achter gesloten deuren

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door mamaatjevan5, 23 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    wie kijkt hiernaar en wat vinden jullie ervan

zoals ik denk afgelopen vrijdag ging over een geadopteerd meisje waarvan de adoptieve moeder al vrij vroeg wist dat het meisje gewoon gestolen was, zij heeft vervolgens jarenlang haar mond gehouden, ik moet eerlijk zeggen dat raakte mij wel heel diep, en was ook echt geschokt dat mensen dus zo egoistisch kunnen zijn om een kindje te houden dat eigenlijk niet van hun is, de ouders van het meisje moeten kapot van verdriet zijn geweest (en nog) toen hun pasgeboren dochtertje gestolen werd uit het ziekenhuis, sommige verhalen raken me wel heel diep merk ik wat vinden jullie hiervan en wat zou jij doen als adoptieouder als je erachter komt dat het kindje wat je heb geadopteerd eigenlijk gewoon gestolen is zou je het opbiechten, zou je je mond houden.

2. Jet

Jet Actief lid

3 nov 2010
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ehm..dit programma is toch gewoon nep? Of heb ik iets gemist?

3. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Het zijn waargebeurde verhalen maar dan nep/ echt nagespeeld. Ik vond het ook wel heeel erg. Je zal de biologische ouders maar zijn

4. Amezen

Amezen Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.421
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Het is inderdaad nep. Gespeeld op basis van iets waar gebeurds. Maar wát en hoeveel er 'waar gebeurd' is, weet je natuurlijk nooit.

5. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    oo echt dat wist ik niet zit ik daarom elke keer met me snotlappie klaar ;):)

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw

Deel Deze Pagina