14 dpo dus op mijn nod Missaniet ik wil ook een banner in mijn handtekening maar krijg het niet voor elkaar hoe de je dat ?
Ja ik had de banner wel gevonden alleen Moet je hen gewoon los in je handtekening zetten ? Want ik probeerde het in het url balkje te plaatsen maar ik krijg steeds foutmeldingen.
Mir78 ik had gister nog een digitale met indicator gedaan en die gaf aan 2-3 weken dus zou nu 4-5 zijn en dat klopt wel hoor. En als het er 2 zouden zijn is het zowieso 1 eiig. Had met de echo's maar 1 folikel namelijk
Had ik al getypt dinsdag : Met mij gaat het goed! Afgezien van de moeheid en misselijkheid. Vanmorgen eerste echo gehad en.... het hartje klopt! Zo bijzonder om te zien! De misselijkheid is wel erg nu... elke ochtend is t raak... bah bah bah! Ook tijdens t werk moet ik regelmatig wat eten... erg vervelend!
Balen missaniet ... ik heb dat niet... maar is ook nog wel erg vroeg en wat niet is kan nog komen hè. Hopelijk ontspringen ik de dans. Als ik naar mijn mama kijk hoop ik dat het mee valt ! Zij had niets.
Ik hoop t voor je! Bij mij begon t in de 6e week echt erger te worden. Daarvoor vooral erg moe moe moe! Weet je al wanneer je een vroege echo hebt?
Oh spannend! Mooi moment is dat. Benieuwd of je t hartje dan al ziet kloppen. Das zo mooi om te zien! Ik had dinsdag de vroege echo en was toen 7 wk en 3 dgn. 3 aug de termijnecho! Nu alweer zin in!
Spannend missaniet. Volgens het zh zou ik dan al voldoende moeten kunnen zien erg spannend! Ik heb mijn ouders en schoonouders nog niets verteld hopelijk red ik dat tot echo nr 1. Manlief en ik genieten nog even stilletjes. Alleen zijn baas weet het omdat hij een beetje de kluts kwijt is. Wel schattig
Mooi Jezzebel! Goed dat je meedoet! Ik heb ook overwogen 't te gaan doen maar gezien onze nieuwsgierige buren die echt alles in de gaten houden lijkt t me niet handig. Wil nog niet dat zij t weten. En anders krijg ik wel steeds vragen. Misschien ooit bij een 2de... (als dat mag lukken). Veel succes!
Ooh ik zet ze op een afgesproken plek moet goed komen en anders shit happend. @Mir ik voel me heel goed eigenlijk heb niks te klagen ben erg moe dat wel.... snel huilen om niks hihi en KAAS ! Ik moet KAAS ! Hahahaa ohja en wat pijn in mijn borsten af en toe thats it voel me top Hoe is het bij jou ? En met jou missaniet nog misselijk ?