hey dames heb ff een vraagje ben vandaag ongi geworden wil dus eigenlijk ovu testen gaan gebruiken van mat care . vanaf welke dag moet ik dat doen . meteen als mijn ongi over is? en als ik die testen bestel wat komt er dan op mijn afschrift van de bank? MATCARE ZWANGERSCHAPS TESTEN of zoiets? heb namelijk een nieuwsgierige moeder die mijn aschrift wel es ziet haha nu is dat verder geen probleem maar wil niet dat ze weet dat we er mee bezig zijn.
hoi meiss.. wanneer je met ovutesten moet beginnen ligt aan de lengte van je cyclus.. als je bijv een cyclus hebt van 28 dagen dan moet je op dag 11 beginnen met testen.. ikzelf gebruik sensitest ovulatietesten.. hier staat een schema op, op welke dag je moet beginnen met testen; http://www.sensitest.nl/index.php?p=PRO ... t-dipstick en wat betreft je rek,afschrift.. dat ligt eraan.. ik denk dat er iets opkomt te staan zoals ; www.matcare.nl ofzo.. bij sensitest komt er iig nooit op te staan dat het ovulatietesten zijn, en ze komen ook netjes in een witte envelop binnen
Veel succes ik ben met de hulp van Matcare zwanger geworden Ben zeer tevreden over de testen. Geven alleen een streepje als er echt een LH piek aan komt!
Aylin16 nog gefeliciteerd met je zwangerschap! Fijn om te horen dat de ovu testen van Matcare bij jou hebben geholpen! Hopelijk hebben ze bij mij ook geholpen! Ze hebben wel duidelijk me piek aangegeven. Nu nog afwachten bij mij!
heb ook even een termometer gehaald en die testen dus kan t niet mis lopen zou je zeggen . en ook nog een mooi schriftje om alles bij te houden