Zin in een Bic Mac

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Spoiled, Jan 16, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. miss C

miss C VIP lid

Nov 20, 2009
    11,719
    971
    113
    Female
    Het ♡je van Nederland!
    Gatverdamme!

2. Charise

Charise VIP lid

Nov 9, 2011
    5,664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    ieeeuuwwww!!

3. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

Nov 13, 2008
    2,358
    2
    38
    Dat is echt goor, ik wil nooit meer buiten eten brrr

4. Sila24

Sila24 Niet meer actief

nee ik geloof hier niks van! ik heb zelf 2 maanden bij de mac gewerkt toen ik 17 was en salaris was echt bagger maar echt no way dat daar in de keuken rat of muis kan komen en bovendien ze maken die bigmac binen 20 sec klaar kan toch niet
    en zo'n verhaal ging paar jaar terug ook in de rondte volgens mij proberen Ze de mc zwart te maken gewoon

5. Jade86

Jade86 Bekend lid

Godsamme! Ik zat gewoon 12 uur geleden nog aan de Big Mac....
    Iewwwww! Bleeh!

6. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

Dec 19, 2009
    2,089
    0
    0
    hoeveel mac donald vestigingen zijn er wel niet over de hele wereld? Denk dat dit weinig met maccies in Nl te maken heeft, en gewoon een kwestie van een vieze manager/eigenaar die erg laks omgaat met de gezondheid en veiligheid van zijn klanten, maar dat is 1 van de hoeveel vestigingen?

Denk niet dat dit bij elke mac het geval zal zijn. Zeker ook niet om het feit dat mensen er niet echt carriere opbouwen, en komen en gaan, zeker als bijbaantje. Dus sneller naar buiten zullen treden met dit soort funzigheden.

7. Chaea

Chaea Niet meer actief

eens, ik heb er vorig jaar een half jaar gewerkt, vind 't knap hoe hij/zij ff snel ergens een muisvandaan halen, bij de mc letten ze daar echt wel op hoor :/

8. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Hoewel ik het wel geloof, sluit ik me deels bij Sila24 en Chaea aan. Vriend heeft vroeger ook een half jaartje bij de mc gewerkt. Ik heb altijd getwijfeld over de hygiëne daar, maar hij verzekerde me dat ik me daar echt geen zorgen over hoefde te maken. Die zijn daar zo ontzettend schoon. Alle salade etc. moet binnen zoveel uur op zijn anders word het weg gegooid en dat soort dingen. Vriend komt uit horeca en vertelde dat ze bij de mc nog vele malen schoner zijn dan bij het restaurant dat het keurmerk van de smaakpolitie heeft! Nou is de smaakpolitie sowieso doorgestoken kaart, no way dat die onaangekondigd langs komen!

9. Tamale

Tamale Niet meer actief

Heb je het filmpje wel gekeken dan???

Want het is geen kant en klare big mac, gewoon een zak met broodjes in de koeling waar de muis in gevangen zat.
    En de beste zaken kan dit overkomen, dus ik geloof dit zeker wel.
    Het is alleen maar net wat er gebeurt met de zak als de muis eruit is.

10. Spoiled

Spoiled Niet meer actief

Denk wel dat t mogelijk is. Dat ze in NL schoon zijn, betekent toch niet dat t overal zo is?
    @Sila: dit waren de broodjes voor de Big Mac, die hoeven toch niet allemaal binnen een paar sec gevuld te worden?

11. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

12. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ow nee filmpje heb ik niet bekeken, maarja dit is toch niet in nederland gebeurd? ik heb hier in nl bij de mac gewerkt en echt ze zijn hier superhygienisch je kunt met gerust hart eten. Broodjes komen in verpakking in kratten dagelijks gewoon vers en salades en vlees etc altijd gecodeerd in de koeling /diepvries. Echt onze manager was echt streng met dit soort dingen je moest steeds datum en tijdstip opschrijven van iets die je ging openmaken en als het over paar uur nog open was moesten we die weggooien.
    En als je stukje vlees pakt moest je met handschoen en dan weggoooien en je moest echt binnen paar sec broodje klaarmaken en verpakken.

13. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    Tis maar een muis. Oke niet Goed in je restaurant maar heb wel smerigere dingen gezien. Heb zelf in een distributie centrum van een groot winkelketen gewerkt. Vers producten en dus in de koelcel. Kratten met broden waarin dan in een brood een lief klein nestje met kale muizen zat, dit waren 3 à 4 broden in een zak en dan in een krat. Meestal paktje je 3 kratten tegelijk maar nu had ik het toevallig gezien anders waren ze naar de winkel gegaan en of restaurant. Ook een keer baby muisjes samen met moeder in een bak olijven. Muizen gingen trouwens meteen een grote afvalbak in :( arme wezentjes. Ook bij de Mac werkt iemand die ik ken en heeft er nooit muizen of iets dergelijks gezien. Wel een levende springkaan in de salade :)

14. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ga trouwens ook maar nooit meer naar de makro dan... daar sjezen hele bendes muizen door de tent

Share This Page