er was een meisje die dolgraag lenny wilde ontmoeten en ze was door haar 2zussen dus opgegeven bij all you need
viel me wel erg op dat de mensen die in het begin staan te zingen voor hun geliefdes overduidelijk aan het playbacken zijn
Ik was toevallig bij de opnames van de valentijnshow! Was leuk om mee te maken, verder kijk ik het niet hihi.
dat was me niet opgevallen in eerste instantie - maar ik viel ook pas in, bij de laatste.. maar nu ik het gisteren weer keek (met m'n vader die het niet gezien had) . Zag ik het óverduidelijk. Echt van te voren ingezongen...
Ik! Moest wel lachen net om dat filmpje van die collega van iemand van Pro Rail. Het leek in eerste instantie net alsof zij al een tijd een oogje op hem had, maar het was haar dochter....
hmmm , ik vond die aankondiging daarstraks een beetje vreemd... er zou nog een 'wending' komen in het filmpje, bij het stel, dat samen 1 kindje had en waarvan de moeder al uit een eerdere relatie 4 kinderen had... Ik heb geen vreemd/verassende wending gezien moet ik zeggen. Vond het maar triest het hele gebeuren. Stuk met de moeder en dochter uit Spanje was wel érg mooi zeg! Bijzonder ook!
ik had mijn moeder echt achter het behang geplakt als ze me zo voorschut had gezet, zelf ik schaamde me pfff...
Zit er nog iemand te kijken?, dat aanzoek van die man waarvan de vrouw gek is op mannen in f16 pakken hihi hoe romantisch!
Die was echt enorm lief!!! Vond alleen die meid die zou gaan trouwen zo zielig Die jongen was echt keihard vond ik! Vergeven is ook een begin van vertrouwen..
precies , vergeven is ook een begin van vertrouwen... maar aan de andere kant.. je ziet zo weinig! er zal wel veel meer zijn gebeurt denk ik dan maar.
'T was weer super romantisch.. en idd zielig voor dat vrouwtje maar dr zal veel meer gebeurd zijn denk ik
Ja ben ook aan t kijken alleen die vrouw net was echt zielig ruzie en gelul omdat ze gedanst heeft met een man jeetje ahahahha en dan ook nog zwanger na een hoop moeite en dan die ellende nog erbij