Hoi meiden, Ik heb 22 mei m'n eerste echo gehad. Dacht zelf ongv 6/6.5 wk te zijn. Clearblue gaf 16mei 2-3 aan en 20mei 3+. Op m'n (inwendige) echo was een ovaal vruchtzakje te zien en een ringetje. Wat betekend dat ik korter zwanger ben (wat best goed kan, geen idee wanneer ei is geweest) eerste positieve test had ik 9 mei. Kruidvat test. Geen tuurstreepje maar ook geen dikke streep ofzo. of vruchtje is gestopt met groeien. Ik mag as maandag terugkomen. (Ivm mijn vakantie kon t niet eerder) Ook is het vruchtzakje ovaal wat beter rond kan zijn. Al met al 70% kans op miskraam zei ze. Ik heb (nog) niet gebloed ofzo. Hoelang ben je zwanger als ze alleen een ringetje zien? En wat is jullie ervaring? Is die kans op een miskraam echt zo groot? En wat kan ik dan allemaal verwachten? 😔
Je hoeft ook geen bloed te zien om helaas wel een midkraam te krijgen. Missed abortion.. Bij 6-7 weken moet er echt een vruchtje te zien zijn rn zelfs sl een kloppend hartje Duim voor je en anders sterkte...
Dit was mijn echo met 6+1 en kloppend hartje. Nog een ringetje te zien. Ben nu 9 weken gisteren echo gehad en alles was goed.