Alle info over ovulatietesten: WELKOM!! :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nelllie, 24 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Spannend he. En gebruik je geen ovulatietesten? (kan zijn dat je het al eens verteld hebt, maar door al die verschillende verhalen ben ik niet meer mee;)). Vruchtbaar slijm is eigenlijk niet echt wit, maar eerder rekbaar en doorzichtig... of is het dat wat je bedoelt?

2. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    ♡ Ovulatietesten lijst: for the FUN ♡

Maantje85, 28 jaar, ronde 36+, 2e kindje, pos ot 4 okt, nod 17okt
    Nelllie, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje, pos ot 4 okt, nod 20okt
    Mamasmeisje, 31 jaar, ronde 18, 2e kindje ,NOD op 21 okt
    Missaniet, 29 jaar, ronde 6, 1e kindje, NOD onbekend :(
    Meisje29, 29 jaar, ronde 7, 1e kindje, nod 4 nov

zwanger
    negatieve test
    ongesteld

3. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Ja heb een dikke week ov.testen gebruikt maar geen piek gevonden. Wel 2 avonden donkere streep maar niet donker genoeg.
    Uhh nee het was wit slijmerig en wat dikkig. (Lekkere omschrijving :D:p)
    Maar wat kan het wel zijn, als het geen eisprong was? Had ook buikkrampen.

4. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Misschien dat je tussen de avonden testen eens 's morgens getest had en dan een superdonkere streep gezien had? Als het wit en slijmerig en dikkig is, is dat dénk ik van na je eisprong. Ik heb dat dan ook altijd... Dus je eisprong zal dan wel even daarvoor geweest zijn;)

5. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Het rare is dat ik tussen die 2 donkere testen hele lichte testen had. Heb in de dikke week dat ik testte maar 2 donkere testen gehad en de rest allemaal licht.
    Hmm, we wachten af. Het rommelt nu flink in m'n buik... ;)

6. meisje29

meisje29 Niet meer actief

Miss val ik in herhaling. Maar wanneer heb je die testen gedaan?
    Want ik weet dat wanneer je veel gedronken hebt de testen ook lichter kunnen zijn.
    Ik hou daar zelf altijd rekening mee met testen.
    Ik doe meestal als ik weet dag de piek eraan komt vaker per dag een test om zo te kunnen zien wanneer je een knal test hebt.
    En als je dan ook nog je temp bij houdt kun je sws zien wanneer je eisprong geweest is.
    Succes iig!

7. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Ik heb de testen van 29 sept tot 10 oktober gedaan. Vanaf 4 oktober 2 x dgs. De donkere (niet positieve) testen had ik op 6 okt savonds en 7 okt savonds. De test daartussen was licht. En heb er idd ook rekening mee gehouden dat ik weinig dronk en lang wachten met plassen.
    Volgens m'n normale cyclus zou mijn NOD as zondag zijn, dus wacht rustig af. Heb nog steeds wit slijm.
    Thanks meisje29!

8. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Nou schiet mij maar lek!
    Ik denk dat ik een innestelingsbloeding heb.... sinds paar uurtjes donkerbruin bloedverlies! ;)
    Of mijn cyclus houdt me goed voor de gek en dit is het begin van menstruatie of ik heb gewoon nu een innestelingsbloeding.
    Pfff spannend!! :$

9. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Iemand al stiekem getest?
    Heb niet alles teruggelezen dus loop een beetje achter...

10. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Hi meiden !! Gezellig kletsgroepje hier !! Ik gebruik zelf de dipsticks v zwanger&kids. Echt perfect en knallen by mn piek ook lekker !! Daar kun je niet omheen hihi. Ik heb action geprobeerd.. die knalt een stuk minder. Zie mijn lijstje van afgelopen maand maar. Ik heb de afgelopen dagen steeds vage streepjes gehad.. ook klachten.. en gister werd ik wakker, alle klachten spontaan weg, weer n vage posi test en erna ongesteld geworden. Op naar ronde 5 hier voor ons 3e kindje !

11. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Ovu lijstje

12. meisje29

zondag je nod ! Spannend !
    En als je nu innestelingsbloeding hebt helemaal spannend ! Ik ben benieuwd hoor. Hoop het natuurlijk super voor je !!
    Ik gun je natuurlijk het beste maar wacht echt tot na je nod met hopen op.
    Ik weet dat het moeilijk is ma ik heb zelf al een paar keer gehad dat ik echt dacht jaaa ben zwanger. En achteraf hield me lichaam me zo voor de gek.
    Hoop natuurlijk het beste maar de teleurstelling is Zo groot als het toch niet gelukt is.
    hou je ons op de hoogte van alles. Ik ben super benieuwd !

13. meisje29

Vind indd de dipsticks wel duidelijk. De andere wat minder.
    Maar je hoeft maar 1 piek te hebben 👍👍👍

14. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Ja, ik weet het meisje29 :). Tis heel erg spannend!! Vanochtend ook misselijk voordat ik ging ontbijten, dus weer een voorteken erbij.
    Ik hoop het heel erg, maar hou zeker in gedachten dat zondag (of eerder) die droom zomaar voorbij kan zijn. Ik heb vroege zw.testen in huis en kan vanaf vandaag maar heb voorgenomen dat niet te doen om teleurstelling te voorkomen.
    Ga jullie zeker op de hoogte houden! Hoor ook graag van jullie, als jullie nieuws hebben! :)

15. meisje29

Oke nog een voorteken dus :)
    Ik vind het zelfs spannend haha
    Ben benieuwd.
    Hoor wel vaak van de mensen die zwanger zijn dat je gevoel het dan echt aangeeft en het dan vaak zo is.
    Ik weet niet of het zo is maar hoop dat ik het ook zo mag ervaren doordat ik het zelf voel.
    Vins het super knap dat je je in kan houden met testen.
    Ik vind dat altijd te spannend dat ik vaak te snel ga testen.
    Ik heb waarsch dit weekend me
    Eisprong of iets erna. Dus bij mij duurt alles nog ff.
    Maar deze maand hou ik alles heel secuur bij dus
    Hoop duidelijkheid te krijgen.
    Wel heb ik inmiddels me zus verteld dat we beZig zijn. Vooral omdat ik continue vragen van familie enz krijg en ik aan mezelf metk dat ik best snel op me teentjes getrapt ben laatste tijd.
    En ben al niet zo snel op me mondje gevallen dus heb het haar verteld en ze vertelde hoe het bij hun ging enz. Dus wel fijn dat ik er iig nu met iemand over kan praten.

Het wordt wel tijd dat er in dit groepje weer wat zwangeren komen. Incl mezelf natuurlijk haha

16. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    @ meisje29:
    Ik weet heel goed hoe het is om het te kunnen delen met iemand anders als je partner. Mijn vriendin is iets later als mij met de pil gestopt en wisten dit van elkaar. Heel veel gedeeld dus! Wel fijn, totdat ik hoorde dat zij in de 4e mnd zwanger was. Super leuk! En was erg blij voor haar, maar ik had het er ook best moeilijk mee. Vond het niet eerlijk. Nu is ze bijna 12 weken en kan ik er goed mee om gaan, gelukkig.
    Fijn voor je dat je het kan delen :).
    Je bent wel al met ovulatietesten bezig, toch?

17. meisje29

Met een vriendin alles kunnen delen is zeker leuk.
    Ik kan me voorstellen dat het minder leuk was voor jou dat ze zwanger was ook al komt dat alleen doordat je het zelf ook graag wil natuurlijk.
    Bij ons in de vriendengroep is een vriendin in dec bevallen van een 1ste kindje en nu alweer paar weken zwanger van de 2de. Ongelukje zeg maar... Dan denken mijn vriend en ik ook wel eens waarom hun wel ma goed dat is met alles zo.
    Ja ik gebruik ot van sensi. Heb elke maand wel een knal test maar ben nu ook serieus met temperaturen. En qua klussen, om de dag , elke dag, om de 2 dagen. Vanalles al geprobeerd maar je moet net geluk hebben.

18. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Ja kan ik me voorstellen, is wel eens frustrerend als het om je heen veel gebeurt en bij jullie nog niet. Maar die tijd komt er ook! :)
    Oke, als ik dat zo lees pakken jullie het goed aan. Top! Hopelijk werpt het z'n vruchten af! Good luck!!

19. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Hallo ladies

Nellie is back;) terug van een tijdje weggeweest. Het was erg druk op het werk, had bijna geen tijd om online te komen.

Spannend hier, nog 5 dagen en het is mijn nod. Nog niet echt kwaaltjes eigenlijk, wat ik stiekem jammer vind...

Mijn borsten doen wel pijn van gisteren, maar het zijn eerder mijn klieren die pijn doen, niet dat de huid van mijn borst zelf gespannen is. En sowieso heb ik enkele dagen voor m'n maandstonden last van pijnlijke borsten.
    En sinds mijn ovulatie heb ik elke dag last van veel witverlies. De ene dag meer dan de andere. Maar vandaag was het best weer erg veel. Ik weet ook helemaal niet wat dit betekend... ik zie wel zeker? Ik hoop er eigenlijk niet teveel op, heb nog altijd het gevoel dat het niet raak is:(

Mijn jongste zus is gisteren trouwens bevallen!! Een weekje te vroeg, ze was uitgerekend voor volgende week. Het is een jongetje geworden, Chiel. Zo'n schattig mannetje! Hij heeft mijn hartje helemaal veroverd!!:D Nu gaat mijn klokje natuurlijk nog veeeeel harder tikken dan voorheen. Sucht!!! Ik wil ook zo'n klein mini-me in m'n armen!:)

20. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Hey Bo. Leuk dat je erbij komt!!:) Ik gebruikte ook de dipsticks van Zwanger & Kids en die knalde ook goed bij mij. Bij jou ook op de foto zie ik! :) Heel veel succes deze ronde!! Wanneer is je nod?
    En je leeftijd? Dan zet ik je gelijk op ons lijstje;)

Deel Deze Pagina