All you need is love

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door toerist18, 24 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    hier ook al weer zitten huilen :D maar me meisje stevig vast gehouden op me schoot :D

2. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Ik vond die Jonathan wel schattig, z'n ouders waren al binnen (zag je in t raam), hij keek ze aan en je zag dat het gewoon nog niet tot hem doordrong dat ze er echt waren. Tot ze naast hem stonden en toen leek hij t pas te geloven. Mooi!! :)

3. danip

danip Niet meer actief

Oh die vond ik juist wat lauwtjes, maar misschien door de schock inderdaad.

4. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Wat ik niet begreep. Er was ook een gezin aan het kerstvieren toen Robert 'binnenviel'. En dan denk ik: wanneer is het dan opgenomen? Want vanavond is het kerstavond en morgen pas kerst. En live is het ook niet. Mensen vieren toch gewoon op de dagen zelf kerst? En niet het weekend er voor bijvoorbeeld?
    Verder wel erg leuk. Vond het wel een beetje apart dat dat ene meisje een foto-schilderij bij zich had met haar vriend waar je kon zien dat die genomen was tijdens een vrijpartij, je wilt toch niet dat heel NL dat kan zien?
    En moest wel lachen om die vrouw en de 'beestjes'.

5. danip

danip Niet meer actief

Ze waren niet aan het kerst vieren, maar aan het bedenken welk thema hun kerstfeest dit jaar moest krijgen.

6. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.853
    3.367
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Ik vond het ook heerlijk om te kijken :) . We waren bij mn ouders. M'n broers en man zaten achter te laptop en m'n vader zat met de vrouwen verder All you need te kijken.

Erg leuke avond weer.... Ik blijf het ook leuk vinden als er meiden opgepikt worden smorgens vroeg om in het buitenland hun vriend te ontmoeten!

En dat die ene uit Chicago ook pas nét aangekomen was! Ik was van te voren al wel benieuwd wanneer ze het opgenomen hadden, met dat winterweer!
    Maar het was dus (gedeeltelijk - de bus!) op 17 december opgenomen.

7. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh die vrouw en dochter uit Zambia dan.
    Wat een prachtig meisje trouwens maar dit was echt een snikkerdesnik moment haha.
    Vond die vader wel wat koeltjes maar dat is misschien zijn ding.

Waar ik helemaal van in de deuk lag was die gozer die naar beneden kwam met zijn hippie-broek hahahaha, z'n loopje dan lol.

8. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Was dat die wat ook zei , Thats my girl :D ? Zou echt een afknapper krijgen van zo'n binnenkomst , hahahaha ...

Vond het verder erg leuk weer om te zien , ik ga dr heerlijk ieder jaar weer voor zitten , het hoort er gewoon bij op kerstavond !

9. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha moest even nadenken maar dat was hij ja hahaha

10. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    ik vond het ook wel mooi dat die 2 mannen, volgens mij broers weer bij elkaar werden gebracht :)

en die familie die eindelijk weer bij elkaar kwam, dat was voor mij beetje moeilijk omdat dat bij mij nooit meer zou gebeuren :(
    altijd gesplitst door mijn ouders...

11. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Weet iemand wanneer het herhaald wordt? Wij waren gisteren niet thuis en ik heb Harry Potter opgenomen.

12. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Lama... ik ben het al aan het kijken via rtlgemist... heb ik ook geen last van reclames :D

13. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    heerlijk is dat he! kijken via rtlgemist zonder reclames! :D

Deel Deze Pagina