Alle info over ovulatietesten: WELKOM!! :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nelllie, 24 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meisje29

meisje29 Niet meer actief

Wowwwwwwww dat zou toch war zijn! Nu ineens zwanger !
    Wil je geen hoop geven ma dat zou wel super gaaf zijn natuurlijk 👍

2. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Balen dat je nu nog niks weet missaniet.
    Ik ben vandaag bij de gyn geweest en een behandel plan gemaakt. Hij wil indeed

3. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Daar ga ik miet vanuit hoor meis.
    Dan moet ik wel heel toevallig op de dagen dat we seks hebben gehad mn eisprong hebben gehad... het kan natuurlijk maar gezien de echo lijkt me dat onwaarschijnlijk...

Ik ga er vanuit dat ik donderdag gewoon weer moet bellen.

4. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Oke... wat bedoel je precies? ;)

5. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Het ging niet helemaal goed. Hij heeft een behandel plan en wil aankomende week starten met echo's en zo mijn cyclus in kaart brengen. Mag dinsdag al komen voor de eerste ben zo benieuwd wat ze dan precies doen en kunnen zien.

6. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Door een netwerk storing had mijn desktop maar een half verhaal gestuurd.

7. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Ook cyclusanalyse dus..net zoals mij. Ben benieuwd hoe t gaat uitpakken.
    Heeft hij t nog niet over zaadonderzoek gehad?

Ik ga er vanuit dat mijn menstruatie niet meer komt... dus donderdag gewoon weer bellen en dan hoor ik wel wat er gaat gebeuren.
    Gisteravond best veel verhalen gelezen van meiden die zwanger waren na zo'n kuur, zij werden ook niet ongesteld en gingen testen en positief! Ik maak mezelf gek!! Grrr :x Ik durf niet te testen.

8. meisje29

meisje29 Niet meer actief

Oehhhhh!
    Ene kant zeg ik :
    Testen !! Nu !! Haha ben zoooo benieuwd !!
    Maar aan de andere kant zeg ik:
    Straks hoop je er te veel op en is het een flinke tegenslag als ie negatief is.
    Maar goed jezelf gek maken met denken dat..... Is ook niet fijn.
    Heb je nog testen thuis??

9. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Ja heb nog testen thuis... maar gisteravond laat heb ik iets donkere slijm gevonden. T was niet bruin maar net van t witte af, wat t normaal is. Beetje roze zeg maar :p. Dus mn menstruatie komt eraan denk ik? We wachten af... als t niet doorbreekt ga ik testen! Dan is t misschien innesteling?

Gisteravond zijn we bij onze hoogzwangere vrienden geweest. Mn vriendin heeft de bloeddruk te hoog dus maandag moet ze weer naar t zh...ze gaan kijken of de bmm rijp is...en als dat zo is, gaan ze waarschijnlijk inleiden..zoooo spannend!! Ze voelde gisteravond al vanalles zei ze...
    Super leuk om t van dichtbij mee te maken maar ook wel lastig...

10. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Halleluja!!!
    Eindelijk bruinverlies ontdekt... ook menstruatiegevoel in onderbuik en onderrug.
    Dus als t nu doorzet tot rood bloed dan kan ik bellen :). Eindelijk!

Met jullie alles goed?

11. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Jammer! Had een klein tikkeltje hoop dat je misschien zwanger zou zijn;) Maar langs de andere kant ook wel goed dat je menstruatie gewoon doorkomt en je nu kan gaan bellen... En als je belt, wat gebeurt er daarna?

12. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Morgen al, zo spannend! Ben eigenlijk ook wel benieuwd wat ze daar allemaal op zien:)

13. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Samen met m'n ventje een heerlijk weekend achter de rug. We zijn voor een laatste keer weggeweest met ons tweetjes. Weekendje naar de Ardennen:) Lekker rustig in de natuur wat rondgereden met de auto en wat gewandeld, geen verplichtingen, rust, relax... ZALIG.

14. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Dan gaan ze eerste echo plannen dacht ik... en moet op dag 3 van mn menstruatie Clomid gaan slikken als t goed is...

15. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    En ... al gebeld naar de dokter?

16. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Nee nog niet...wacht t nog even af tot vanmiddag. Had gisteravond zo'n buikpijn dat ik dacht dat t wel door zou zetten... maar alleen ietsiepietsie bruinverlies... pfff en dan te bedenken dat ik misschien helemaal niet meer vanzelf ongesteld wordt...?
    Snap er niks van... :(

17. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Toch vreemd he... Is het de eerste keer in je leven dat je zo'n onregelmatige cyclussen hebt of dat je een hele tijd niet ongesteld werd? Of heb je nog van die periodes gehad?

Het is nu toch alweer van maandag (denk ik) dat je denkt dat je ongesteld zal worden. Pffffft altijd dat wachten...

Heb je al een zwangerschapstest gedaan ondertussen? Misschien toch best eerst doen voor je naar de dokter belt, nee? ... Je weet nooit? Zal misschien ook wel het eerste zijn wat hij zal vragen...

18. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Ja voordat ik met de pil begon eas t gewoon regelmatig en nu sinds een paar mnd is t zo onregelmatig. Komt doordat de pil nu uit mn lichaam is en door de PCOS is t nu onregelmatig...

Ja klopt sinds maandag gaat dit al aan...

Nee ga niet testen. Zwangerschap is onwaarschijnlijk... en het kan wel 2 wk duren voordat een onttrekkingsbloeding begint na duphaston... dus wacht t nog af tot vanmiddag en dan ga ik bellen...

19. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Nou eimdelijk rood bloed gespot!
    Gebeld en morgen al voor een echo en bloedprikken... spannend!

20. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Aaaaah goed zo!!! Amai leuk dat je vandaag al mag gaan, zo snel. Super! Wanneer mag je langsgaan?

Deel Deze Pagina