wow zo mooi overgebracht hoe die band tussen die man en hachi is! en zo trouw ook om al de jaren gewoon te wachten op zn baasje voelde helemaal met dat hondje mee
Blijft mooie film! Heb hem op dvd. En elke keer weer flink huilen om deze ontroerende film. Ik heb zelf een hond en dat raakt je dan nog meer
Hij is prachtig mooi!! Ik heb em op dvd gehaald.. vond het zo'n mooi verhaal!! Zelfs mn man had een brok in zn keel Ik heb gejankt als een klein kind HAHA maar twas misschien ook niet zo snugger om em te kijken zo kort nadat we onze hond moesten laten inslapen.. (week erna ofzo) Maar hij is ZO mooi...
Ooh ik vind het zo´n prachtige film! Heb hem gisteren ook gezien. Vooral het laatste stukje, zo ontroerend!
Gezondheid!!!! Inderdaad ook hier een favoriet. Gisteren gezien en ik zei al vantevoren tegen mn vriend dat ik zeker 2 dagen van slag zou zijn door deze film
Bij de trailer ga ik al compleet in tranen lijkt mij geen goed idee deze film te gaan kijken .... of misschien een keer helemaal alleen thuis ff snikken en weer verder gaan .. Doet mij denken aan de poolhonden film Eight Below , ik ben erg van slag geweest na die film en wil deze nooit meer zien !
Zoo mooi! Heb m expres niet gekeken.. Kan ik niet aan nou.. Jank al een uur om t liedje Flappie, dus die film zou een ramp zijn. Fijn die hormonen..
Super mooie film! Voor het eerst gezien. Die wil ik wel op dvd hebben, dan wordt ie grijs gedraaid. Was gewoon emo op het laatst.
Haha is het echt een kei mooi verhaal! Ik kan goed 'zielige' films kijken. Maar bij deze film... Pffff ik zou hem ook graag op dvd willen hebben. Zou hem grijs draaien denk ik.