Hey meiden, Het lijkt me leuk om met een groepje meiden gezellig te kletsen die net als ik, gaan voor een eerste kindje! Ik zal me even voorstellen: Princess, 26 jaar en dit jaar getrouwd. Begin dit jaar hebben we besloten voor ons eerste kindje te gaan. In april was het dan ook ver, maar helaas was dit geen plakketje. Met onze bruiloft mochten we er gelukkig nog van genieten
hihi gezellig, dan proberen we het hier Ik ben Lentekind. Vanaf juli 2011 serieus aan de slag voor ons eerste kleintje. In oktober zijn we 6.4 weken zwanger geweest alleen heeft deze zwangerschap niet zo mogen zijn. Nu, de eerste ronde na de mk. Eens zien wat deze ronde gaat brengen alleen verwacht ik er niks van. Tot op de dag van vandaag (dag 22) geen veranderingen aan mijn lijf. Ik weet dat je deze ronde niet als cyclus mag tellen dus wie weet duurt hij wel langer en is mijn ei nog niet geweest. Gezellig als er meer meiden komen kletsen!
Hoihoi ik en mn man gaan per 1-1 beginnen. Eerzte kindje en dan ook 1 e ronde. Super spannend allemaal! Wij zijn trouwens ook dit jaar april getrouwd en ik ben 25 . Gezellig om hier te kletsen!
Leuk een nieuw topic Princess! Hopelijk brengt deze meer geluk. Voor de nieuwe mensen onder ons: Ik ben Vlinder, 27 jaar en woon samen met mijn vriend. Ik ben 2 november 2012 bevallen van ons eerste kindje (een vlindertje van 24 weken en 1 dag). Het hartje was plotseling gestopt. Onze wereld stortte compleet in. Inmiddels pakken we de draad langzaam op. De scherpe kantjes van het verdriet lijken wat minder scherp te worden. Het gemis is er nog elke dag. Ik zit nog thuis met zwangerschapsverlof. Tot nu toe heb ik elke dag bezoek gehad, zodat ik niet teveel alleen ben. Als ik alleen ben ga ik veel nadenken. Mijn vriend is namelijk sinds afgelopen maandag wel weer aan het werk. We willen niet al te lang wachten met een nieuwe zwangerschap, alhoewel dat er dit jaar niet meer van gaat komen. Eerst willen we sowieso de uitslagen van de onderzoeken afwachten en er emotioneel helemaal aan toe zijn.
@ vlinder en lentekind, ja ik dacht laten we eens een nieuwe starten. Het voorjaar is helaas alweer voorbij dit jaar, maar de winter moet nog komen, dus wie weet:> En inderdaad , hopen dat we met dit forum meer geluk hebben. @ sweetheart86. Welkom op het forum! Spannend, straks voor het eggie. Zo'n forum is ideaal, zo worden die mannen ook niet gek van onze verhalen. Al hoewel hij het ook wel leuk vind om af en toe mee te lezen! Straks ga ik een fotoshoot doen. Had een bod op vakantieveilingen gedaan en gewonnen. Heb er enorm zin in, maar vind het ook enorm spannend! Heb er totaal geen ervaring mee, maar ach we zien het wel.
Hoi allemaal Ik ben TSCM en ben 26 jaar. In mei 2010 zijn we getrouwd en vanaf 1 januari 2012 gaan wij voor ons eerste kindje. Ik heb ik augustus 2011 een miskraam gehad en moest even een pauze inlassen vanwege een partiële mola. Nu weer groen licht, dus vanaf januari gaan we er weer voor! @Vlinder: Veel sterkte meid, met het verwerken van dit grote verlies! Ik denk inderdaad dat het verstandig is om je vroeggeboorte goed te verwerken! Liefs!
Gezellig er komen allemaal nieuwe meiden bij! Welkom! TSCM, mag ik je vragen wat een partiële mola is? Het komt mij namelijk niet bekent voor. Wat rot voor je dat jij ook het verdriet moet hebben gehad om een kindje te verliezen. Hoeveel weken was je zwanger toen je een miskraam kreeg? Hoe voel je je nu? Wel fijn dat je weer groen licht hebt gekregen om verder te mogen. Princess, wat spannend een fotoshoot! Ik wist niet dat je daar ook op kon bieden bij vakantieveilingen. Hoe is het gegaan? Vlinder een hele dikke knuffel voor jou! Wat vind ik je ontzettend knap dat je nu al zo kunt praten over het verlies van Valentijn. Ik herken het heel erg van mijn vriendin die toen een kleine was verloren. Die zocht ook eigenljk de hele dag iets om te doen zodat ze maar niet alleen was en ging nadenken. Weten jullie al wanneer jullie uitslag krijgen van de onderzoeken? Sweetheart, welkom! Gezellig dat je hier komt kletsen.
hey allemaal, Wij beginnen volgende maand. Ik ben net 27 geworden. Spannend! Ik ben wel reeds gestopt met de pil in oktober, maar door zware antibioticakuur zijn we eigenlijk nog niet echt begonnen. @ vlinder: Wat een verhaal! veel sterkte!
Wat leuk, weer een paar nieuwe. Welkom! Hier net terug uit Amsterdam. Fotoshoot was erg leuk. lachen op commando is wel erg lastig. Mijn man kreeg allemaal leuke ideeen voor zichzelf. Zijn hobby is ook fotografie. Wel krijgt hij meteen weer het idee om een enorm dure camera te kopen. Het is zeker een aanrader om het eens te doen. Ik denk dat als ik zwanger ben en een mooi buikje, daar weer naar terug ga, samen met mijn man. Het zijn hele leuke enthousiaste mensen en ook lekker gewoon. Fijn weekend allemaal!
Ha meiden, Ik stel me ook even voor. Ik ben 30 jaar en vanaf januari 2011 bezig om zwanger te raken van ons 1e kindje. Ik heb een super-cyclus zoals jullie kunnen zien, maar het is nog nooit echt raak geweest!! Heel veel succes allemaal.... Grts jufaman
Ha meiden! Ik ben 25 en ook wij gaan voor ons eerste kindje. We zijn nu 2 maanden bezig. Na 2 jaar anorexia nervosa, en dus ook niet ongesteld, ben ik sinds een half jaar genezen verklaard. Afgelopen vrijdag heb ik weer een onderzoek gehad van mijn baarmoeder.. en alles was goed! Joepie, wat een geruststelling. Maar nu... een spannende tijd breekt aan, maar zeker ook heel leuk
Hallo meiden Ik zal mij ook even voorstellen ik ben donkey 25 jaar en na een zwaar jaar waarin mijn schildklier is verwijdert hebben we in juni groen licht gekregen van de internist e morgen we het gaan proberen spannend allemaal En succes iedereen en sterkte voor de meiden die een miskraam hebben gehad of hun kindje zijn verloren
hallo dames Ik zal mij ook even voorstellen ik ben vivianne 26 jaar ikke en aanstaande man zijn ook aan het proberen voor ons eeste kindje samen en ik heb deze maand helaas een miskraam gehad ik was 5 weken zwanger maar we geven niet op we gaan gewoon verder groetjes vivianne
Nieuwe meiden, welkom hier! Heel veel succes. Je hebt gelijk Lente, heb mijn handtekening direct veranderd Bedankt voor je knuff, die kan ik goed gebruiken! Ik kan inderdaad goed over Valentijn* praten. Had ook nooit gedacht dat ik hier zo sterk doorheen zou komen. Sta soms verbaast van mijzelf. Maar we zijn er nog lang niet hoor. Princess, wat leuk een fotoshoot. Heb dat ook nog nooit voorbij zien komen bij Vakantieveilingen. Zijn de foto's mooi geworden?
Hoi allemaal Ik wil me ook even voorstellen, het lijkt mij gezellig om samen te kletsen en ervaringen te delen. Ik ben Jootje 25 jaar en in dec 2010 getrouwd. Wij zijn sinds september 11 "bezig" voor ons eerste kindje, nu 3e ronde na stoppen pil.
hallo meiden, Dit is nou precies een forum waar ik naar opzoek was, lekker kletsen over ervaringen met meiden die met hetzelfde bezig zijn. Ik zal me ook even voorstellen, ik ben dobbertje, ik ben 21 jaar. ik woon samen met mijn vriend en wij zullen ook aan de slag voor ons eerste kleintje. morgen word mijn spiraaltje verwijderd en ik vind het super spannend. Je weet natuurlijk nooit hoe het komen gaat. ik ga vanaf februari wel mijn examens in, misschien ook maar beter want anders kan ik toch aan niks ander denken dan zwanger worden. We doen het rustig aan en we zien wel wat het leven ons brengt. Groetjes
Weer wat nieuwe mensen. Gezellig en natuurlijk welkom! Hier komt de spannende tijd er weer aan. Mijn eisprong is geweest en nu is het wachten tot 5 december. We hopen het zo dat het dit keer gelukt is! Is er nog iemand die rond die tijd gaat testen?
Hallo! Ik ben Veerle, 31 jaar en ook bezig voor een eerste kindje! Spannend allemaal hoor! We zitten pas in ronde 2. Succes allemaal en hopelijk is het snel raak voor iedereen! En gaan we een alcholvrije kerst in
Hallo allemaal. Ook ik zou graag met jullie groepje mee willen doen. Ik ben eind juli bevallen van ons dochtertje *Esther. Helaas wisten wij al met de 20 weken echo dat *Esther het niet zou redden en met 33,5 weken zwangerschap is *Esther levenloos ter wereld gekomen. Ik heb nog een onregelmatige cyclus, maar wij hopen dat mijn lichaam weer snel meewerkt Ik hoop dat 1 van ons hier snel mag melden dat zij de eerste gelukkige is en stiekem hoop ik natuurlijk dat ik daar zelf ook bij hoor.