fout gemaakt op trouwkaart,help?

Discussie in 'De lounge' gestart door Klaproos, 29 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Ik heb iets heel stoms gedaan:( Ik heb onze trouwkaarten gisteren verstuurd en erop gezet: klaproos en klaproosman achternaam. Dus zijn achternaam en niet de mijne. Hij zegt dat mensen daar aanstoot van nemen maar ik dacht dat het al kon omdat de meeste mensen in de avond komen en we dus al getrouwd zijn. Hij zegt dat veel mensen hier pissig om zullen worden:( Ik maak me er best druk om maar aan de andere kant,als er mensen zijn die hier moeilijk over doen (ik verwacht vooral zijn familie) mogen ze wat mij betreft ook in de stront zakken. Dat moest ik even kwijt!

2. MeineLiebe

MeineLiebe Niet meer actief

Ik begrijp het niet helemaal, maar komop als mensen daarover vallen?
    Waarom zouden ze pissig moeten worden?

3. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Haha lekker zo laten, als ze daar over gaan zeuren zijn het rare mensen. Het is wel gebruikelijk om klaproos de vriend en klaproosman de boer neer te zetten maar niemand neemt er aanstoot aan hoor! Zou me zelf geeneens opvallen

4. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Ik snap het niet. Waarom nemen mensen daar aanstoot aan?

5. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ehh ik snap het probleem echt niet. Ik zie die mensen al drama staan schoppen als ze jullie kaartje ontvangen :D

6. Mauw

Mauw Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.626
    0
    0
    Amsterdam
    Ik heb het nu 4x gelezen, maar snap het helemaal niet..........!? Solly.........

Je hebt de trouwkaarten verstuurd maar daarop: Klaproos en Klapman de Vries!? (voorbeeld) ipv jouw eigen achternaam achter jouw voornaam?

7. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik snap er ook niets van. Waarom zouden mensen hier moeilijk over doen?

8. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Niet druk om maken, als ze daar moeilijk over gaan doen is dat hun probleem :)

9. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Nou ik zou je vriend vragen zich ergens anders zo druk om te maken?

Maar had je de kaart niet eerst even laten zien dan?

10. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik snap het wel, maar ik snap het probleem niet. Ik zou daar echt niet over vallen hoor. Ik zou het juist wel leuk vinden dat je op de kaart vast je nieuwe achternaam hebt gezet.

11. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    Echt??? Ik kan me toch niet voorstellen dat mensen hier moeilijk over gaan doen, doe normaal zeg!! Lekker blij zijn met je uitnodigingen en niet druk over maken!

12. Sommerfugler

Sommerfugler Actief lid

27 sep 2013
    127
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het lijkt mij toch juist dat mensen daar overheen lezen, omdat het om een trouwfeest gaat..

Mochten mensen er tóch moeilijk over doen, geef ze dan direct gelijk. Zeg ze dat je in je enthousiasme om zijn naam te gaan dragen per ongeluk een voorschotje had genomen. Dat het niet hoort, misschien, maar dat het nu eenmaal zo is en dat je er zelf nu achteraf ook een beetje van baalt, voor hen.

Zo houd je de lieve vrede in stand, gedoe om of op een bruiloft is oerzonde!! Je kunt er beter in mee gaan en gaan genieten van jullie dag :)

Veel plezier!!!

13. Klaproos

Nee zijn achternaam ipv de mijne ;) Dus meteen al Klaproos de Vries ipv klaproos de Bruin zoals schijnbaar normaal zou zijn :) Als iemand mij zo een kaartje zou sturen lig ik er echt niet wakker van mijn mijn vriend zijn familie zijn vrij ouderwets..
    Pfff dank je wel,stelt me wat geruster:D

Dank dames! Aangezien ik nog nooit ben getrouwd dacht ik echt een doodzonde te hebben begaan:) Vriend heeft het kaartje wel gezien maar er stond een spelfout in dus moest het opnieuw maken (niet opgeslagen,stom)

14. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Tja je kan je er wel druk om maken, maar je kan het toch niet meer veranderen..

15. 2debaby

2debaby Actief lid

25 feb 2013
    409
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou daar ook echt overheen gelezen hebben.. Of anders gedacht hebben: dat staat al leuk!
    Gaat toch om een leuke, feestelijke gelegenheid. Lijkt me alleen een probleem als de schoonfamilie nog aan het idee moet wennen dat jij ook 'hun' naam krijgt. Of je ouders die moeten wennen aan het feit dat je hun naam 'kwijt' raakt. Beiden kan je (als je problemen voorziet even inlichten, dat je je van geen kwaad bewust was en niemand tegen het hoofd wilt stoten).

Aan de andere kant: als je vriend zoveel problemen verwacht had hij daar voor het goedkeuren wel wat over mogen zeggen!

16. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Het zou me geen moment opvallen en ik kan me niet voorstellen dat mensen er over vallen. Je hebt er gewoon heel veel zin in :D :D

17. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Maar.... je heet straks toch ook klaproosman zijn naam? Nemen ze daar ook aanstoot aan dan? Tis niet te laat om je te bedenken hoor! :D

18. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    En anders geef je gewoon de drukkerij de schuld! :D

19. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    euhm...je kan je er maar zorgen om maken hahaha, niet doen!!

Wat maakt het nu uit joh. straks onderteken je alle kaarten met zijn achternaam, kunnen ze alvast wennen :p

20. Klaproos

Ach ik had ook zoiets van kunnen ze alvast wennen ;) vriend is trouwens ook soms een paniekzaaier,kan best zijn dat schoonfamilie er niet eens wakker van ligt. Ze hebben wel vreemdere dingen meegemaakt :D

Deel Deze Pagina