last van je hormonen

Discussie in 'De lounge' gestart door -, 26 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ik vind dat veel zwangere vrouwen hier recties geven die eigenlijk niet door de beugel kunnen.
    En die sschuiven ze dan gauw af op de hormonen.
    Nou ik vind dat je die hormonen ook in toom kan proberen te houden.
    Wat vinden jullie daarvan?

2. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Uhmm...
    Ik geef hormonen vaak de schuld hoor :| .. Ik heb nogal lange tenen tijdens zwangerschap (wat ik anders dus niet heb!).

3. angelinaatje

angelinaatje Actief lid

4 sep 2006
    466
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik ben normaal gezien al vaak een kreng en tijdens de zwangerschap wordt dat er niet beter op :oops: . Maar naar mijn weten geef ik gewoon mezelf de schuld en niet de hormonen...hier op het forum dan, tegen vriendlief wil ik het nogal es op hormonen schuiven 8)

4. Sanny

Sanny Niet meer actief

Nee hoor ik geef de hormonen absoluut de schuld niet. Ja ik kan af en toe fel uit de hoek komen, maar dat heeft niks met de hormonen te maken, dat heb ik altijd al en t is zelfs niet erger geworden door de hormonen.
    Wat ik wel merk is dat anderen t op de hormonen gooien, oh daar komt t hormomenleger of kan je hormomen niet in bedwang houden. Daar kan ik echt pislink om worden, want mijn reactie heeft niks met hormonen te maken maar met mijn karakter. Als je een reactie geeft die wat fel is wordt je afgeschilderd als een wandelend hormoon en dat vindt ik de grootst mogelijke onzin.

5. angelinaatje

angelinaatje Actief lid

4 sep 2006
    466
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik ben trouwens wel benieuwd naar die reacties die niet door de beugel kunnen, want ik vind het hier zelfs af en toe te zoetsappig gaan :oops: .

6. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    iedereen weet wat hij/zij zegt. Ongeacht zwanger of niet.
    Je moet het toch eerst typen , dus even tijd om er over na te denken heb je :)

Hormonen , excuus ? Hmmm nee ... :D

7. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Dit geld ook voor mij.
    Vind "die reacties" wel meevallen.
    Ik heb tot nu toe nog nooit iets met iemand gehad hier op t forum...

8. angelinaatje

angelinaatje Actief lid

4 sep 2006
    466
    0
    0
    Noord-Brabant
    Misschien dat die vrouwen het ook als grapje bedoelen? Ik betrap mezelf er ook nog wel eens op dat ik het uit geintje zeg...

9. Sanny

Sanny Niet meer actief

Dat komen jullie toch op de verkeerde topics ;)
    Ik weet precies welke topics Hielkje bedoelt.

10. angelinaatje

angelinaatje Actief lid

4 sep 2006
    466
    0
    0
    Noord-Brabant
    Linkje(s)? ;) 8)

11. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Ja idd.. iedereen maakt hier wel grapjes geloof t.
    en de meeste snappen het ook wel :D

zolang het maar niet beledigent is of persoonlijk, vind ik t wel best hihi...

12. Niet meer actief

:confused:

13. Niet meer actief

dat zeggen al die zwangere vrouwen.
    Het is gewoon mijn karakter, maar ondertussen sabelen ze iedereen maar neer, en als het te heet onder de voeten wordt, zeggen ze gauw
    ja.... dat zijn de hormonen he.
    Trouwens als het idd je karakter is, zou je misschien eens kunnen overwegen om daar een aan te gaan werken*HINT*

14. Sanny

Sanny Niet meer actief

Wat snap je niet Hielkje?
    Als hier op t forum een discussie is tussen een niet-zwangere en een zwangere en de zwangere reageert fel(net als de niet-zwangere trouwens) moet er gelijk gezegd worden t zijn je hormonen. En ja dat is tegen me gezegd hier op t forum.

15. Sanny

Sanny Niet meer actief

Hahaha geloof dat ik me nog redelijk kan inhouden hoor, er zijn erbij die veel ergere dingen zeggen dan ik en die zijn niet eens zwanger *HINT*

16. angelinaatje

angelinaatje Actief lid

4 sep 2006
    466
    0
    0
    Noord-Brabant
    :(

Ik geef gewoon eerlijk mijn mening, zo zit ik in elkaar...dat het misschien af en toe wat fel uit de hoek kan komen, vind ik niet een karaktereigenschap die ik moet veranderen...

17. Niet meer actief

tuurlijk joh :)

18. angelinaatje

angelinaatje Actief lid

4 sep 2006
    466
    0
    0
    Noord-Brabant
    nou ja, het zal wel aan mij en m'n hormonen liggen dat ik het even niet meer snap...

19. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Ik snap ook niet waar Heilkje36 heen wilt.... :(
    Lig dus niet aan jou ;) :D

20. Niet meer actief

Wat valt er te snappen, ik vind dat,ook al is het je karakter en kom je eerlijk voor je mening uit, je best rekeing kan houden met de gevoelens van een ander.

geldt ook voor sanny

Deel Deze Pagina