Alle dames die NEGATIEVE kruidvat (+ test) hadden melden ajb

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Hope1982, 14 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Denk ik ook idd, ik heb noooooooooooit (en heb heel wat testen/merken gedaan door de jaren heen) vals positief getest.

2. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    MamaDeluxe, jullie vinden dus niet dat ik me aanstel als ik daar toch vanuit ga? :(. Vooral in combinatie met de verloop van mijn cyclus?

3. Ladymoi

Ladymoi Actief lid

24 okt 2008
    229
    0
    0
    utrecht
    Tuurlijk stel je je niet aan.

Ik heb ook die van kruidvat gebruikt, de eerste was heel licht plus dus ik twijfelde of ik wel zwanger was, volgende dag nog 1 van kv en die was wat donkerder geworden en die middag een clearbleu digitaal gehaald, en daar stond heel duidelijk ZWANGER
    Ik denk idd ook niet dat het vals positief test die van kv....denk meer dat het om een prille zwangerschap gaat. . zou wel raar zijn, heb je een posi test in handen is ie vals, dat kan gewoon niet. Ik geloof gewoon absoluut niet dat het een plusje aan geeft terwijl je niet zwanger bent, denk zeker dat er wel degelijk wat hcg hormoon is vrijgekomen door een prille zwangerschap!

Mss kan het door een vag echo aangegeven worden, dan weet je zeker waar je aan toe bent!

4. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Dank je wel Ladymoi. Punt is dat het nu 2 weken geleden is dus valt er niets meer te zien. Ik was ervan overtuigd dat ik zwanger was. Alles klopte, mijn gevoel, vreselijke misselijkheid, voor mij was het gewoon duidelijk. Toen een test met een heeeeeeel vaag streepje. Wel breed dus geen lijntje. Dacht toch misschien zie ik het verkeerd. Vervolgens een ongekende buikpijn (2 dg lang, dacht dat ik doodging), een menstruatie zoals ik die nooit eerder heb meegemaakt en nu dan de test die ik toevallig bewaard heb waarvan het plusje alleen maar duidelijer is geworden. Ik zou een test 2 wk later nooit als positief beschouwen maar dit geeft voor mij alleen aan dat ik de lijn gezien heb. Dat het niet mn verbeelding was.

5. Niet meer actief

Hope kun je het laten checken bij een arts of gynecoloog?
    En je stelt je niet aan met al die keren dat ik teste met mijn miskramen dacht ik ook word goed gek maar toch klopte mijn gevoel telkens!

SUCCES :)

6. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Nadinneke,

Ik ben wel bij de huisarts geweest die zei dat het idd een miskraam KAN zijn maar dat het niet meer met een bloedonderzoek te achterhalen is.

7. Niet meer actief

bedoel met een echo zo kan men zien of de baarmoeder schoon is en er nieuwe eitjes klaarzitten.

8. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Hey joh, doe niet zo gek, natuurlijk stel je je niet aan! Ik denk ook echt dat het een prille zwangerschap is geweest.
    Is dit de eerste keer dat je dit zo had?

9. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Haaj, ik lees ook ff mee want heb die testen ook gebruikt en heb ze vanmiddag weer gehaald,

Ik heb 28-12 negatief getest met cb
    31-12 negatief met kv
    7-01 positief met kv (vaag)
    11-01 negatief met Etos
    en vanmorgen weer met etos getest en eerst twee dikke strepen en vlak daarna even de huiskamer in geweest bijna niks meer te zien maar je ziet het wel..

Maar ik weet niet of die dingen van de etos meer of minder hcg nodig hebben ..

Ik denk indd ook dat die bloeding een vroege miskraam is geweest. heb in die tien jaar van mijn ongesteldheid nog nooit zwart spul met dingen erin verloren..( lekker praat ok weer :))

10. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Ik heb wel eens een negatieve kruidvat test gehad er kwam echt geen streepje bij mij en later ook niet, ik was trouwens wel zwanger want 2 dagen daarna had ik een postivie da test en een dag daarna een positieve clearblue digitaal, dus ik had gewoon te vroeg getest.

11. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Hoi dames,

Ik had dus ook zo`n dun streepje, zie hem er nog op staan. Ook bij die van de hema. Gisteren dus gisteren werd ik dus wel ongesteld, meestal bij een ongie voel ik het aankomen, meteen last van me buik en me rug ed. Nu voelde ik hem dus helemaal niet aankomen, maar later op de avond kreeg ik ook mega pijn in me rug en me buik, had ook hoofdpijn en hele onrustige benen. Werd ook helemaal misselijk heel vreemd. Meestal krijg ik voorafgaande een ongie ook puisjes in me gezicht, dit keer helemaal niets vaag allemaal.
    Maar als het zo is dat die hele dunne streepjes allemaal pmk kunnen zijn...pfffff dan heb ik jaren geleden met die cb test waar ook zo`n kruisje op moet verschijnen wel heel veel van die pmk gehad....Tja wat ik er nu van moeten denken bij mij? Probeer nog wel foto`ervan te maken kunnen jullie het ook zien hoe ze eruit zagen die sptreepjes op de twee testen. Dus die van het kruidvat en van de hema.

12. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Foto staat in mijn album, de streepjes zijn in het echt iets dunner.

13. Elly1979

Elly1979 Actief lid

14 jan 2007
    493
    0
    0
    Account Manager
    Ergens in het mooie Fryslan!
    Hallo!

Bij mij verscheen er ook meteen een duidelijke +, tot 2 keer toe zelfs, maar ik was niet zwanger.
    2 dagen later werd ik namelijk ongesteld.
    Baalde natuurlijk enorm en het is natuurlijk een slechte zaak dat een test een valse positieve uitslag geeft.
    Ik gebruik de testen van Kruidvat in ieder geval NOOIT weer.

Maar de + werd bij mij wel donkerder nadat de afleestijd verstreken was.
    Dat is toch waar je om vroeg?

Liefs Elly.

14. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Elly, het kan heel goed dat je een zeer vroege miskraam hebt gehad hoor, ik ben ervan overtuigd dat er niks mis is met die testen.

15. Elly1979

Elly1979 Actief lid

14 jan 2007
    493
    0
    0
    Account Manager
    Hallo!

Nou, ik denk zelf niet dat ik een vroege mk heb gehad, want mijn menstruatie was net als altijd.
    Niet meer bloedverlies dan anders en ook niet meer pijn ofzo.
    En er zijn net iets teveel meiden die vals positief testen met de Kruidvat-testen.
    Check het maar eens na op dit forum of op andere sites.
    Ik werd helemaal naar van al die verhalen.
    Dan zouden al die vrouwen die vals positief met de Kruidvat-test hebben getest een vroege mk hebben gehad en dat lijkt me eerlijk gezegd wat sterk!

Ik ben er dus wel van overtuigd dat er iets mis is met het gros van deze testen.
    Ze zullen misschien niet allemaal slecht zijn, maar ik ga er in ieder geval nooit weer mee testen.
    Ik zou de uitkomst nooit weer vertrouwen en ja, daar betaal je wel voor.

Liefs Elly.

16. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    heb je al contact met kruidvat hierover gehad?

Ik denk zelf dat het zo ligt: de geruchten gaan namelijk al heel lang de ronde dat de kruidvat testen het gevoeligst zijn, dus veel dames die vroeg testen kopen die testen van de kruidvat. Er zijn veel vaker vroege miskramen of foute innestelingen dan je denkt, en die worden nu allemaal opgemerkt omdat er massaal vroeg wordt getest, met de gevoelige testen van, jaa de kruidvat :p

17. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ik gebruik ook die testen van kruidvat met dat plusje, en ik teste daar 31-12 negatief mee en 8-01 heel licht positief, daarna etos gebruikt die meer hcg nodig had negatief op 11-01 en licht positief op 14-01..

Ik heb dus weer die testen van de kruidvat gekocht, moet alleen nog een moment hebben om te testen, en dat is als ik me er goed bij voel :)..

ben wel tevreden over die testen eigenlijk..
    Ik test overigens nooit voor NOD. ik heb ze ook niet standaart in huis liggen anders zoude nze er door heen vliegen

18. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Volgens mij haal je de testen door elkaar.
    Er wordt gevraagd naar ervaringen van de test met het plusje, die zitten in een roze doos dit zijn midstreams, waar je overheen kan plassen (2 voor 10 euro ofzo).
    De testen die zo gevoelig zijn van het kruidvat zijn cassettes met een pipetje, 2 voor 5 euro in een wit doosje (deze zijn overigens overal bijna uitverkocht).

19. Elly1979

Elly1979 Actief lid

14 jan 2007
    493
    0
    0
    Account Manager
    Nee, heb geen contact gehad met Kruidvat hierover, maar heb op diverse sites gelezen dat er al meerdere klachten over zijn ingediend.
    Even ter verduidelijking...de gevoelige testen waar iedereen het over heeft, zijn die testen 2 voor 5 euro of 2 voor 10 euro...weet het niet precies.
    Ik heb getest met het eigen merk Kruidvat, met 1 in een doosje en deze kost 7 euro nog wat.
    De test heeft veel weg van de kruisjestest van CB, ook met een blauw kruisje.
    Ik heb dus niet getest met die supergevoelige.

Ik ben er dus niet van overtuigd dat ik een vroege mk heb gehad of een foute innesteling ofzo.
    Het gros van de testen is gewoon niet oke.

Liefs Elly

20. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    De + kruidvat test was bij mij de eerste die een lichte streep gaf. En 5 dagen later een andere merk.
    Ik ben er tervreden over.
    Weet je wat het is als er nou 10 mensen testen waar jij van weet en als er dan 1 vage test bij zit dan valt het nauwelijks op.
    Maar hier zitten er duizende. Dus stel op 1 maand tijd worden er 1000 testen en 100 vage uitslagen en die meiden posten dat. Tja dan valt het heel duidlijk op.
    Het ligt niet aan die testen maar aan de getallen.
    Logica.

Deel Deze Pagina