Nee hoor heb het over de kruisjes testen van kruidvat merk Die staan namelijk ook bekend om hun gevoeligheid. Maar goed, als jij denkt dat een stripje dat ALLEEN gemaakt is om te verkleuren door het HCG hormoon, verkleurt door iets anders, dan moet je gewoon een ander merk nemen
slaapzak, je logica klopt wel maar dat geldt voor alle testen, dat die hier met duizenden worden gedaan. Dan nog lees ik over deze kruidvattest veel slechte ervaringen, meer dan andere testen, ik zou ze niet kopen.
Allemaal bedankt voor de reacties. Er wordt goed heen en weer gediscussieerd haha. Maar ik heb het idd over de + test en waarom ik twijfel over een vmk is dat juist wel alles anders was aan mijn menstruatie, de kleur, de duur, de verschikkelijke pijn, heb ik echt nog nooit meegemaakt en dat 2 dagen lang, ik dacht echt dat ik doodging van de pijn. En nu deze maand, dus de maand na die positieve kruidvattest en heftige menstruatie, kan ik voor het eerst sinds ik van de pil af ben mijn ei niet vinden. Ondanks ovu testen en dat ik het altijd voel. Dus ook deze maand doet heel vreemd. En dit echt voor het eerst sinds 8 of 9 maanden. Ik zou dus echt niet zomaar aan een vmk denken maar doordat dat plusje, waarvan ik dus eerst betwijfelde of ik die wel gezien had, nu steeds donkerder wordt denk ik dus dat ik het niet verkeerd gezien heb maar dat het ook echt positief was door de vreemde menstruatie daarna.
die + testen zowel van kruidvat als cb is niets mis mee.. het beruchte pennestreepje (heb cb erover gemaild) is negatief.. het streepje mag zo licht zijn als je wil, maar moet wel even breed zijn als de horizontale.. een pennestreepje is dus negatief dat geldt dus ook voor kruidvat neem ik dan maar aan.. @mamaatje die van jou van de hema en het + testje zijn geen pennestreepjes hoor en dus gewoon positief...
Hoi Bruisje, ja ik had geen penstreepje maar even brede streep, een heftige menstruatie en toen een negatieve test. Ach ja, ik wil eigenlijk gewoon heel graag weten of het nou een vmk is of niet (voor mijn eigen gemoedsrust) maar goed, dat zal ikd an nooit 100% zeker weten.
Hoi Bruisje, Op de foto zagen ze vrij breed de streepjes, maar in het echt waren de streepjes wat dunner, zoals er genoemd word penne streepjes of zoiets... Maar ja, ik weet wel dat mijn baarmoederslijmvlies heel erg dik is, en dit kan ook een innesteling doen mislukken. Liefs van mamatje
Ik was die woensdag ongesteld geworden. Normaal gesproken voel ik het aankomen die dag niet. Ook had ik altijd een lange cyclus 30 a 33 dagen en precies zat ik op dag 28. En toen in de avond zat ik met een megahoofdpijn, misselijkheid en onrustige benen met een hele zere buik en rug. Beetje vies praatje maar er kwam een hele prop dik ke doorzichtige baarmoederslijmvlies naar buiten. Het rare is ook meestal krijg ik van te voren last van puistjes en nu pas 2de of 3de dag van dat ik het geworden was. Heb dus niet weer getest of zo.
Hoi Bruisje, Had de vraag ook voorgelegd hier aan de verloskundige. Zei kon me ook niet vertellen wat het was, qua baarmoederslijmvlies en dat als ik twijfelde ik beter een bloedtest kon laten doen bij de huisarts. Maar wat denk jij dat zo omdat je het ook vreemd vind!? we zijn nog niet voor de 100% aan het klussen hoor. Maar we hebben wel dat we het af en toe zonder doen om het zo maar te zeggen. Mocht ik wel zwanger raken....dan is het heeeeel erg welkom.
ik had afgelopen zaterdag ook een posi test van de kruidvat het plusje was eerst zo licht als een haartje zeg maar de verticale streep en later werd ie donkerder daarna allemaal nega testen ook weer met de zelfde nou kon wel janken zit nu te wachten op de ongi heb veel buikpijn maar er komt niks