kortingsbonnen in VS: $1000 gratis meenemen

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door mama van ruben, 11 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama van ruben

mama van ruben Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.094
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vrijdagavond toch iets onvoorstelbaars gezien: in de VS krijg je kortingsbonnen toegestuurd, via folders of hoe dan ook. Spaar een stapeltje op en ga shoppen. Gingen zeker drie vrouwen die die dingen spaarden met $800 tot meer dan $1.000 aan spullen de winkel uit, GRATIS. Was er zelfs een die het zo bont maakte dat ze voor 40 dollar korting over had en voor dat bedrag nog even de winkel in ging. De betreffende dames hadden mappen vol met die bonnen, en kasten vol met genoeg wasmiddel voor de komende 5 jaar.
    Komen wij aan met een paar euro per kortingsbon van bv Lekker in het leven

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Daar is laatst een docu over geweest volgens mij.. Dan hebben ze voor een hele maand eten en drinken ingeslagen en betaalden maar $10,- ofzo..

3. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    dat is in nederland gewoon onmogelijk, want iedere actie hier heeft beperkingen
    er staat altijd wel bij van niet geldig met andere acties/kortingen, 1 artikel per persoon etc..

zou het geweldig vinden om een keer zo te winkelen

4. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

klopt ik ken het, extreem couponing ofzoiets is een hele serie over,

heb een keer gezien dat iemand voor 2100 dollar aan boodschappen had, en nog 50 dollar toekreeg ook nog :eek:

5. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    bij etos hadden ze weleens actie 3 pakken luiers 20,00
    en dan kortingsbon erbij inleveren van 10 euro
    dan had je 3 pakken voor een tientje
    dan haalde ik 12 pakken(met dubbele bonnen)

later mocht het niet meer samen

6. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Extreme coupon ofzo heet het... Komt op TLC..

Van de week had die vrouw voor 3200 dollar en betaalde maar 44 dollar!!!

7. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ohjaa al haar bonnen wogen bij elkaar ruim 500 gram!

8. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    Sommige mensen maken er bijna een sport van! :D

9. truelove4ever

truelove4ever Fanatiek lid

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    nou als ik hier in NL zo kon shoppen maakte ik er ook een sport van hoor...hihi

10. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Wauw, dat is gaaf ja. Wou dat het hier in NL ook zo was. Haha. Maar waarschijnlijk hebben ze dat afgeschaft omdat wij gierige hollanders het liefst alles gratis willen, haha! :p

11. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Nou moet ik wel zeggen dat ik het wel hele erge onzin vindt om 15 potjes mosterd te kopen, alleen omdat je ze gratis krijgt. Ook al zijn ze oneindig houdbaar. En wat is het nut van 20 megaverpakkingen wasmiddel al in voorraad hebben en er dan nog 5 bijhalen? Die mensen hebben elk hoekje van hun huis volgestouwd met boodschappen... Gratis spullen zijn leuk, maar dit is wel heel erg...

12. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    heb al meerdere keren met verbazing dat programma zitten kijken op TLC je mond valt er gewoon van open......zoveel korting zien te krijgen, en een huis wat uitpuilt van de boodschappen...best extreem ja....maar als dat hier in NL zou kunnen zou zelfs ik er een sport van maken :D

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Maar wat ik me afvraag he.. Hoe kan dat uit voor de winkel(s)? Dat kost hun toch klauwen vol geld?

14. Anne1985

Anne1985 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.364
    6
    38
    Ik heb het programma ook een paar keer gezien, bizar! Wel is het zo dat die vrouwen er lellterlijk een fulltime baan aan hebben om al die bonnen te verzamen, te organiseren, te printen enz. Feitelijk maakt het dus niet uit of je 'echt' werkt, en zo je boodschappen kunt betalen of dat je het met de bonnen doet.

Maar goed... het blijft natuurlijk een bizar verschijnsel!

15. pauly

pauly Bekend lid

9 nov 2007
    825
    0
    0
    Rotterdam
    vind het een leuk programma....maar wat zijn die mensen georganiseerd zeg...wow! Maar idd wat moet je met 400 flessen shampoo of hondenvoer.

16. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ik zou daar ook fulltime mee bezig kunnen zijn hoor als ik daar 3200 dollar maandelijks mee kon uitsparen :)

17. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Je ziet ook dat ze vrijwel allemaal ermee zijn begonnen na hun ontslag. Eigenlijk uit nood geboren.
    En als het kan, waarom niet. Het is eerder stom als je het laat liggen.

Wat ik ook veel hoorde was dat ze het spul wegbrachten naar familie/kennissen of voedselbank. Lijkt me een prima actie.

Ik zou alleen als supermarkt eigenaar de regels heel snel aan gaan passen! Bizar!

18. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    cool he, wou dat dit hier ook zo was :)

zou die winkel dan misschien het bedrag terugkrijgen van het betreffende merk of zo? Lijkt mij wel anders zouden die supers zo failliet gaan toch?

19. me83

me83 Niet meer actief

ik zou er ook een sport van maken ... maar idd wel doneren aan armen enzo..

vraag me dan toch af he.. als ze op alles kunnen besparen en gratis kunnen halen hoe halen ze het dan in godsnaam in de hoofd om nog 5 creditcards pp daar te hebben en die constant te gebruiken..

20. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

tja, als dit in nederland mogelijk was.. dan wist ik het wel hoor..

ik ben nu al blij met mn kortingsbonnen van lekker leven (ofzo).. 1,50 korting op mn lenor haha

Deel Deze Pagina