zojuist onze buurman dood gevonden op zijn bed

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door lovewinnie, 2 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    nou ja ben er erg van geschrokken en wil toch even me hart luchten.

ongeveer 4 wk geleden kwam mijn buurman (ongeveer 85 jaar) thuis van zijn vakantie, midden in de nacht bracht hij zijn kofferd naar boven en zet deze voor zijn deur. de volgende dag g aik naar me werk en zie dat die koffer er nog steeds staat en nu 3 wk later nog. ook zagen we hem niet meer lopen en hij was nogal een rare man dus heel de buurt kende hem. nu heb ik al een paar keer op de deur geklopt en geen gehoor en had zoiets als hij vanavond nog niet reageerd ben ik de politie maar thuis aangekomen van het werk stond deze er al. ook hun kregen geen reactie en belde mensen die de deur open gingen breken en die troffen het dode lichaam aan en zoals hij eruit zite ligt hij er al een tijdje. de man heeft geen familie of vrienden en ook kwamen we er vanmorgen achter dat de brievenbus uitpuilt met post. wij hebben nogal grote brievenbussen en daar past er veel in moet ik zeggen dus dat is ook erg verdacht toch.

ik ben er erg van geschrokken omdat hij lang de kamer van me dochter slaapt en moet zeggen vond het daar ook erg stinken maar dacht dat het uit de keuken kwam van ons . de man was altijd erg vriendelijk en vind dit dan ook verschrikkelijk. hij was net terug van vakantie en is op bed gevonden dus waarschijnlijk wel tijdens zijn slap gebeurd. je hoort deze verhalen heel vaak maar had nooit verwcht dathet hier zou gebeuren,

moest het even van me afschrijven, sorry daarvoor

2. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    dat zal zeker schrikken geblazen, maar waarom ben je pas n 3 weken gaan denken dat er iets mis kon zijn? die koffer stond er al een tijdje natuurlijk.
    Nou ja hij had een mooie leeftijd moet je maar denken.

3. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Ach jeetje zeg ddat is inderdaad schrikken.

Had die man dan geen familie en vrienden die langs kwamen?

4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    nou deze man is heel raar om het zo maar te zeggen of was!
    hij ging 1 maal in de week naar de beneden om zijn auto stagenair te laten lopen en dan na 1 uurtje ging hij weer terug naar boven. ook kon je aanklopen wat je wilde als je geen afspraak had deed hj niet open. maar verder heel vriendelijk en praten tegen niemand behalve tegen mijn en dan was het goededag en wat een mooi baby :D echt heel lief hoor. ook was hij heel vaak op vakantie en dus het is heel normaal dat hij zo lang nisk van zich laat horen. nu kwam hij dus terug van de vakantie dat wisten we zeker en hebben ook een paar keer aangebelt enzo maar dat niet open doen is dus niks bijzonders. oook sond de koffer nog steeds voor de deur en tjs das dan wel weer raar want hij was iemand die ook goe dkon klachen als mensen spullen op de gang lieten staan. wat ik schande vind is dat die man zelf zijn koffers naar boven heeft moeten tilllen tewijl hij al ruim 80 was en thuis gebracht is door een taxi. (dit heb ik niet gezien maar gehoort van de onderbuurman :( . ik sprak hem dus gisteren en toen we elkaars verhalen hoorde paste het in elkaar en dacht ik dus meteen hieraan. ik voel me nu best schuldig dat ik niet eerder heb gebelt want dacht dit eerlijk gezegt vorige week al. ik had het er over op me werk en tja het is dus echt zo jammer genoeg. Nu zijn ze hem aan het opruime om het zo maar te noemen en ze zeiden tegen mijn "houdt de deuren maar dicht want hij ziet er niet meer al te mooi uit"ik kreeg eigenlijk net bezoek en ik heb gezegt dat ze maar beneden moesten wachten omdat ik de deur niet open durf te doen.

brrr krijg er weer de kriebels van. me dochter slaapt er langs en vind dat ook maar een eng idee.

hij heeft trouwens geen familie of vrienden. ik woon hier nu 2,5 jaar en er is nofg nooit iemand op bezoek geweest :cry:

5. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat een heftig verhaal. Lijkt me erg schrikken voor je en kan me voorstellen dat t een naar idee is dat zijn slaapkamer grenst aan die van je dochter.
    Vind t altijd zo vreselijk rot en verdrietig om te lezen/horen dat sommige mensen totaal geen vrienden/familie hebben. Krijg dan als ik zoiets lees weer de neiging om zelf als een soort vrijwilligerswerk eenzame mensen te gaan bezoeken, maar uiteindelijk doe ik dit ook nooit :oops:

Lovewinnie, sterkte ermee!

x Sophie

6. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Jeetje meid, heftig hoor! Heel veel sterkte, lijkt me ook best moeilijk als je zoiets ineens meemaakt.
    Knuffel van ons!

7. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Jeetje meid, dat zal schrikken geweest zijn. Gecondoleerd, en veel sterkte!

8. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    pppff.....wat een verhaal!
    Moet vast vreselijk zijn.... :(
    Sterkte ermee!

9. poezj

poezj Lid

20 feb 2008
    82
    0
    0
    Student / verkoopmedewerkster
    Weesp
    gatver wat een verhaal..
    Je hoort er wel eens van in het nieuws, maar denkt dan niet dat het jou zal overkomen..
    veel sterkte :(

10. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Zeker schrikken. Ja triest joh, dat mensen helemaal niemand meer hebben. Ga je met de andere buren nog naar de crematie/begravenis?

11. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ja waarschijnlijk gaan we wel wat doen maar we hebben elkaar niet meer gesproken. de man is pas om 5 uur opgehaald :( en mense gaven hem een laatste groet. de huisbaas of flatbeheerder (weet niet hoe je dat noemt) laat meer weten als hij iets iets weet over wat er gaat gebeuren. De man heeft genoeg geld dus mocht er familie zijn dan zal het niet lang duren voor ze ineens iets van zich zelf laten horen, al denk ik niet dt dit gaat gebeuren. ik vind dat we wel een bloemstuk mogen laten maken en ga dit morgen ook wel bespreken met de rest.

12. Milla

Milla Niet meer actief

Ik krijg er de kriebels van, eng inderdaad dat je dochter ernaast heeft geslapen... Schrikken hoor. Serkte!

13. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.034
    1.854
    113
    Provincie Groningen
    Jeetje wat een vreselijk verhaal. En ook vreselijk dat die man nooit bezoek kreeg.
    Hopelijk gaat er wel iemand naar de begrafenis/crematie toe.

14. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    nou we hebben niks meer gehoort van een eventueel begraafnis ofzo :( vind het wel jammer. zijn flat is trouwens nog net zo als toen ze zijn lichaam vonden en nadat ze hem hadden weggehaald en vind dat wel een enge gedachten omdat ik er langs loop en elke keer als ik naar buiten ga kijk ik tegen die deur aan. wanneer zullen ze dat leeg gaan halen of zouden ze eerst naar familie zoeken die er waardevolle spullen uit komen vissen ofzo? ik vind het maar raar da het huis zo ahcter gelaten wordt vooral omdat er vast ook voedsel etc in de koelkast moet liggen en andere dingen die ook onaangenaam zulle gaan ruiken enzo. ook staat het bed enzo er nog waarop hij zo lang heft gelegen waardoor er een geur in de fla blijft hangen :( van een kerkhof (sorry hoor maar ech tgeren pretje om in te leven) we hebben een geruverfrisser op de gang gehangen n zo denk je niet meteen aan de dood als je erop loopt. we wilde ene bloemstuk laten maken met zijn alle maar hoe komen we er achter waar hij heen is de politie kan niks vertellen.

gr sandra

15. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    he bah meis, en dan nog zo dicht bij :(

Deel Deze Pagina