Goeiemorgen, ik ben ongeveer vrijdag gestopt met de pil en toen werd ik een beetje ongesteld zaterdag hoe kan ik nou elke keer gaan uitrekenen wanneer ik ongeveer ongesteld moet of had moeten worden, we hebben gister besloten om voor een 2de te gaan we hebben al n dochterthje van 16 maandjes dus willen er nu een broertje of zusje bvij voor der
ik heb gewoon me eerste ongesteldheid afgewacht na de pil die was bij mij 28dg en daar ben ik toen gewoon van uit gegaan je lichaam moet ook ontpillen en dan kunnen de dagen verschillen he succes
ja zoiets d8 ik idd bij de 1ste was ik binnen 2maanden zwanger dus toen heb ik ook niet echt gekeken wann k ongesteld moest worden gr stephanie
Hoi Stephanieej, Je zult je eerste ongesteldheid moeten afwachten. Als je gestopt bent met de pil krijg je eerst een bloeding van de pil (dit is eigenlijk een nep ongesteldheid omdat deze nog door de pil komt). Daarna moet je normale ongesteldheid weer op gang komen. Als je de pil hebt geslikt dan kan dit even duren. Je zult het dus moeten afwachten. Hou wel het aantal dagen bij hoe lang het duurt, dan weet je wat je volgende keer kan verwachten (maar dit kan ook weer heel anders zijn). Bij mij was dit wel meteen hetzelfde aantal dagen, maar dit verschilt per persoon (zoek maar op dit forum). Als je de pil hebt geslikt kan je normale ongesteldheid nogal in de war zijn. Je kunt lange of korte cycli hebben. Hier is geen pijl op te trekken. Succes!