Ik heb iets heel stoms gedaan Ik heb onze trouwkaarten gisteren verstuurd en erop gezet: klaproos en klaproosman achternaam. Dus zijn achternaam en niet de mijne. Hij zegt dat mensen daar aanstoot van nemen maar ik dacht dat het al kon omdat de meeste mensen in de avond komen en we dus al getrouwd zijn. Hij zegt dat veel mensen hier pissig om zullen worden Ik maak me er best druk om maar aan de andere kant,als er mensen zijn die hier moeilijk over doen (ik verwacht vooral zijn familie) mogen ze wat mij betreft ook in de stront zakken. Dat moest ik even kwijt!
Ik begrijp het niet helemaal, maar komop als mensen daarover vallen? Waarom zouden ze pissig moeten worden?
Haha lekker zo laten, als ze daar over gaan zeuren zijn het rare mensen. Het is wel gebruikelijk om klaproos de vriend en klaproosman de boer neer te zetten maar niemand neemt er aanstoot aan hoor! Zou me zelf geeneens opvallen
Ehh ik snap het probleem echt niet. Ik zie die mensen al drama staan schoppen als ze jullie kaartje ontvangen
Ik heb het nu 4x gelezen, maar snap het helemaal niet..........!? Solly......... Je hebt de trouwkaarten verstuurd maar daarop: Klaproos en Klapman de Vries!? (voorbeeld) ipv jouw eigen achternaam achter jouw voornaam?
Nou ik zou je vriend vragen zich ergens anders zo druk om te maken? Maar had je de kaart niet eerst even laten zien dan?
Ik snap het wel, maar ik snap het probleem niet. Ik zou daar echt niet over vallen hoor. Ik zou het juist wel leuk vinden dat je op de kaart vast je nieuwe achternaam hebt gezet.
Echt??? Ik kan me toch niet voorstellen dat mensen hier moeilijk over gaan doen, doe normaal zeg!! Lekker blij zijn met je uitnodigingen en niet druk over maken!
Het lijkt mij toch juist dat mensen daar overheen lezen, omdat het om een trouwfeest gaat.. Mochten mensen er tóch moeilijk over doen, geef ze dan direct gelijk. Zeg ze dat je in je enthousiasme om zijn naam te gaan dragen per ongeluk een voorschotje had genomen. Dat het niet hoort, misschien, maar dat het nu eenmaal zo is en dat je er zelf nu achteraf ook een beetje van baalt, voor hen. Zo houd je de lieve vrede in stand, gedoe om of op een bruiloft is oerzonde!! Je kunt er beter in mee gaan en gaan genieten van jullie dag Veel plezier!!!
Nee zijn achternaam ipv de mijne Dus meteen al Klaproos de Vries ipv klaproos de Bruin zoals schijnbaar normaal zou zijn Als iemand mij zo een kaartje zou sturen lig ik er echt niet wakker van mijn mijn vriend zijn familie zijn vrij ouderwets.. Pfff dank je wel,stelt me wat geruster Dank dames! Aangezien ik nog nooit ben getrouwd dacht ik echt een doodzonde te hebben begaan Vriend heeft het kaartje wel gezien maar er stond een spelfout in dus moest het opnieuw maken (niet opgeslagen,stom)
Ik zou daar ook echt overheen gelezen hebben.. Of anders gedacht hebben: dat staat al leuk! Gaat toch om een leuke, feestelijke gelegenheid. Lijkt me alleen een probleem als de schoonfamilie nog aan het idee moet wennen dat jij ook 'hun' naam krijgt. Of je ouders die moeten wennen aan het feit dat je hun naam 'kwijt' raakt. Beiden kan je (als je problemen voorziet even inlichten, dat je je van geen kwaad bewust was en niemand tegen het hoofd wilt stoten). Aan de andere kant: als je vriend zoveel problemen verwacht had hij daar voor het goedkeuren wel wat over mogen zeggen!
Het zou me geen moment opvallen en ik kan me niet voorstellen dat mensen er over vallen. Je hebt er gewoon heel veel zin in
Maar.... je heet straks toch ook klaproosman zijn naam? Nemen ze daar ook aanstoot aan dan? Tis niet te laat om je te bedenken hoor!
euhm...je kan je er maar zorgen om maken hahaha, niet doen!! Wat maakt het nu uit joh. straks onderteken je alle kaarten met zijn achternaam, kunnen ze alvast wennen
Ach ik had ook zoiets van kunnen ze alvast wennen vriend is trouwens ook soms een paniekzaaier,kan best zijn dat schoonfamilie er niet eens wakker van ligt. Ze hebben wel vreemdere dingen meegemaakt