Alle info over ovulatietesten: WELKOM!! :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nelllie, 24 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Nou idd...wat Mir zegt: schandalig! Mensen denken niet na over wat het met jou doet. Hoop dat je chef je kan helpen meid. Zo kan je toch niet met een goed gevoel naar je werk gaan.
    Succes meid!! Knuffel!

2. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    @ Mir...Vervelend dat je zo misselijk bent... hoort er allemaal bij he :(. Ik zou het graaaaaag van je overnemen hoor (maar dan wel in combinatie met een zwangerschap). ;)

3. Mir78

Mir78 Bekend lid

21 nov 2014
    838
    81
    28
    Vrouw
    Ik snap het meis. Daarom zei ik al ik mag niet klagen, zeker niet tegenover jullie. Had het hier ook niet neergezet anders. Het is dat jezzebell het vroeg.

4. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Ja dat had ik al door. Het geeft niet hoor... hier kan ik het wel hebben. Zit meer afstand tussen. In real life heb ik er meer moeite mee...en helemaal met zwangeren die dicht bij me staan.

5. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Tuurlijk mag je wel klagen zwanger zijn is niet altijd een roze wolk hoor hahaha en ja het is voor een goed doel maar dat betekend niet dat de weg naar je doel altijd even leuk is ;) misselijk zijn als je ziek ben is heel naar maar ik denk met een zwangerschap ook hoor hahaha..

Ja zij zal het nooit begrijpen want zij heeft geen kinder wens of kinderen .... eeuwige single geloof ik ... bah bah 2 andere collega's begrijpen het gelukkig wel heel goed 1 vroeg ook ... zal dat problemen geven met kinderen ... ik zeg ik weet het niet maar als ik zwanger ben is dat wel een ultiem cadeautje .... Zij zei ja idd (meisje is 19) die snapt het wel ... gelukkig !

6. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Gelukkig zijn er collega's die het wel begrijpen!
    Ik heb 1 collega die al wat ouder is en vroeger ook bij de gyn heeft gelopen toen ze zwanger wou worden. Haar vertel ik best veel...is wel fijn.

Wanneer moet je ook alweer naar de gyn? Ben t ff kwijt :)

7. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Maandag ... nog 6 dagen ... helaas in de middag ... omg ga me de hele dag op eten haha gelukkig waren ze vorige keer stipt op tijd hoop nu ook :) maarja je weet het niet met het umc ...

8. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Oh dat kan ik me goed voorstellen! Dan duurt de ochtend heel lang... proberen afleiding te zoeken. Al is dat makkelijker gezegd dan gedaan...

9. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Ik ga gewoon met jou kletsen missaniet ... gelukkig ben ik even een dag niet aan het werk heb afgelopen weekend gehad Dus wel fijn u even niks .... afleiding zoeken in schoonmaken ... en mijn huisje is al bijna steriel hahahaha

10. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    #2050 Missaniet, 10 feb 2015
    Laatst bewerkt: 10 feb 2015
    Oh lekker :). Wat voor werk doe je als ik vragen mag?
    Ik ben ook vrij vandaag. Morgen mag ik weer en vrijdag. Haha dus lekker schoon huisje. Hier heb ik mn kledingkast uitgezocht....2 zakken vol gaat allemaal weg.

Ook weer testje gedaan net...hij wordt steeds donkerder maar lang niet positief. Had ook rekbaar slijm... ben zo bang dat ik m weer niet ga vinden.

11. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Heerlijk aan het opruimen dus ... heb je een privé bericht gestuurd trouwens ....
    Telefoniste vers heel saai gaat in het weekend ook Door

12. VaDa87

VaDa87 Actief lid

3 aug 2014
    265
    0
    16
    Hoi meiden,
    Zo nu en dan kom ik nog eventjes lezen hoe het met jullie gaat, zag al wat minder leuke berichten voorbij komen over het werk.. Dat vind ik ook echt niet kunnen! Hoop echt voor jullie dat ook jullie je kunnen toevoegen aan de bolle buikjes,
    Wat naar zeg dat de streepjes nog maar niet donkerder worden.. Maar dat je al wel rekbaar slijm hebt! Brengt weer een hoop onzekerheid met zich mee.
    Dus nog 6 daagjes! Kan het aftellen eindelijk beginnen! Balen dat het in de middag is! De hele morgen maar veel afleiding zoeken zodat hij dan maar voorbij mag vliegen!
    Nogmaals meiden, hoop dat wanneer ik op een dag weer even hier kom langswippen goede positieve berichten ga zien!

13. Mir78

Mir78 Bekend lid

21 nov 2014
    838
    81
    28
    Vrouw
    Laat die eeuwige vrijgezel die duidelijk alleen met zichzelf bezig is lekker barsten. Gelukkig zijn er ook collega's zo te lezen die wel gevoel / interesse hebben in je / het wel snappen, dat is erg fijn

14. Mir78

Mir78 Bekend lid

21 nov 2014
    838
    81
    28
    Vrouw
    Goed dat hij wel steeds donkerder wordt en je rekbaar slijm hebt. Bij mij zat daar toen nog 4 dagen tussen voor ik positieve ovulatietest had. Dus goed blijven checken.

15. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Ja klopt. Nieuwe kast dus dan moet dat gebeuren he.
    Ja dat gaat idd gewoon door.

Heb je berichtje gelezen :).

16. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Ja doe ik. Alleen morgen en vrijdag wordt lastig ivm werk. Hoop niet dat mn ei in t weekend is...vriendlief is t weekend weg :(.

17. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Dan vrijdag nog even een baby dansje missaniet ;) zaak kan een paar dagen in leven blijven hoor :)

18. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Ja weet t :). Denk dat dat de enige optie is...tenminste, als vriendje niet ziek gaat worden. Hij is net al op bed gegaan...

19. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Nee missaniet hij word niet ziek hij is aan het voor slapen ;)

20. Mir78

Mir78 Bekend lid

21 nov 2014
    838
    81
    28
    Vrouw
    dat zou wel heel rottig uitkomen maar in ieder geval zo kort mogelijk voor hij weggaat nog even gezellig maken :)

Deel Deze Pagina