Alle info over ovulatietesten: WELKOM!! :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nelllie, 24 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Oh Missaniet:( Wat jammer dat je je zo rottig voelt! En sorry van mijn euforische en tactloze reactie daarnet, had je berichtje nog niet gezien:) Wat raar, eerst een beetje rood en dan weer bruin ... je lichaam is echt met je voeten aan het spelen precies:(

Ik begrijp zeker dat je je zo triestig voelde. En dan nog eens een sms'je van je vriendin. Ook niet om vrolijk van te worden... en dan nog eens zo'n reactie van mij:( Hopelijk voel je je vandaag al wat beter. Ben echt benieuwd hoe het nu met die bloeding gaat...

En dat klinkt echt echt echt niet egoïstisch van je, zeker niet!! Dat gevoel is zeker te begrijpen. Vind het zo jammer voor je dat je nog steeds geen zekerheid hebt. KNUFFEL x

2. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Jullie plassen zeker op een dag ook zo'n mooie roze streep, zeker weten!!! Nog heel veel succes hoor! x

3. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    GEFELICITEERD Nellie!!! Super zeg! Nu 4 weken zie ik, super leuk voor je! Tuurlijk ben je blij! Hoef jij je om mij niet in te houden hoor! Ik moet er ff doorheen, komt wel weer goed :).

Uil85: wij plassen ook wel een roze streep, maar wanneer??!! :( Ik ga iig ook op naar ronde 6!

4. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Dankjewel MIssaniet, is lief van je!!:)

Ik zie dat je naar ronde 6 gaat ... is de bloeding dan doorgebroken ondertussen??:(

5. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Had vannacht een tampon in gedaan maar vanmorgen maar minimaal donkerbruin verlies. Dus testje gedaan, spierrrrrwit! Dus ga ik er maar vanuit dat het vandaag of morgen doorbreekt. Mag nu ook wel komen, bah die onzekerheid! :x

6. maantje85

maantje85 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.321
    3
    36
    NULL
    NULL
    Jaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!! Wat goed! Gefeliciteerd!!!!! Wat fijn dat het gelukt is!!! Wat zei je vriend?

Ennuh ovu testjes zijn welkom hier hoor😜 ik en namelijk vrijdag ongi geworden😖

7. maantje85

maantje85 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.321
    3
    36
    NULL
    NULL
    Bah das niet leuk, maar positief blijven scheelt al de helft!

8. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Dankjewel!!!!!!!:D Mijn vriend weet het nog niet!!:p
    Hij is deze voormiddag weg met mijn broer. Heb gewacht om te testen tot hij weg was deze morgen. Wou hem een teleurstelling besparen moest het toch niet raak zijn. Als hij vanmiddag thuiskomt, dan vertel ik het:D

Heb al een rompertje klaargelegd met "sssst ... ik kijk formule 1 met papa". Dit had ik in augustus ook gegeven aan hem, maar dit is uitgedraaid in een miskraam. Omdat hij ZO trots was op dat rompertje, heb ik dat nu weer klaargelegd:) Heb er ook 2 positieve zwangerschapstesten en een blaadje 'Welkom thuis pappie" bij gelegd.

Ben al benieuwd om zijn gezicht te zien!!:D Aangezien ik al het hele weekend buikkrampen heb, had ik al gezegd van "Pffffft buikpijn!! Zal wel weer ongesteld worden!" Hij vermoedt dus helemaal ... NIKS!!
    Spannend!!

Wat jammer dat je ongesteld bent geworden zeg:( Zie je het wat zitten, de volgende ronde? Ik wens je heel veel succes!!!!

9. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Hmmm vreemd toch he!!!:( Een mens zou helemaal niets meer gaan snappen van z'n lijf!..... balen voor je!!!:(

10. meisje29

meisje29 Niet meer actief

Wauw Nellie !!!
    Super gaaf man!
    Gefeliciteerd ! Wow ik zie nog zo je bericht voor me van jou dat van heel veel klussen niks was gekomen deze keer.

Hoe zat het ook alweer?
    Wauw echt super gaaf!
    Ik ben jaloerssssss 😀

11. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Dankje voor de felicitaties:D
    Hihi oops inderdaad ... en rechtstaand onder de douche dan nog:) Het was een visje met superkracht waarschijnlijk;) Ocharme het beestje!:)

Heb jij al een positieve test gehad? Of heb je je ei nog niet gevonden?
    Groetjes en veel succes nog!!!!! x

12. meisje29

Ja echt super leuk hoor!
    Ehm nee heb nog geen knal test gehad. Vrijdag werdt ie aardig donker.
    Gisteren weer minder. Gisterenavond weer iets meer en vanmorgen weer anders.
    Haha snap d'r Niks van.
    En doe wel aan temperaturen. Maar snap daar okk niks van.
    Wacht af. Hoop en gok vanavond op een positieve test :)
    Wauw vind het echt super voor jullie!
    Laat je ff z'n reactie weten?

En als ik me goed herinner had jij vlak na de eisprong al steken wat leek op menstruatie klachten toch.

13. maantje85

maantje85 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.321
    3
    36
    NULL
    NULL
    wat leuk zeg! Heeft hij het inmiddels al gezien?

Of ik het zie zitten:( Het klussen wel:D de teleurstelling en die kl*te ongie niet;) had ook graag voor de uitgerekende datum van mn kleine jongen weer zwanger geweest maar helaas dat halen we nu niet meer. Dat zou 2 november zijn...:(

Maar ach we gaan gewoon door, en we zien wel wanneer het ons weer gegunt is:p

14. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Haha, moet wel lachen om de reacties over jullie douche avontuur:D. Hebben ze goed hun best gedaan, die zwemmers ;). Vind t echt leuk voor je Nellie! Zeker na je mk! En wat leuk, die verrassing voor je vriend! Ben ook erg benieuwd idd, naar zijn reactie!

Oeh, spannend allemaal Meisje29!! Wel verwarrend dat ie steeds afwisseld. Hopelijk vanavond een knaltest!
    Ik heb ook gelijk maar 25 ovtesten en een thermometer besteld bij zw&kids. Daar was jij zo positief over, Nellie? Wil ook gaan tempen. Kijken of dat lukt. Als ik moet werken geen probleem denk ik, maar in t weekend? Hoe doe jij dat meisje29?

15. maantje85

maantje85 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.321
    3
    36
    NULL
    NULL
    Ik deed gewoon wekker zetten, tempen in telefoon zetten en omdraaien en weer slapen:D maar goed nu deze ronde ga ik het ook weer doen en valt er niks meer om te draaien want ik heb een kleine earlybird rond 0600 :$

16. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Ik ken het gevoel...helaas! Weet niet goed of ik de volgende x zo'n teleustelling weer kan handelen. Ben nu al steeds zo verdrietig...net ff weg geweest voor wat afleiding maar krijg t maar niet uit m'n hoofd. :x Denk dat t ff paar dagen duurt. Ik denk ook steeds, stel je niet aan, er zijn stellen die al veel langer bezig zijn...dus zeur niet zo. Maar ja, ik wil ook zoo graag!!

Maantje85, wij gaan voor de volgende ronde! Deal? :D

17. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Ja daar zat ik ook aan te denken. Probleem is dat als ik eenmaal wakker ben, ik niet goed meer in slaap kan komen. Hopelijk slaapt m'n vriend er doorheen :D.

18. meisje29

Ik heb er niet heel veel verstand van maar ik meet elke ochtend om 6:55 ong. Me temp. En zet deze in de mama app.
    Ook als ik andere klachten ofzo heb zet ik het erin.
    Wel handig om terug te lezen.
    In het weekend meet ik gewoon wann ik na de toilet moet. Is niet altijd 7uur, soms 8 uur en soms slaap ik gewoon uit.
    Ik doe daarentegen 's avonds ook temp. Meting gewoon voor mezelf.
    Maar ik wil niet elke dag hier vanaf laten hangen. We zijn al ff bezig en kan zeggen als je er elke dag zo precies op moet letten wordt t er niet leuker op.
    Dus op deze manier vind ik het te doen en zien we wel
    Hoe en wat.
    Heb in het begin wel me wekker gezet voor temp. Maar dan wordt me vriend wakker en ik vind uitslapen wel belangrijk 1 keer in de week.
    Iig tot uur of 9.
    Ik heb een hele lading testen (ot & zt) en thermometer besteld.
    Ideaal, kan ik testen wann. Ik wil :)

19. maantje85

maantje85 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.321
    3
    36
    NULL
    NULL
    Deal:D

20. maantje85

maantje85 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.321
    3
    36
    NULL
    NULL
    Wil er iemand het lijstje bijwerken??zit eigenlijk altijd op mn iPad :) Nellie je mag ons niet verlaten hoor;) jij bent ons succes verhaal:D

Mijn nod zal waarschijnlijk rond 12 nov zijn ligt aan mn ovu test/temp:)

All in deze maand:p

Deel Deze Pagina