Kan best, als je maar oplet of alles goed gaar is gewokt! Waarom zou dat dan weer niet mogen? Omdat er verschillende etenswaren in hetzelfde water/olie worden bereid? Overdrijven is een vak.
Lijkt me apart, aangezien salmonella een bacterie is. Een beestje dat wel of niet leeft in je eten. Kan niet zo zijn dat omdat je zwanger bent, er opeens meer bacteriën in je eten zitten. Duh.
Nee maar je hoeft er niet altijd ziek van te worden. Je lichaam kan zich daar tegen verdedigen, maar dat lukt niet altijd. Als je zwanger bent heb je dan meer kan om ziek te worden.
Klopt wel, maar dat is ook bij een griep, of een verkoudheid. Je bent sowieso vatbaarder voor alles. Ik bedoel alleen maar: heb je een keer iets gegeten met rauw ei, hoef je niet meteen in de stress te schieten.
Nee das waar. En als je het toch al gegeten hebt, kun je er toch niets meer aan doen. Er zijn zelf mensen die alcohol drinken als ze zwanger zijn (ik niet hoor) Maar zal me over eten niet zo druk maken.
Oke, ik heb een goede Een negerzoen is van binnen gemaakt van "haagsche bluf" Dus rauw opgeklopt eiwit.. Wel is het bewerkt daar het anders niet lang houdbaar is... Mag dit wel of mag dit niet.. (Heb er namelijk enorme trek in maar door dit hele verhaal dacht ik, check eens hoe andere dames erover denken)
'echte' haagsche bluf is gemaakt van rauwe eieren ja. Maar bij negerzoenen is dit gepasteuriseerd en mag je het gewoon eten. Je kunt overigens bij sommige winkels ook gepasteuriseerd/salmonellavrij eiwit kopen. Dan kun je zelfs haagsche bluf eten
Ohm dat is nog eens een goede tip! Jammie!!! En chocomouse maken! Thanks voor dit goede nieuws! Ga zo eerst een doos negerzoenen halen hahaha