alle babyfotos van mijn kids weg

Discussie in 'De lounge' gestart door debby82, 17 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

o ja debby, pcootje heeft veel goede ideeen;)

hopelijk vind je er met het program nog meer terug. Het kan een tijd duren, maar dan heb je ook wat.

2. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    haha voor dit antwoord heb ik ff een icter gebeld die toch wat meer kennis heeft dan mij;)

3. tulip

tulip Niet meer actief

nou vond dat jij ook al veel wist toen je mij een keer probeerde te helpen.

4. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

ja, dat heb ik dus ook. alles staat hier op 3 pc's, 4 harde schijven, alles op dvd, en nog bij mijn ouders thuis :$

5. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    dankje, weet ook wel wat hoor, maar software is meer mn ding dat hardware

6. Vagans

Vagans Niet meer actief

Een vriend van ons kan heeeel veel met computters, heeft hier ook wel is een gecrachede (hoe schrijf je dat ook al weer) schijf hersteld voor niet veel geld (zeker geen 100 euro)

miss is rondvragen via via

7. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    In dit geval is het net ff wat ingewikkelder;)

8. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Mijn vriend vraagt of je bij de FBI werkt ;) nee zonder te dollen, hij zegt dat de aperatuur niet zo duur is, maar dat er heel veel manuren in zitten om die bestanden.. Hij denkt niet dat je het voor 100 euro opgelost krijgt..

9. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    ken je iemand die handig is met pc's? mijn man heeft mijn kapotte externe schijf laatst in de pc gezet en zo heb ik alles eraf kunnen halen.

Ook heb ik een apart apparaat waar je hem op aan kan sluiten en dan via usb op je nieuw pc.

10. mimi83

mimi83 Niet meer actief

als het niet wil om alles eraf te krijgen, is inderdaad schijf eruit halen (mits hij nog iets van draait en niet tikt) iets wat geprobeerd kan worden ( door iemand die er verstand van heeft) en in een andere comp. gebouwd, dan kan je er soms nog wel meer afhalen, met programma's.

succes. hier ook tig x opgeslagen, met dubbele nas (2 schijven exacte kopie), usb sticks en i net.

11. Vagans

Vagans Niet meer actief

O okeey, ja had niet alles gelezen (sorry)
    weet iig dat hij echt zooo veel kan, dus ik dacht, vast nog meer van die handige mensen ;)

12. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hij tikt wel..

13. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    meiden

weet zeker dat Debby er meer dan 1100 euro voor over heeft om haar fotos terug te krijgen

14. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Bij een prof ben je dat ook wel kwijt maar er zijn goedkopere manieren..... Kan Deb straks heel veel shoppen van het bespaarde geld;)

15. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ja duh... maar goed hoop dat het niet 1100 euro hoeft te kosten ;)

bah... ik voel me de hele dag zo rot en naar... zelden zo gaar gevoeld...

Ik heb dankzij tullip nu wel 250 foto terug.
    En ik had nog een sd kaartje en die had ik klaar gelegd maar nu ligt ie er niet meer... denk dat de kids die ergens tussen gestopt hebben... pfoe wordt gek van ze af en toe... maar goed die vind ik wel weer...

16. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik heb trouwens de eerste anderhalf jaar van emma nog wel op mijn harde schijf boven staan. En ik heb fotoboeken van de eerste 2 jaar met ook fotos dat ze sam voor het eerst zag...

En ik heb op hyves heel veel fotos en nu hoorde ik van een vriendin dat er een manier is om die in origineel formaat terug te krijgen...

17. tulip

tulip Niet meer actief

hee wat fijn dat je er inmiddels al 250 terug hebt...

18. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Debby, hoe heb je je fotos terug?? Ik wil mijn fotos ook terug.

19. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik heb het sd kaartje dat altijd in mijn camera zit in mijn computer gestopt. Pc inspector gedownload en die erover heen laten gaan. De helft was niet meer leesbaar maar de andere helft dus wel (zijn fotos met 2 cameras gemaakt)

Ik heb 3 computers. Ben ze nu alle 3 aan het nagaan.
    Van Emma heb ik sowieso alle fotos tot een jaar nog en ik vond op een andere pc de allereerste fotos van sam nog.
    Ik ben nu ff iets aan het vogelen want als je een foto album maakt bij pixum dan slaat hij die fotos ook ergens op je pc op dus die moet ik ook ff zoeken dan heb ik nog veeeel fotos van emma tot 2 jaar.
    Als ik de fotos van hyves ook nog terug zou kunnen krijgen dan heb ik wel al heel veel weer... maar ja... of dat kan?

o en mijn trouwfotos gelukkig ook nog...

20. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Tja bij mij moet iemand het doen die meer verstand heeft van pc enzo. Ik durf het zelf niet. Ik woon in antwerpen en ik ga op zork naar een goeie icter. Ik hoop ook dat ik de fotos van mijn kids terugkrrijg.

Deel Deze Pagina