alle babyfotos van mijn kids weg

Discussie in 'De lounge' gestart door debby82, 17 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

als je het bestand opslaat bedoel je?? Ik open het even en kijk ff mee.

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    1 foto doet ie wel maar de rest niet...

3. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    (heb je ook niets meer op de camera zelf nog staan...)

doe tegenwoordig branden en dan pas van camera verwijderen... (geleerd dus..)....

verder geen idee hoe je moet terughalen ofzo... maar iig sterkte, want oooohhh ik stond echt te janken toen.... :(

4. tulip

tulip Niet meer actief

ik klik als eerste op open drive, dan kies ik de juiste schijf (hier kun je ook je usb stick of sd kaart kiezen) en dan op het groene vinkje, dan gaat hij scannen.

5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ja dat heb ik ook gedaan...

mijn verzekering weet niet of het gedekt is. Ik moet morgen terugbellen.

6. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

ik ben bang dat het gewoon stuk is:( en als dat zo is kan je er echt helemaal niets meer

over de verzekering.. ik hoop het voor je maar ook daar geef ik je weinig hoop voor of je moet wel een hele dure bijzondere verzekering hebben

7. tulip

tulip Niet meer actief

hmm gek, hier werkt het echt perfect, tis dat je zover weg zit, anders kwam ik je meteen helpen, of eigenlijk mij man dan, die is handig in dit soort dingen.

Hij vroeg nog waar je gecheckt hebt of ze het deden. Waar schrijft hij ze weg op je laptop.

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hij schrijft ze niet weg op mijn laptop. Hij schrijft ze op een sd kaartje... en vanuit daar zet ik ze op de harde schijf...

wel heel schattig. Ik moet af en toe huilen. En mijn meisje wil me troosten en komt met allemaal fotos (andere fotos aanzetten)

9. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    jeetje wat balen zeg!
    hopelijk krijg je ze met de hulp van Tullip terug en anders via iemand anders die veel verstand heeft van computers.

10. LittleMonsters

hij ziet ze wel staan maar doet er waarschijnlijk helemaal niets mee omdat de bestanden hoogswaarschijnlijk al een keer overschreven zijn

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    nou de laatste bestanden zijn niet overschreven (fotos van de verjaardag van mijn zoontje) want die heb ik er net afgehaald)

12. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik heb nu in ieder geval 1 foto van k3 terug...

13. tulip

tulip Niet meer actief

volgens mij man kun je zelf een locatie aangeven waar hij de bestanden wegschrijft, dan moet je ze op je laptop laten zetten. Want als ze op de sd kaart terug gezet worden werkt dat niet omdat die al een keer overschreven zijn wat ms nuke zegt.

14. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik heb wel een all risk verzekering (eigen schuld is ook verzekerd). Dus ik vraag het me af...

15. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    o zo ja... ik schrijf ze weg bij c://gebruikers/debby/downloads
    is dat niet goed dan?

16. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

110 euro? bij welke afzetter ben jij geweest? het is dat je zo ver weg woont, maar een goede ICT'er doet het misschien voor 5 tientjes.

Attingo Data recovery in Nieuw-Vennep kunnen zelfs bestanden van harde schijven terughalen van vliegtuigongelukken en zeer zware brand in huis. was een paar maanden geleden bij omroep brabant. bij veel gevallen deden ze het ook GRATIS. ik zou dus zeker even contact met ze opnemen

Data Recovery - Harddisk Data Recovery - Attingo Datarecovery

17. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

18. tulip

tulip Niet meer actief

hij adviseert om ze bij jouw afbeeldingen of zoiets dergelijks weg te schrijven, waar je normaal gesproken ook je foto's opslaat als je ze van de camera haalt.

19. LittleMonsters

zal het eens uitleggen

compter werkt met 0 en 1tjes en als je een keertje iets delete (een bestand wat eerst een 1tje is) wordt dan een 0 dat betekend voor de computer dat dat schijfruimte is die hij weer mag gebuiken.. dat betekend niet dat het meteen overschreven wordt maar dat het daar ligt als de computer daar nog niet heeft geschreven kan je het bestandje terug halen maar als de compter denkt he daar is vrije ruimte dat ga ik begruiken en legt er bewijse van iets op dan is je foto weg en dan ziet het bestandje nog wel met een programmaatje maar je kan er niets meer mee omdat het is overschreven door iets anders.

het kan ook ziijn dat dat deel van de hardeschijf gewoon kapot is en dan kan hij geen 0 en 1tjes meer lezen daar.

Deel Deze Pagina