Als donderdag hebben wij qualitytime met de oudste. We gaan eerst samen schaatsen. Nu wilden wij daarna een filmpje gaan huren met hem. Maar welke is leuk voor hem? Ice age 4 hebben we al gezien. Wel nl gesproken!
We hebben de Lorax laatst gezien. Zo leuk voor de kleintjes! En vanmiddag Cars voor de 3 miljoenste keer. Alle delen van Toy story, madagascar, ice age. Allemaal leuk.
Hmm hier vandeweek Robots gekeken. Viel erg in de smaak bij dochterlief. Verder is ze helemaal verslaafd aan Dolfje Weerwolfje op het moment. Wij gaan vanmiddag denk ik maar eens pippi langkous kijken Gewoon op de tv overigens...
ligt zo aan het kind, dolfje vind ie van mij echt geen bal aan... hier zijn ze gek van de buddies (dus snowbuddies, santa buddies, treasure buddies) platvoet en zijn vriendjes we gaan vandaag santa pups kijken (vervolg op kerstpootje) de disney films dus eigenlijk, zit vaak meteen ook een boodschap in...
Oh en op school hebben ze de kleine ijsbeer. Geloof dat iedereen uit de klas de dvd al eens heeft geleend inmiddels En al die Disney en pixar films zijn eigenlijk wel leuk. Althans... Ik vind soms bij Disney dat ze het oorspronkelijke sprookje wel erg verbouwd hebben... Maar daar zit dochterlief natuurlijk niet mee Santa buddies komt trouwens op tv vandaag.
Hier is de oudste ( 5 jaar ) helemaal gek van Paranorman, maar dan moet je kind niet bang aangelegd zijn want hij is voor die kids best eng. Ook kijkt hij graag Coraline maar Peter pan doet het hier ook goed. Ligt er dus maar net aan wat je kind leuk vind.
paranorman is ook leuk! Ik vind nightmare before christmas wat lastig voor die leeftijd.. misschien the grinch?
@moontje: tja ik moet het doen met wat op tv is danwel in de kast ligt. Vandaag althans. Dochter wil pippie langkous kijken overigens.. Dus daar zal het wel bij blijven vrees ik..... Ga het gewoon proberen of het haar leuk lijkt Je kunt niet vroeg genoeg beginnen met Tim Burton
Pippi langkous word ie te groot voor merk ik. Hij vind cars niets aan Sjakie en de chocoladefabriek ook niet Snow buddy's, is dit nl gesproken? Madagascar lijkt mij wel in de buurt komen Paranorman ga ik even googlen
Hmm.. Denk niet dat dat al geschikt is voor hem. Hij heeft zelf ook 'iets' gezien en ben bang dat deze film hem alleen maar schrik aan gaat jagen dan.