♡ ovulatietesten lijst: for the FUN ♡ Maantje85, 28 jaar, ronde 36+, 2e kindje, pos ot 4 okt, nod 17okt Nelllie, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje, pos ot 4 okt, nod 20okt Mamasmeisje, 31 jaar, ronde 18, 2e kindje ,NOD op 21 okt Missaniet, 29 jaar, ronde 6, 1e kindje Meisje29, 29 jaar, ronde 7, 1e kindje, nod 4 nov zwanger negatieve test ongesteld
Ja hoor meid, je staat erop! Als je je NOD weet, dan moet je het maar melden. Maar eerst je ot afwachten waarschijnlijk Ik begrijp dat je er gek van wordt. Wel goed aan gedaan om toch te klussen waarschijnlijk. Wie weet is je piek al geweest! Je zal het zien dat je nog een duidelijke test krijgt of niet... lastig voor je!! Ik heb de ovulatietesten van 'Zwanger en Kids' (dipsticks) en ben daar heel tevreden van. Ik zag ze duidelijk op en aflopen en heb ook mooi mijn piek gehad. Ik had er 35 besteld (25 + 10 gratis + 2 zwangerschapstesten) en het was rond de 20. Dus zeker niet veel te duur. Ik kan nog enkele rondes weg ermee Hopelijk is het niet nodig, maar je begrijpt wel wat ik bedoel Hihi, inderdaad hilarisch die bedden als ik het zo lees. Matras op de grond gooien, beste oplossing Achja, wat gepiep en gekraak, 't heeft ook zo'n charmes Straks komen de buren nog op de deur kloppen voor geluidshinder, hahahahaha Geniet maar van jullie vakantie!! x
Had al gelezen bij NOD forum dat je je daar aangemeld had. Superjammer, echt waar!!!! Hihi, wel leuk dat jullie er deze maand echt echt echt voor gaan en fijn ook dat je vriend zo goed wil meedoen Amai om de dag klussen, ook helemaal in het begin? Hoop dat jullie dat volhouden Maar inderdaad, een mens zou er gewoon alles aan doen natuurlijk! Groot gelijk eigenlijk. Ik wens je heel veel succes! Oja, zoals je vorige keer zei vind ik het ook wel grappig dat we telkens nét in de andere testfase zitten. Maar wel leuk dat het altijd in de testfase is, is het voor beiden lekker spannend dan
He dames even een vraag, ja ik denk misschien al veel te ver vooruit maar ik zoek het einde van het jaar altijd alles ff uit. Nu zag ik dat je bij de zorgverzekering. Ik zit bij de menzis. Dat menzis pakket 2 wat meer vergoedingen krijgt bij kraamhulp, bevalling etc.dus ik was even benieuwd of jullie hiervoor een pakket hoger nemen? Ik weet niet wat het prijsverschil is met pakket 1 maar het scheelt best veel qua vergoedingen.dus ben ff benieuwd wat jullie doen/hebben.
Ja het is helaas niet anders. En dacht ik meld me toch ff aan. Of ik dat bij kan houden weet niet maar kan k iig meelezen. Ja om de dag is best veel he. Ik moet ook nog maar kijken of het lukt haha maar me vriend zei zelf dit keer van we moeten er iets secuurder aan zijn en precies doen Wanfer beste is.dus tja we gaan het proberen.belangrijkste vind ik zelf rond de eisprong gewoon goed in de gaten houden. Ik vind het ook grappig allemaal beetje gelijk in de testfase zitten. Zo blijft het spannend! HiHi Me baas moest eens weten dat ik onder werktijd op me tel zit haha 😜
Sorry meid, kan je niet helpen met die ziekteverzekering. Woon zelf in België, dus hier is dat allemaal anders... Misschien een nieuw topic openen?! Daar zijn we al goed in Haha!! Ik kan deze week en tot woensdag bijna niet meer op het forum. Ik moet veel werken en mijn vriend weet niet dat ik op dit forum zit. Dus moet dit wat in het geniep doen dus als hij thuis is moet ik toevallig altijd lang naar de wc met de tablet hihi!! Nuja, als ik hier niet zoveel op zit gaat de tijd misschien sneller?!?
♡ Ovulatietesten lijst: for the FUN ♡ Maantje85, 28 jaar, ronde 36+, 2e kindje, pos ot 4 okt, nod 17okt Nelllie, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje, pos ot 4 okt, nod 20okt Mamasmeisje, 31 jaar, ronde 18, 2e kindje ,NOD op 21 okt Missaniet, 29 jaar, ronde 6, 1e kindje, NOD rond 21 okt Meisje29, 29 jaar, ronde 7, 1e kindje, nod 4 nov zwanger negatieve test ongesteld
Hallo dames! Ik ben weer terug uit België...heerlijk weekje vakantie gehad . Heb inmiddels mijn NOD toegevoegd, denk dat deze rond 21 oktober is. @ meisje29: Sorry kan je niet helpen met je vraag over de zorgverzekering. Ben daar totaal nog niet mee bezig en wil dat ook nog niet. Ik wil dat pas gaan uitzoeken als ik ook echt zwanger ben. @Nelllie: Hopelijk vliegt de tijd voor je gevoel voorbij! Wel veel afleiding. Werkze!! En we horen wel weer over een tijdje . Vraagje: vandaag heb ik erg veel wit slijm verloren. Ben nu 4 dpo (denk ik, aangezien ik m'n piek heb gemist op de ovtesten). Hebben jullie dit misschien ook?
slijm? Of afscheiding? Afscheiding is dikker van textuur... Slijm is echt rond je ovulatie, beetje rauw eiwit achting Ik heb nu idd ook echt veel afscheiding... En ik heb dat vaker dus dat zal wel normaal zijn (hoop ik)
Ik doe het nooit! Anders had ik nu toch heel lang extra (onnodige) kosten gehad. In de zwangerschap van mijn zoon hebben we ook niks veranderd en we moesten 190,00 betalen voor de kraamzorg... Meer niet. Dus ben ook nu niet van plan iets aan te passen... Ik adviseer je ook om het nog niet te doen! Volgens mij is de eigen bijdrage voor kraamhulp 3,75 per uur althans in 2011 verder niet...
Slijm was het...wit van kleur en slijmerig . Weet idd dat dit kan rond je ovulatie, maar kan me niet voorstellen dat ik die nu pas zou hebben (zou wel heel laat zijn).
Thnx! Ik ga het ff uitzoeken maar waarsch lijkt t mooier dan het is. En uiteindelijk iets bij betalen is goedkoper dan een extra verzekering nemen. Ff uitzoeken dus. thnx !
Even snel vraagje tussendoor. ik had 9 oktober een positieve ovulatietest ( 21.00) is het eitje dan gister gesprongen of kan het vandaag ook nog, en wanneer valt het op in je temperatuur schema? Temp en ovulatie testen voor de eerste keer dus dacht even vragen verder alleen die avond en de dag ervoor geklust, dit weekend kan helaas niet. Dus hopelijk is het genoeg
Je ei springt meestal 24/48 uur na je piek... Wanneer dat precies is geweest ga je waarschijnlijk vandaag in je temperatuur terug zien... Qua klussen alleen de 8ste en 9de zou "genoeg" kunnen zijn... Zaad kan max 5 dagen overleven in een vrouw dus het zou kunnen Succes met wachten!
Dank je, had mijn Temp kaartje net al in de goede hoek gezet met vandaag een flinke uitschieter naar 36.9
Goeiemorgen! Ik denk dat ik toch mijn eisprong zaterdag of gisteren had. Heb beide dagen veel wit slijm gehad. En buikkrampen. Dus gisteravond vriendlief nog even in the mood gebracht . En nu maar afwachten! Mijn cyclus is deze maand dus langer als normaal....(als dit mn ovulatie was). Ik mag dus ook wel weer van het lijstje af. Geen idee wanneer m'n NOD is....
Goedemorgen dames! 😀 Hier ben ik weer even met een heel raar iets. Ik zou mijn nod ong 10/11 okt hebben. Nu kreeg ik 7-10 een bloeding. (Paar druppels) dus ongesteld. De menstruatie is heel gek( net als de vorige keer) heel minimaal gebleven. Echt een paar druppels. Maar goed. Gisteren had ik nog miss 3 druppels soort bruin bloed in me inlegkruisje (sorry voor de details) Maar ik temperatuur vanaf de vorige maand. Toen had ik elke keer een temp van ong 36,40. Na mijn eisprong was me temp rond 36,70 en ik moet er bij zeggen. Ik was er niet echt serieus mee. Dus deed niet elke dag precies Zelfde tijd. Maar wel voor het opstaan. Maar goed. Deze maand dus wel serieus mee bezig alleen het gekke vind ik. Mijn temp blijft vanaf 7-10 op 36,80 In mijn ogen is dit best hoog voor een basale lichaams temp. En als ik die vergelijk met wat het was. Omdat ik dit vreemd vond heb ik net een ovulatietest gedaan van de kruidvat. Nu wordt ik er helemaal niks wijzer van want ik krijg een positieve ovulatietest. Meteen al. Ik gebruikte de eerste rondes alleen maar kruidvat testen en vond ze altijd wel betrouwbaar maar dit vind ik wel een beetje vreemd. Iemand hier ervaringen mee ?
Hee meisje29, Wat vreemd, je menstruatie zet niet echt door dus? Ik heb wel eens gehoord dat een pos. ovulatietest een zwangerschap kan aantonen . Ik wil je natuurlijk geen hoop geven, maar wie weet? Misschien eens een zwangerschapstest wagen?
Heb totaaaaal geen ervaring met dat temperaturen ... maar die druppels bloed waren misschien toch een innesteling?! Dat bruin bloed kan gewoon oud bloed zijn. Moest ik jou zijn, ik deed gewoon een zwangerschapstest morgen ochtend met ochtendurine... wie weet ben je wel zwanger?!?