Liet jij tijdens de bevalling iets lopen, dat je het echt niet meer op kon houden? Met mijn bevalling in aantocht ben ik hier benieuwd naar aangezien ik dit hoorde.Benieuwd naar de ervaringen.
bedoel je ontlasting??? ik wel een beetje tijdens het persen, was er niet bepaald mee bezig en schaamde me er gek genoeg ook niet voor op dat moment.
Hoi, Ja, ik liet wat lopen. Geen idee of het ontlasting was of vruchtwater. Geloof me... daar maak je op dat moment echt niet druk om. Schamen inderdaad ook niet. Af en toe even een nieuw "matje" is wel fijn haha...
Ja hoor ontlasting en ik was er zo blij mee want ik had er last van Echt mij maakte het helemaal niks meer uit wat er gebeurde ik wilde alles kwijt wat er in mij zat haha Urine kwam er niet uit dus hebben ze nog even een katheter gezet zodat de baby goed kon zakken. Maak je er echt niet druk over het gebeurd bij de meeste vrouwen en ze zijn echt wel wat gewend hoor die verloskundigen/verpleegsters/gyn
Ik riep de hele bevalling door ´ik ben aan het poepen, ik weet het zeker, ik doe echt poepen, ik voel het´ en ga zo maar door. Uiteindelijk is er 1 minidrolletje uitgekomen volgens mijn vriend. Vruchtwater is er niet veel uitgelopen want mijn vliezen waren al 2 dagen gebroken. Plassen ging niet dus dat heeft een katheter gedaan.
Alleen vruchtwater als ik m'n man mag geloven. Maar ik heb ook heel duidelijk gezegd dat ik het NIET hoef te weten als ik iets anders laat glippen, dus of het helemaal een betrouwbaar antwoord is betwijfel ik enigzins Het vruchtwater heb ik zelfs nog half over z'n voeten heen gesproeid... Ik zat op de rand van het bed voor een ruggenprik en werd ineens enorm misselijk dus hop, man bakje voor m'n neus en ik overgeven. Mijn hele lichaam trok samen en bij elke samentrekking vloog er een plensje vruchtwater uit. Was nogal een natte avond ja
Bij de eerste niks, maar de tweede ontlasting, schaamte is tijdens de bevalling ver te zoeken maar dit vond ik toch wel genant haha.
Alleen vruchtwater! Tijdens het persen zat mn blaas vol en werd ik gekatheteriseerd (Dus eigenlijk ook urine verloren). Ontlasting heb ik helemaal niet verloren...'T was net of mn lichaam zich erop voor had bereid. Enkele dagen voor de bevalling flinke diarree gehad en daarna kon ik niet meer poepen. Voordat we naar het ziekenhuis gingen voor inleiding nog geprobeert te poepen maar het lukte niet.
Aangezien ik aan de diarree was tijdens de weeen (echt niet fijn!) was ik volgens mij aardig leeg tijdens het persen haha! Voor zover ik weet heb ik dus niks laten lopen, maar moet zeggen dat ik er totaaaaal niet mee bezig ben geweest
moet echt eerlijk bekennen dat ik geen idee heb! weet het echt niet... was er ook totaal niet mee bezig.. Heb wel een x gezegd ik duw mijn darmen er dadelijk uit, maar dat viel wel mee volgen de verlos hahah.
meer dan 70% van de vrouwen poept tijdens de bevalling. Voor verloskundige is dit een teken dat het goed gaat!
Ik heb geen idee, ik heb in ieder geval niets gemerkt! Ik had ook al 24 uur niets gegeten, dus ik was aardig leeg
1e niks, 2e gepoept. Had gedacht dat het mij niets kon schelen, maar voelde me tamelijk ongemakkelijk.
ooow volgens mij zou ik me doodschamen! Ga ook echt nog proberen om naar de wc te gaan voordat ik naar het ziekenhuis ga!
Niets. Heb wel een paar keer gezegd dat ik die dag nog niet had gepoept en dat ik het gevoel had dat ik moest poepen haha. Maar er is vreemd genoeg niets meegekomen.
in belgie krijg je vrijwel altijd een lavement haha dus ontlasting kan hier praktisch nooit meekomen wat ik wel had ! moest nodig plassen maar mocht niet uit men bed , bel de verpleging ze komt ik zeg dat ik nodig moet plassen , ja hoor ik kom seves zegt ze, ik bel na een half uur nog eens moet plassen !!!! hebben ze met de katheter blaas leeggemaakt en omg 2nierbekkken vol !! zei toch dat ik nodig moest maar heb zelf niets gelekt of laten lopen ! waar ze overigens heeel hard van verschoten waren