Alle info over ovulatietesten: WELKOM!! :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nelllie, 24 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mir78

Mir78 Bekend lid

21 nov 2014
    838
    81
    28
    Vrouw
    Lol

2. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Haha wie weet ;). Hij is vanmorgen gewoon naar t werk gegaan dus... we gaan t zien. Nu eerst een dagje werken. Geen tijd om te testen :(...

Fijne dag allemaal!

3. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Hey meiden

Pffft wat een rottige berichten zie ik hier voorbijkomen zeg. Niet leuk!:(
    Jezzebell, ik hoop dat je eens goed met je chef kunnen spreken hebt inderdaad. Helemaal niet fijn dat ze er zo lacherig over doen. Misschien gewoon door het feit dat ze niet echt weten wat er aan de hand is? Ik zeg ook niet dat je het hen moet vertellen he;) Wil gewoon zeggen, misschien is het helemaal niet persoonlijk bedoeld 'en weten ze niet beter dan wat lullig doen over dingen waarover ze helemaal niets weten'. Je hebt altijd zo van die mensen.... Gelukkig dat je toch bij enkele collega's begrip kan vinden.

Missaniet, ik hoop echt dat je je eitje weldra gaat vinden hoor. Moet je ondertussen nog op controle, of ben je nog geweest onlangs? Of moet je nu gewoon je cyclus afwachten?

Mir, inderdaad dat misselijk zijn, is best zwaar he... Zal jammergenoeg nog een tijdje duren. MAAR... normaal gezien gaat het rond 10 weken al veel beter en rond 12 à 14 weken is het helemaal over. Dus, er is hoop!;) Daarna voel je je helemaal kiplekker, hihi;) Sommige vrouwen hebben er wel heel hun zwangerschap last van, maar de meeste toch niet denk ik. Hopen dat je in de 'kiplekkere' groep gaat straks;)

4. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Ze weet het hoor nellie :) niet direct het zwanger worden maar wel dat er iets niet goed zit waardoor ik pijnklachten heb ze weet ook welke onderzoeken ik allemaal gehad heb .... maar het komt over alsof ze het biet gelooft

5. Mir78

Mir78 Bekend lid

21 nov 2014
    838
    81
    28
    Vrouw
    Jij spreekt uit ervaring wat misselijkheid betreft? Hoop dat ik tot de goede categorie ga horen inderdaad. Ach elk nadeel heeft zijn voordeel, ben weer paar kilo kwijt 😉 Hoe gaat het met jou?

6. Mir78

Mir78 Bekend lid

21 nov 2014
    838
    81
    28
    Vrouw
    Heel vervelend als mensen je niet lijken te geloven. Blijf dicht bij jezelf, het is hun gebrek!

7. babywonder

babywonder Actief lid

6 dec 2014
    418
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi dames!

Heb hier even een tijdje niet meer gekeken. Heb wat minder leuke berichten gelezen over t werk. Laat nief over je heen lopen hoor jezzebel! Ze moesten eens weten wat t met een mens kan doen, die onzekerheid....sterkte meid.

Hier ben ik alweer door naar de volgende ronde. Bijna klaar met menstrueren, en dan hopelijk weet vol goede moed de vruchtbare periode in. Dan kom ik wel weer ovu-testjes showen om zeker te weten dat ik mn ei niet mis ;)

Succes allemaal! Zijn er nog testers binnenkort?

8. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Ja inderdaad meiden hahha gelukkig wisselen we regelmatig van afdeling dus zal binnenkort wel weer wijzigen :) moet goed komen

@babywonder welkom terug meis ! Hoop voor jou op een vruchtbare periode deze maand ben benieuwd naar je testjes :)

@Mir78 ja inderdaad hum gemis ... trek me ook niet aan wat ze ervan zegt hoor wat zij vind maakt me geen snars uit hihi alleen wat meer rekening houden met dat is wat ik mis .... Doe je wel voorzichtig met je misselijkheid afvallen tijdens de zwangerschap kan erg link zijn anders even langs de ha als je zo blijft spugen

9. Mir78

Mir78 Bekend lid

21 nov 2014
    838
    81
    28
    Vrouw
    Snap je gevoel helemaal, rekening houden met / begrip voor is juist in een team ook belangrijk. Ik hou het in de gaten, ik spuug niet maar ben zo misselijk dat ik haast niks erin krijg. Kijk het nog een weekje aan en anders toch maar meds. Bedankt voor het meedenken.

10. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Cracker naast je bed mir gelijk eten als je wakker word en om de 2 uur echt wat eten.
    Zij is zowieso geen team werker hoor haha

11. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Net getest..hij was best donker. Maar nog niet positief. Maar zo donker heb ik m nog niet gehad....dus spannend!!
    Nee ben niet meer op controle geweest. Moet mn cyclus nu afwachten...als hij weer zo lang is moet ik weer naar de ha en krijg dan waarschijnlijk een verwijzing naar de gyn.

12. Fleurtjeee28

Fleurtjeee28 Niet meer actief

Misschien dat ik deze vraag dubbel stel. Maar waarom 2 keer per dag testen bij oplopende? Als die oplopend is kan je toch meteen zoveel mogelijk klussen? (Elke dag dus..) of begrijp ik dat verkeerd?
    Ik heb vanmiddag die van sensitest besteld en weet me cyclus niet omdat ik een spiraaltje had. Denk dat ik me cyclus beetje heb kunnen uitvogelen en zou dan vanaf de 18de me eisprong moeten krijgen. Dacht om vanaf de 13de elke dag een test te doen en zodra die oploopt elke dag te klussen. Nu staat om de dag op het menu haha.

13. Mir78

Mir78 Bekend lid

21 nov 2014
    838
    81
    28
    Vrouw
    Spannend missaniet, misschien nu wel een knaltest in handen nu. Veel gezelligheid gewenst!

14. Mir78

Mir78 Bekend lid

21 nov 2014
    838
    81
    28
    Vrouw
    Wat jij doet kan ook prima, is ook een manier. Maar meeste testen twee keer om de piek niet te missen, en echt zeker van te zijn dat ze dat hebben. Als ik geen twee keer had getest hand ik m gemist, want 1 was knalpositief en die twee daarvoor en daarna een paar dagen waren gelijk, maar had anders nooit het felrode streepje gehad waardoor zou kunnen gaan denken dat er geen eisprong is. En als je een oplopend streepje heb kan je elke dag klussen, dat klopt. Ware het niet dat sommige daar geen zin in hebben, of om de reden dat ze best lang oplopende streepjes hebben voor de knaltest komt en dan elke dag klussen komt uiteindelijk de kwaliteit van de zaadjes niet ten goede waardoor de kansen weer minder zouden kunnen zijn. Dus vandaar ;), succes.

15. Mir78

Mir78 Bekend lid

21 nov 2014
    838
    81
    28
    Vrouw
    Babywonder, leuk dat je er weer bent, en succes weer. We zien de testjes wel weer verschijnen. Je cyclus is wel mooi regelmatig, heb je tot nu toe elke keer rond de zelfde dag van de cyclus je eisprong gehad?

16. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Had ik ook enorm last van: hele dag zo misselijk, maar niet moeten overgeven. Voor ik opstond at ik al een droog koekje. Daarna bleef ik nog 10 minuutjes liggen en ging ik rustig rechtop zitten, om daarna op te staan. Ik moest ook élk uur (ja hoor, élk uur, en geen minuut later) iets eten. Dit om de misselijkheid iets voor te zijn. En dat vond ik best lastig. Want je hebt al helemaal geen zin in eten, en dan nog elk uur iets in je mond stoppen. Maar ... op zich hielp het wel, want als ik langer wachtte met iets te eten was ik nòg misselijker... Dus gewoon zorgen dat er voortdurend iets in je maag zit (yoghurt, koekje, stuk fruit,...).
    En bij de hoofdmaaltijden moest ik ervoor zorgen dat ik een goeie stevige portie binnen had ... of ik had het ook weer vlaggen:p

Zolang je alles kunt binnenhouden zou ik me geen zorgen maken. Het is zeker een lastige periode, je mag het zeker niet onderschatten. Wel zorgen dat je voldoende voedsel binnen hebt, dat je kleintje goed kan groeien. Moest je toch opeens veel moeten overgeven, misschien toch eens langsgaan bij de huisarts?
    Het is een periode waar je door moet. Het lijkt eindeloos lang te duren, maar er komt een eind aan;)

Lukt het je goed om te gaan werken?

17. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Ai ai, een paar kilo kwijt? Dat klinkt nu wel veel... Maar als je wat meer eetlust zal hebben, dan komt dat wel weer in orde hoor;) Gewoon zorgen dat je genoeg voedingsstoffen binnen hebt voor je beebje.
    Hier vreet ik de pannen van het dak, amai! Honger dat ik heb, niet normaal. Ben nu 21 weken en al 6kg aangekomen, ai, waar zal dat eindigen?!:p

Met mij alles goed hoor, voel me super!:) Ben kiplekker en ook veel energie (nu wat minder met een heel drukke werkweek achter de rug, en ook nog voor me, maar dit terzijde;)), dus zalig!
    Gisteren voor de 20 weken echo geweest. Ons prutske doet het uitstekend. Hartje, hersenen, blaas, handjes, voetjes,... waren allemaal in orde, de gyn kon geen afwijkingen bespeuren. Oef!! Wij supertrots en heel opgelucht dus!:)

Haha, de gyn had het dijbeen gemeten en zei: "Amai, dat is langer dan normaal, jullie babytje zal lange benen hebben" Het wordt een fotomodel, hahahahahhaa;):D Vond ik wel grappig.

18. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Hopen dat je snel een positieve test in handen hebt! Ik hoop het echt dat je eitje er aan zit te komen!! Duimen duimen duimen!!

19. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Dit lijkt me een professionele uitleg, heb ik verder niets aan toe te voegen, hahahahaha:D

20. Mir78

Mir78 Bekend lid

21 nov 2014
    838
    81
    28
    Vrouw

Ik heb veel van je geleerd in korte tijd ;):)

Deel Deze Pagina