Liet jij iets lopen tijdens de bevalling

Discussie in 'De bevalling' gestart door carrolyn, 1 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Liet jij iets lopen tijdens de bevalling?

1. Ja, Urine

2. Ja, Ontlasting

3. Ja, urine en ontlasting

4. Ja, iets anders

5. Nee niks

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Liet jij tijdens de bevalling iets lopen, dat je het echt niet meer op kon houden?

Met mijn bevalling in aantocht ben ik hier benieuwd naar aangezien ik dit hoorde.Benieuwd naar de ervaringen.

2. bloem86

bloem86 Fanatiek lid

31 jan 2011
    1.004
    0
    0
    bedoel je ontlasting???
    ik wel een beetje tijdens het persen, was er niet bepaald mee bezig en schaamde me er gek genoeg ook niet voor op dat moment. :D

3. hopenopwonder

hopenopwonder Actief lid

20 jul 2010
    323
    0
    0
    Hoi,

Ja, ik liet wat lopen. Geen idee of het ontlasting was of vruchtwater. Geloof me... daar maak je op dat moment echt niet druk om. Schamen inderdaad ook niet. Af en toe even een nieuw "matje" is wel fijn haha...

4. zustertje

zustertje Niet meer actief

Ja hoor ontlasting en ik was er zo blij mee want ik had er last van :):D:D
    Echt mij maakte het helemaal niks meer uit wat er gebeurde ik wilde alles kwijt wat er in mij zat haha Urine kwam er niet uit dus hebben ze nog even een katheter gezet zodat de baby goed kon zakken.

Maak je er echt niet druk over het gebeurd bij de meeste vrouwen en ze zijn echt wel wat gewend hoor die verloskundigen/verpleegsters/gyn

5. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Ik riep de hele bevalling door ´ik ben aan het poepen, ik weet het zeker, ik doe echt poepen, ik voel het´ en ga zo maar door. :)
    Uiteindelijk is er 1 minidrolletje uitgekomen volgens mijn vriend. Vruchtwater is er niet veel uitgelopen want mijn vliezen waren al 2 dagen gebroken. Plassen ging niet dus dat heeft een katheter gedaan.

6. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Alleen vruchtwater als ik m'n man mag geloven. Maar ik heb ook heel duidelijk gezegd dat ik het NIET hoef te weten als ik iets anders laat glippen, dus of het helemaal een betrouwbaar antwoord is betwijfel ik enigzins :D

Het vruchtwater heb ik zelfs nog half over z'n voeten heen gesproeid... Ik zat op de rand van het bed voor een ruggenprik en werd ineens enorm misselijk dus hop, man bakje voor m'n neus en ik overgeven. Mijn hele lichaam trok samen en bij elke samentrekking vloog er een plensje vruchtwater uit. Was nogal een natte avond ja :D

7. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Bij de eerste gepoept, bij de tweede niets.

8. mroos

mroos Niet meer actief

Bij de eerste niks, maar de tweede ontlasting, schaamte is tijdens de bevalling ver te zoeken maar dit vond ik toch wel genant haha.

9. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Alleen vruchtwater!

Tijdens het persen zat mn blaas vol en werd ik gekatheteriseerd (Dus eigenlijk ook urine verloren).
    Ontlasting heb ik helemaal niet verloren...'T was net of mn lichaam zich erop voor had bereid.
    Enkele dagen voor de bevalling flinke diarree gehad en daarna kon ik niet meer poepen.
    Voordat we naar het ziekenhuis gingen voor inleiding nog geprobeert te poepen maar het lukte niet.

10. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    eerste niets dan vruchtwater, bij de 2e gepoept

11. Lovely2011

Lovely2011 Fanatiek lid

2 aug 2011
    3.407
    1
    0
    Aangezien ik aan de diarree was tijdens de weeen (echt niet fijn!) was ik volgens mij aardig leeg tijdens het persen haha!
    Voor zover ik weet heb ik dus niks laten lopen, maar moet zeggen dat ik er totaaaaal niet mee bezig ben geweest :p

12. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    moet echt eerlijk bekennen dat ik geen idee heb! weet het echt niet... was er ook totaal niet mee bezig..
    Heb wel een x gezegd ik duw mijn darmen er dadelijk uit, maar dat viel wel mee volgen de verlos hahah.

13. nina3

nina3 Bekend lid

27 aug 2010
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha, geen flauw idee. Was bezig met andere dingen geloof ik.

14. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

meer dan 70% van de vrouwen poept tijdens de bevalling. Voor verloskundige is dit een teken dat het goed gaat!

15. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Ik heb geen idee, ik heb in ieder geval niets gemerkt! Ik had ook al 24 uur niets gegeten, dus ik was aardig leeg ;)

16. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.627
    113
    Ja, zelf niet gemerkt, maar toch ook wat ontlasting volgens manlief....

17. Aszz

Aszz Niet meer actief

1e niks, 2e gepoept. Had gedacht dat het mij niets kon schelen, maar voelde me tamelijk ongemakkelijk.

18. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    ooow volgens mij zou ik me doodschamen! Ga ook echt nog proberen om naar de wc te gaan voordat ik naar het ziekenhuis ga!

19. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Niets.
    Heb wel een paar keer gezegd dat ik die dag nog niet had gepoept en dat ik het gevoel had dat ik moest poepen haha.
    Maar er is vreemd genoeg niets meegekomen.

20. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

in belgie krijg je vrijwel altijd een lavement haha dus ontlasting kan hier praktisch nooit meekomen

wat ik wel had ! moest nodig plassen maar mocht niet uit men bed , bel de verpleging ze komt ik zeg dat ik nodig moet plassen , ja hoor ik kom seves zegt ze, ik bel na een half uur nog eens moet plassen !!!! hebben ze met de katheter blaas leeggemaakt en omg 2nierbekkken vol !! zei toch dat ik nodig moest :) maar heb zelf niets gelekt of laten lopen ! waar ze overigens heeel hard van verschoten waren

Deel Deze Pagina