Ik slaap wel goed...maar mijn vriend was beneden vlak nadat ze weg zijn gegaan denken we. Dus dat doet wel wat met hem Hij schrikt ook van elk geluidje wakker.. vorige week maakte onze kat veel lawaai... vl is toen met z'n squash racket in zn handen naar beneden gegaan.... . Er gaat vast wat tijd overheen idd. We zien idd wel hoe t loopt... ga er niet vanuit dat hij voor donderdag springt. Daarvoor was hij gister nog te klein en dan moet hij ineens wel heel hard gaan groeien. Met m'n oog gaat t redelijk goed. Ben al tijdje niet meer op controle geweest... krijg brief thuis gestuurd wanneer ik weer heen moet. Ben wel benieuwd of de ontsteking helemaal weg is. Af en toe is de waas er nog wel... Hoe is t daar Nellie? Slaap je nog een beetje?
Ocharme 't poesje, zag het daar opeens het baasje met een squash raket op zich afkomen Nee, maar begrijp zeker dat het niet niks is als er vreemden in je huis zijn geweest. Kan me dat gevoel gewoon niet inbeelden ... en wil het me eigenlijk eerlijk gezegd ook niet meteen inbeelden. Moet echt vies doen! Op zich slaap ik hier wel goed. Maar ben doodop. Alhoewel, dat is dan weer afhankelijk per dag. Ik kan er zo geen lijn in trekken. Dinsdag kon ik bijna niks doen overdag, zooo moe was ik. Ik was nog maar opgestaan 's morgens, of 2u later mocht ik alweer heel de voormiddag in m'n bed kruipen om te slapen. Zelfs de rest van de dag was ik een wrak... Dinsdagnacht dan heeel slecht geslapen, waarschijnlijk overdag teveel gerust. Dacht dus dat ik de woensdag weer een wrak zou zijn. Maar neen hoor, was dan net heel fit. Deze nacht dan super goed doorgeslapen, niet 1x wakker geweest. Resultaat: ben nu weer stikkapot Begrijp wie begrijpen kan Net nog een 'drukke' dag voor de boeg vandaag. Geen inspannende activiteiten ofzo, neen. Maar op zich kan ik ondertussen niet even een dutje doen Deze voormiddag moet ik naar de kapster, dat ik terug wat opgeknapt ben tegen dat dat prutske komt daarna wat boodschapjes doen. En in de namiddag naar een vriendin op de koffieklets. Och de dag zal zo tenminste vlug voorbij gaan. Het beginnen lange dagen te worden, dat aftellen en alleen thuis zitten.
Gelukkig slaap je nog goed, maar idd dat je nog zo doodop bent is wel vervelend. Maar goed, daar mag je wel aan toegeven hé?! Het kan nu nog.... straks zal je de tijd en energie wel nodig zijn voor jullie princesje. Heb je het vandaag goed volgehouden? Leuk dagje zo! Heerlijk ff naar de kapster en gezellig bijkletsen met je vriendin. Ik voel de laatste dagen steeds steekjes onderin m'n buik...zou dat t eitje zijn wat groeit? Hihi ik denk nu bij alles wat ik voel "wat zou het zijn?" Had jij dat ook toen Nellie? Heb vl even verteld dat we deze wk wel ff om de dag t gezellig moeten maken .. klussen met mij ipv met z'n collega's haha . Heb ik niet zo gezegd hoor maar dacht t wel even.... hihi. Morgenvroeg is 't zover! Dan weet ik weer meer. Vind t erg spannend!! Hoop zoo dat hij goed gegroeit is .
Ik reageer in de loop van de dag wel op je vorig berichtje. Nu even geen tijd, me vlug klaarmaken om naar de gynaecoloog te gaan Wou je gewoon heel veel succes wensen op de controle!!!!
Is goed! Ik moet over een half uurtje ook bij de fertiliteitsarts zijn... ben zenuwachtig!! Jij veeel plezier!! Hopelijk gaat alles nog steeds goed .
Net terug van de gynaecoloog. Alles in orde met de baby! Eerst heeft hij inwendig onderzoek gedaan. De baby zit mooi in het bekken. Alles is prima. Daarna heeft hij ook een echo gedaan en alles nog eens bekeken, gemeten,... en een nieuwe groeimeting gedaan. De baby woog nu 3kg Hij schat het geboortegewicht rond de 3,500kg. Bij de vorige schatting was het tussen de 3,750kg en 4kg. Het is en blijft een schatting zei hij, dus we zien wel bij de bevalling Blij dat ons beebje het goed doet. Er was nog geen indicatie dat ik vroeger zou gaan bevallen ofzo. Ik snap het al, mevrouw blijft daar gewoon lekker haar tijd uitzitten Volgende week vrijdag terug op controle en dan mag ik weer aan de monitor
Zoals je zegt geef ik inderdaad vaak toe aan de vermoeidheid, nu ik nog kan. Ons meisje vraagt ook zoveel energie van me! Deze morgen ontbeten om 7u30 met 4 boterhammen. Tegen 9u was mijn maag alweer aan het rammelen toen ik bij de gynaecoloog zat. Dus eens thuis nog enkele boterhammen gegeten. Gek hoeveel het van je vraagt eigenlijk! Ofja eigenlijk niet zooo gek. Een baby van 3kg eet waarschijnlijk al redelijk veel Ja was wel een ontspannen dagje. Moest wel, was stikkapot! Kapsel weer bijgewerkt en het was heel gezellig kletsen bij m'n vriendin. Was al weer enkele maanden geleden dat ik ze zag. Ze moést me zeker nog eens zien met de dikke buik, hihi Spannend die steekjes in je buik! Ja hoor, ik had dat toen ook. Bij elk pijntje of klachtje of wat dan ook (zelfs 'geen klacht' kon een teken zijn) had ik iets van "Wat is dat? Wat wil dat zeggen"?? Volkomen normaal denk ik. Ben benieuwd hoe het geweest is bij je!! Hihiii zo grappig 'klussen met jou ipv met de collega's' Dat is veel leuker natuurlijk Misschien best dat je het zo niet gezegd hebt Maar ik zou het misschien ook wel zo gedacht hebben, hahahaha
Fijn dat alles er goed uit zag Nellie!! Hier ook zeer goed nieuws! Mijn eitje was gegroeid, al 17 mm!! En t bmslijmvlies was ook mooi dik. Dus we hebben huiswerk mee gekregen 😉. Zaterdag en maandag moet ik weer terug voor een echo. Jippie! Ik ben zooo blij!! 😆
Oh super super super dat het eitje mooi gegroeid is! Maak maar zeker jullie huiswerk hoor!! Hihi! Amai, doen ze die controles ook in het weekend? Zo goed, hoe je niet al te lang te wachten en kunnen ze het ook mooi opvolgend!
Hihi gaan we zeker doen 😆. Ja er is 1 arts die weekenddiensten heeft... dus bij zoiets kan t ook op zaterdag. Dus dan weet ik misschien of hij gesprongen is of niet...
Dank je!! Oooh zo spannend! Hebben 2 avonden ons huiswerk gemaakt dus daar wil ik wel wat voor terug 😃😉.
Hihiiii kan ik geloven!! Toi toi toi!!! Hier ook spannend. Ik schrijf mee in een 'bevallingslijst forum' van half tot eind juni. En al 2 dames hebben hun kleintje in hun armen. Ben eens benieuwd wanneer het hier zal zijn Nog niet voor meteen vrees ik, denk dat onze dame nog veel te goed zit
Woehoe !!!!!!!! 😃😃 Eitje is waarschijnlijk vannacht of vanmorgen gesprongen. Op de echo zag ze dat t waarschijnlijk net was gebeurt. Yeah!!! Op t wachtbankje dus... maandag nog weer naar mijn eigen arts en nog bloedprikken om te kijken of ik daadwerkelijk een eisprong heb gehad. Perfect getimed dus met ons huiswerk hihi 😉. Oeh daar ook spannend idd! Nog maar 2 weekjes... kan elk moment komen dus.. maat wacht nog maar even hoor. Of ben je er zelf wel flauw van? Heb je een erg dikke buik?
Oooo waaaaaauw!!!!!!!!!! Je hebt een eisprong gehad!!!!!! Ben zo blij voor je!! Amai, als dat geen duidelijk 'ovulatietest' is, dan weet ik het ook niet meer Nu fingers crossed natuurlijk... Je gaat er waarschijnlijk van uit dat het niet van de eerste keer raak zal zijn. Maar er is weer kans natuurlijk, en dat is al heel veel! Ben zo blij voor je dat het gesprongen is Op het wachtbankje? Vandaag niet meer klussen dan? Of hebben ze gezegd dat dit geen zin meer heeft nu? Oei? Eerst nog bloedprikken om te kijken of je een eisprong hebt gehad? Lees ik nu pas ... misschien ben ik te enthousiast geweest dan? Is ze dan niet zeker dat het eitje gesprongen is? Of gewoon voor dubbelcheck ofzo? Wel, eerst dacht ik van 'laat ze maar tot week 40 zitten', maar daar ben ik een beetje op teruggekomen. Ben zo misselijk vandaag, veel buikkrampen, oefenweeën,... Heb zo iets van 'laat ze maar komen', geen zin in nog 2 weken pijn! Ben zo benieuwd wanneer ze komt
Ga nergens vanuit.. Maar stiekem hoop ik t wel hoor! Dat zou toch geweldig zijn... Ja ik vind de echo's wel heel prettig. Ik ga er vanuit dat ik op t wachtbankje mag. Weet ook niet of ik vl vanavond weer zover krijg... Al 2 avonden achter elkaar en daarvoor dinsdag ook al. Vanavond laat op bed denk ik, dus we zien wel ff. In ieder geval was t voor de tijd t beste zei ze vanmorgen dus dat dat is gelukt. Het bloedprikken doen ze standaard. Dan weten ze het zeker. Nu ook wel, ze zag t aan de vorm van t follikel. Die was niet meer mooi strak rond. Meer ribbelig ofzo... Maar het is dus ff extra check. Oh ja kan geloven dat je er dan wel klaar mee bent. Ben ook erg benieuwd hoor Nellie! Vrienden van ons zijn over 3,5 week uitgerekend, ook spannend!
Vandaag naar de arts om bloed te prikken zeker? Wanneer heb je de uitslag dan? Gisteren is er een meid die ik ken bevallen van haar zoontje, en ze was een dag na mij uitgerekend. Spannend he zeg! Hier ziet het er niet echt naar uit dat ik meteen ga bevallen. Maar zoiets kan heel vlug veranderen natuurlijk. Ik zal de auto deze namiddag alvast een goeie poetsbeurt geven, het kan maar helpen om alles in gang te zetten, hahahahaha
Oh wat spannend zeg! Bij jou kan t ook zo ineens op komen zetten idd . Hihi ga maat gauw poetsen, misschien helpt t wat. Seks schijnt ook te helpen hé . Hier alles goed. Echo zag er mooi uit, follikel was weer kleiner dus dat is mooi. Volgende wk maandag bloedprikken om de progesteronwaarde te bepalen. Daar heb ik dinsdag dan al uitslag van. Dit gaan 2 slopende weken worden!! 😕
Aaah dacht dat je vandaag moest om bloed te prikken. Zal het verkeerd begrepen hebben dan Dus vandaag ben je weer naar het ziekenhuis geweest voor een echo? En die progesteronwaarde volgende week dinsdag, welke info hebben ze daardoor? Toch nog niet of je al dan niet zwanger bent? Want normaal moet je daarvoor nog een weekje langer wachten, of niet? of kunnen ze dat dan al zo vroeg zien?
Ja klopt, gisteren weer een echo en afspraken over hoe verder. Op de echo was t follikel gekrompen wat goed is. Na eisprong krimpt hij weer. Als de progesteronwaarde hoog is duidt dat op een goede eisprong. Wanneer hij laag is, is de eisprong niet goed verlopen. Ze kunnen namelijk het eerste stuk van de eisprong op echo zien maar een deel ook niet. Dat kan alleen via t bloed. Dinsdag weet ik nog niet of ik zwanger ben maar als de progesteronwaarde hoog is, is de kans aanwezig, wanneer hij laag is niet. De waarde moet tussen een bepaald aantal liggen.. weet zo niet wat die waarde is. Spannend nog even dus! Daar nog rustig?