Vraag over vriendin

Discussie in 'De lounge' gestart door taartje, 10 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taartje

taartje Bekend lid

6 mei 2012
    625
    0
    0
    Kapster en mama
    Overijssel
    Hoi allemaal,
    Ik heb al een paar jaar een goede vriendin,
    Ik heb haar een tijdje niet gezien, maar vraag af en toe hoe het met haar gaat etc via de whatts app,
    Nu heb ik haar afgelopen zondagavond al geappt,hoe het was gegaan met een bepaalde situatie,die ze moeilijk vond,
    Maar ze reageerd niet op mijn vragen? Ze is wel online geweest, dus heeft waarschijnlijk mijn berichtjes wel gelezen,
    Ik onzeker als ik ben heb beelderig het idee dat ik iets verkeerd gedaan heb ofzo? Aangezien ze totaal niet reageerd op mijn vragen? Dit is al eens eerder gebeurt,toen negeerde ze me zelfs als we met alle vriendinnen samen waren,en opeens deed ze toen weer normaal?
    Ik weet het nu niet wat ik in haar ogen verkeerd heb gedaan,maar ik merk dat ik er diep in mij ook wel klaar mee ben dat ze op deze manier met me omgaat ofzo..
    Ze hoeft me toch niet te negeren? Zeg het dan eerlijk wat er op je hart ligt toch?
    Wat is jullie idee hierover?

2. Aylen

Aylen Niet meer actief

Ik zou haar maar even laten, je weet helemaal niet of het aan jou ligt of dat ze ergens anders mee zit. Hooguit nog een berichtje waarin je zegt dat je er voor haar bent als ze toch haar hart wil luchten ofzo. Het is lief dat je wil weten hoe het met haar gaat, maar misschien heeft ze even niet de ruimte om te praten met iemand. Het is iig fijn voor haar om te weten dat ze een beroep op je kan doen als ze er klaar voor is, toch? Die houding kan ik in ieder geval wel waarderen van vrienden :)

3. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Nou, dat wat Aylen zegt.
    Al ben ik dan wel weer zo dat als het steeds van 1 kant moet komen dat dat ook niet goed is. Maar dat is nu niet echt van toepassing nog.

4. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0
    Ik krijg ook weleens een app van een vriendin die ik bijv zaterdags krijg maar het dan zooo druk heb dat ik een andere dag liever uitgebreid wil reageren en ik dan 2 dagen later denk " chips, totaaaal vergeten door de hectiek" :$

Kan dus zijn dat ze het druk heeft gehad of andere dingen aan haar hoofd.

5. Joycey

Joycey Niet meer actief

+1, dit zou mijn reactie kunnen zijn.

6. Pluizje

Pluizje Bekend lid

31 okt 2011
    661
    14
    18
    Dit, overkomt mij ook zoooo vaak dat ik 's avonds laat nog een berichtje lees en ga slapen met in mijn achterhoofd dat ik de volgende dag wel reageer.. En het dan straal vergeet.
    Soms ook gewoon even geen zin om te reageren, dat kan ook. En dan reageer ik gewoon later.
    Ik zou het nog even aankijken, waarschijnlijk reageert ze vanzelf wel weer :)

Deel Deze Pagina