Titel zegt het al: Draag jij corrigerend ondergoed? Zo ja, wat voor soort draag je, hoe vaak en camoufleert het de zwembandjes?
ja soms onder een jurkje.. Het is niet zo dat ik er ineens slank van word maar dan heb ik tenminste niet overal vetkwabjes Ik heb een hemdje van Hema en 1 van Miss Etam.
Haha 1 x gedragen onder een jurkje maar o o wat had ik het benauwd!! Ding zat veel te strak volgens mij, dus nu ligt ie in de kast en doe 'm echt niet meer aan. Die kwam trouwens van de Action
Ja maar alleen topjes. Of het de boel echt camoufleert....betwijfel het, maar het houd mijn drilpudding wel stil, haha
Heb wel zon hemd wat een kl*te ding zeg.. hij rolt telkens omhoog waardoor ik helemaal op een rollade lijk.. nee bedankt.
(bijna) altijd. Zo een onderbroek van de miss etam. En dan niet alleen om te corrigeren maar het help bij mij heel goed tegen bekkenpijn. Net even wat meer stevigheid
Ik heb het een hele poos gedragen en ik wil nu ook weer wat tops gaan halen... Maar ik vind het met borstvoeding niet zo handig. Maar ik druk normaliter mijn boobs er een beetje mee 'kleiner' en mijn lovehandles zijn dan ook binnen de perken . En nu ik bevallen ben van het mooiste meisje kan mijn buik ook wel wat versteviging gebruiken .
Soms... Onder een jurkje zo'n body... Gewoon omdat t flatterend is én ik nog altijd te lui ben om te sporten
Soms zo'n hemdje van de Hema. Kwestie van de goeie maat kopen, dan kruipt ie ook niet omhoog. Slank maakt ie je niet, maar het flubbert in elk geval niet meer alle kanten op
Ik draag gewoon topjes vd h&m onder mijn shirts etc. Om de boel wat strakker te houden. Werkt ook prima hoor
Nee ben niet dik maar heb behoorlijk wat vel over gehouden aan zw en als ik dan zoiets aandoe lijk il juist zwanger haha Vind ondergoed voor afkleden erg belangrijk! Koop altijd strings groter en met stretch mooi op me buikje zodat die wegvalt