Wie is ook aan zwijmelen bij dit programma? Ik kijk ieder jaar vind het zo leuk. Alleen wat playbackt Patty Brard slecht
Ik zit ook voor de buis, heb de doos tissues al klaar staan, ben al zo'n lekkere emo bom momenteel... Veel plezier met kijken en alvast prettige Kerstdagen!
heerlijk! Ik ben alleen thuis (nou ja mijn kids slapen ) en ik kijk dit elk jaar. Die 2 broers vind ik wel heftig... dat wordt janken zometeen...
eerlijk gezegd vind ik het een draaaak van een programma, maar ben alleen thuis en kijk toch........zie net het voorstukje van na de reclame, en zit al te snikken............
ik kijk ook. janken hoef ik er niet om. jank sowieso zelden met zulk soort gedoe. ben denk zo romantisch als een blok beton hahaha. ik kijk trouwens omdat ik en film nu niet kan volgen ivm ziek kind en er verder geen bal op is
Ik ook. Vind dat zo ontroerend om te zien. Al zie ik dat met mij en mijn zusje niet zo snel gebeuren. We houden veel van elkaar, maar knuffelen of kussen nooit. Alleen met nieuwjaar. En ik ben ook alleen thuis dus mijn man weet straks niet wat hem overkomt., haha. Als ik straks met hem ga knuffelen zal die wel zeggen ; was er weer wat romantisch op tv
snikken? Ik kon het beeld niet eens meer zien door de tranen... voordeel van alleen thuis zijn... als mijn man thuis zou zijn zou die me echt uitlachen
Ha! ik ben dus echt niet de enige. En nu is het wel extra erg trouwens, ben nu sowieso extreem huilerig. Mijn man lag zonet in een deuk toen ik bij de eerste vrouw die wat gekkig uit het vliegtuig kwam al een traan liet lopen, en vervolgens bij die broers een stortvloed kreeg
Volgens mij ben ik de enige die het heeft weggezapt omdat ik het programma na 30 jaar wel zat ben en het zo melig vind
wordt mede mogelijk gemaakt door dove?? Ik zag net al iemand heel opvallend 3 doveproducten in koffer gooien...( toevallig) haha
is het nou in 2 delen? Ik las op internet dat het 2 uur zou duren maar volgens mij duurt het wel 3,5 uur...
Het loopt meestal wel ontzettend uit... en hierachteraan kwam toch ook nog iets met het All you need is love concert? Daantje, ik moest "vroeger" altijd vreselijk huilen, sinds ik wat ouder ben heb ik er de laatste jaren geen last meer van gehad, maar nu zijn het gewoon m'n hormonsters waar ik vreselijk last van heb. Iemand van de week de film Eight below gezien op SBS6 met die honden op Antartica??? Heb geloof ik 3 kwart van de film zitten janken