hallo, ik was eens benieuwd gewoon zomaar voor de weet, wanneer voelen jullie je baby nou het meest, bij welke houding? ik als ik op m'n zij lig.
Tot nu toe alleen (onderuit) op de bank gevoeld... Maarja, tis nog zo kort dat ik het voel dat zijn/haar favo traphouding misschien nog wel veranderd. Wel leuk om hier mee te lezen!
Vooral als ik zit of lig. Vaak als ik op mn linkerzij lig en ook wel op mn rug. Die kleine van ons is eigenlijk heel erg aanwezig. Liefs, Duveldraakje
Als ik ga liggen voel ik hem eigenlijk binnen 5 minuten actief worden. Ik werk zelf met kleuters en zit dus vaak op van die hele lage stoeltjes. Dan voel ik hem ook vaak schoppen, maar dat is volgens mij uit protest. Dan zit hij klem denk ik
als ik achter de pc zit als ik op de bank lig tv te kijken en als ik op mijn rechterzij lig nu hij al een tijdje is ingedaald en zijn voeten daar liggen
Hihihi, hier als ie er zelf zin in heeft, daar is geen touw aan vast te knopen. Nu bijvoorbeeld, ff boksen met zn hoofd tegen mn buik. Of trampolinespringen op mn blaas. En de ene dag is ie zoooo druk en de andere dag moet ie dan uitrusten...
als ik in de auto zit, op de bank lig savonds en smorgens als ik wakker wordt en opsta. op somige dagen is ze wat minder actief maar meestal zijn de tijde wel hetzelfde. ik heb de laatste dagen het idee dat ze een beetje van ritme veranderd en nu wordt ze heel erg actief als ga slapen en rond een uur of 5 snachts besluit ze te jumpe.
Ik voel mijn baby bijna de hele dag door. Als ik zit, op mijn rug lig, op mijn buik lig of op mijn zij lig. Hij/zij trapt zo hard en vaak dat het niet uit maakt hoe ik zit/lig