we hebben een zoon die torsten heet en nu zijn we op zoek naar een passende jongens naam hierbij carsten vinden we ook mooi maar allebei op sten laten eindigen is dat handig? andere mooie namen vinden we ingmar ivar seger ragnar weten jullie nog leuke namen passend bij torsten? de baby verwachten we eind september dus we hebben nog alle tijd
Ja ik vind het gewoon kunnen. Leuke namen. Ik vind uit jou rijtje Ingmar erg leuk. Heeft bij mij ook op het lijstje gestaan. Bij mijn man alleen niet. verder vind ik Stian ook leuk.
Het kan idd wel eens prblemen gaan opleveren als je 1 van de jongens roept.. Naam die wij voor een jongen hadden was Kjeld.
Wij hebben 2 zoons die beide eindigen op an Demian en Mylan. Ik vind dat van jullie wel kunnen. Wij ondervinden er geen problemen mee.
Ik vind het echt niet mooi samen, een behoorlijke Jut en Jul combinatie. Alleen de eerste twee letters van de namen verschillen... Seger vind ik een hele mooie naam trouwens. Axel Arvid Albin Viggo Wilmer Rasmus Linus Sixten Malte Vilgot Sigge Mans Hjalmar Vidar Svante Lasse Linnar
Torsten en Carsten vind ik niet zo heel mooi bij elkaar. Ingmar en Ivar vind ik erg leuke namen. Wij hadden tijdens mijn tweede zwangerschap Ivar als jongensnaam, totdat we zagen dat het een IKEA-kast is (en best een lelijke). Misschien vind je het leuker om dat nu te weten dan wanneer je zoon daadwerkelijk zo heet. Succes!
Torsten - Aren Torsten - Arvid Torsten - Andor Torsten - Bjarne Torsten - Bragi Torsten - Davin / Davyn Torsten - Einar Torsten - Fenrir / Fenris Torsten - Gunnar Torsten - Hagen Torsten - Hakon Torsten - Halldor Torsten - Inar Torsten - Keldan Torsten - Kiarr Torsten - Munin Torsten - Njord Torsten - Olin / Olen Torsten - Ragnar Torsten - Rainer Torsten - Roar Torsten - Sigmund Torsten - Siv Torsten - Styr Torsten - Vidar Torsten - Vanir Torsten - Vigrid
Persoonlijk zou ik het niet doen, vooral omdat beide namen 2 lettergrepen hebben en ze dus echt veel op elkaar lijken. Misschien vind je Rúnar leuk? Die werd laatst ook genoemd door iemand anders in een andere topic maar ik vond 'm leuk dus heb ik hem onthouden Verder zijn er al veel suggesties gedaan door anderen.. ik zou zo snel geen andere Scandinavische naam weten die nog niet genoemd is.
Rune! ik vind Carsten op zich prima naast Torsten, alhoewel het denk ik niet mijn keus was. Dan had ik toch voor een iets andere naam gekozen.