Hihi hij is echt roze, keek net even naar de foto inderdaad lijkt hij hier grijs, maar dat is hij niet! Nog even in spanning want morgen weet ik het echt echt!
Spannend vada ik zeg positief benieuwd naar je uitslag morgen ik duim voor je en ik heb besloten dat ik hel allemaal op z'n beloop laat
Gefeli........ De rest zeg ik morgen HOOP IK! Ik denk dat je er wel vanuit mag gaan dat je echt zwanger bent! Hoelang ben je er al mee bezig? Liefs!
Hahah! Inderdaad! Kan nu wel wat lekkerder slapen denk ik In juli gestopt met de pil, en er eerst niet zo mee bezig geweest, sinds november een beetje m'n cyclus in de gaten gehouden dmv ovulatietesten en nu dan toch gelukt
Ik kan er echt niet meer omheen! Ik ben zwanger!! Ben helemaal in de 7e hemel! Ben nu aan het werk en kan het wel van de daken schreeuwen
Ehm...menstruatie is weer voorbij, alleen af en toe nog wat bruinverlies (maar schijnt wel vaker voor te komen na hormoonkuur). Nu afwachten op uitslag van bloedonderzoek van vorige wk donderdag. Vind t spannend... Hoe is t nu met jou Jezz? Heb je nog veel last van buikpijn?
Met mij wel oké iets minder buikklachten gelukkig probeer veel afleiding te zoeken en hopelijk is het snel 16 februari en zijn de uitslagen goed en komen ze met een plan
Oke, gelukkig maar . Ja ik ben ook wel benieuwd wat er uit gaat komen en wat dan de volgende stappen zijn. Succes met wachten!