♡ Ovulatietesten lijst: for the FUN ♡ Maantje85, 28 jaar, ronde 36+, 2e kindje, pos ot 4 okt, nod rond 12 nov Nelllie, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje, pos ot 4 okt, nod 20okt Mamasmeisje, 31 jaar, ronde 18, 2e kindje ,NOD op 21 okt Missaniet, 29 jaar, ronde 6, 1e kindje, NOD rond 17 nov Meisje29, 29 jaar, ronde 7, 1e kindje, nod 4 nov zwanger negatieve test ongesteld
Gefeliciteerd Nellie! Hier al weer dag 4 van ongi dus mag op rood. Dit keer op 8dpo al ongesteld. Heb de gyn gebeld, zij vond niet dat mij LF alarmerend kort is en ik vind dat wel. ( nu 7 dagen, normaal 8 of 9 dagen). Zijn het niet met elkaar eens dus. Ik wil dan ook een second opinion aanvragen in een ander ziekenhuis want mij gevoel blijft zeggen dat t niet goed is.. Vind het steeds moeilijker ermee om te gaan. Weet soms niet meer wat te doen..
Ja, hij heeft het al gezien. Heb moeten wachten tot 's avonds, pfff wat was dat weer lang wachten Hij zag het en barste gelijk in tranen uit ... zo erg dat hij de eerste paar minuten niets kon zeggen. Vond ik zo lief Hij is apetrots op zijn kleintje. Maar we blijven wel met onze voeten op de grond. We weten dat het elk moment mis kan gaan, zeker in het begin. Maar toch genieten we ervan Begrijp zeker dat je weer zwanger wou zijn voor de 2e november....... De moed niet opgeven, het komt wel!! Echt waar! Ik duim voor je. Haha en nee, ik verlaat jullie zeker niet hoor, ben veel te nieuwsgierig naar jullie verhalen Ik duim voor jullie!!! x
Ai ai ai! Zo verwarrend die verschillende testen... had je dan gisteravond of deze morgen een knaltest? Maar sowieso klussen jullie om de 2 dagen zeker? Dus eigenlijk kan je je ei niet missen dan... Wij hadden de zaterdagavond geklust en denk dat mijn ei maar voor de maandag was, dus denk wel dat dat voldoende is... Zijn reactie was super emotioneel Hij begon meteen te huilen, zo blij was hij, zooo blij! Heb hem eens goed vastgepakt, m'n ventje toch. Hij had het helemaal niet verwacht. We blijven met de voetjes op de grond hoor. Maar toch blij natuurlijk Ik had een dagje of 2 dagen voor m'n eisprong al last van menstruatie klachten. En dat heeft tot 2 dagen erna geduurd denk ik... NUja, het was ook de eerste keer dat ik dit had hoor. Ik denk door de miskraam dat ik alles veel beter ben gaan voelen, echt bizar. En door de ovulatietesten wist ik ook juist wat het was natuurlijk Heb jij last van klachten?
Hihi, het douche avontuur Ben nog altijd verwonderd dat dat gelukt is zeg Achja, een mens kan het niet voorspellen zeker. Als het net het juiste moment is, dan doet het er waarschijnlijk niet veel toe waar en hoe het is... Dankjewel dat je zo blij bent voor me, vind het echt lief. Zeker omdat de teleurstelling bij jou zo groot is. Het siert je x Ja hoor, ik was daar erg tevreden over, over die testen van zwanger en kids. Het was de eerste keer dat ik ovulatietesten deed en dacht dat ik het niet zou snappen of niet zou kunnen aflezen. Maar heb meteen van de eerste ronde m'n ei gevonden! Dus moet het wel duidelijk geweest zijn Nuja ieder lichaam is anders ... het is het proberen zeker waard! Veel succes!
Dankjewel!! Balen voor je dat je ongesteld geworden bent Tju toch!! Amai, zo raar van die gynaecologe!! Moest ik jou zijn zou ik zeker een second opinion vragen hoor! Het heeft toch met jouw 'gezondheid' te maken en het is heel belangrijk. Zeker als je er zelf over twijfelt. Jij bent vrij om zelf een gyn te kiezen, dus mag je gerust ook naar een andere gaan. Meid toch ... begrijp dat het moeilijk is om ermee om te gaan. Vind het echt jammer voor je dat het vorige ronde niet gelukt is. Ooit is het jouw beurt, misschien wel vlugger dan je denkt!!!!!!!!!! x
Ah leuk man! Kan me voorstellen dat hij zo blij was. Echt super leuk. Ja je moet er wel van genieten natuurlijk maar de eerste weken blijven altijd ff spannend maar komt vast goed ! Ik snap ff niks meer van mijn testen. Een knal test heb ik nog niet gehad, heb de ene dag een donkere streep dan de andere dag. Heel raar. Ja wij klussen wel om de dag dus hopelijk zitten we op safe. Maar goed blijf dit een beetje raar vinden. Wat betreft jou klachten, ik dacht die heb je van de innesteling maar als je 2 dagen voor je eisprong al last had kan dat dus niet. Jullie hebben 2 dagen voor eisprong geklust dus. Onthou ik ff voor het geval Ik heb echt 0,0 klachten. Heel vreemd echt helemaal niks. Heb gisteren natuurlijk wel weer even gegoogled, Vlg internet heb ik mijn eisprong pas tussen 20&24 okt. Dus hopelijk komt ie dan nog. Niet dat ik hem deze maand helemaal niet heb ofzo. Hihi Hoe gaat dat bij jou nou? Vandaag de huisarts bellen of hoe moet je dat precies doen??
Mijn testen t/m gisteren Vlg mij is mijn ei nog niet gesprongen. Als ik internet moet geloven en het 14 dagen na mijn menstruatie is Dan zal ik morgen ong positieve test moeten krijgen. Hoop ik 😇😇
ik spring even in je ovulatie is niet altijd 14 dagen na je menstruatie ( dit geldt alleen als ongeveer een cyclus hebt van 28 dagen en dan nog kan het nog wel eens een dag of wat verschillen.....hij is meestal rond de 14 dagen na je eisprong. Dus als je echt inzicht wilt krijgen, zou je er ook bij moeten temperaturen, want na je eisprong stijgt je temperatuur iets.
Nee heb een cyclus (de laatste paar keer) gehad van 29 dagen Maar ik doe ook aan temperaturen. Zou ff me lijstje toevoegen. Snap d'r echt niks van dat temperaturen. Doe hoe het moet en voor de rest lees ik vlg mij heel Google en allerlei forums af om maar iets meer te weten te komen. Hihi
Mooi hoe je de reactie van je vriend omschrijft. Super trots dus!! Leuk! Kan me voorstellen dat jullie met de voetjes op de grond blijven, het is zeker in het begin spannend. Helemaal omdat je het eerder hebt mee gemaakt. Hoop voor jullie dat het dit keer helemaal goed gaat!! Wanneer ga je vk bellen? Of huisarts? Hoe gaat dat in België? Ben benieuwd of ik dit keer mijn ei ga vinden. Hoop t zo!! En dan ook maar avontuurtje in de douche....haha nee grapje. Dat slaat natuurlijk nergens op.
Hahaha dat wou ik ook al zeggen. Dit keer gaan wij ook voor een avontuurtje onder de douche. Misschien is dat het ultieme geheim wel 😜 Hahaha Zal toch wat zijn. Allemaal op roze vlg maand 👍👍 ik ga voor dat doel ! (Als ik mijn ei kan vinden )
Hmm ik zie je piek hier ook nog niet. Een eisprong vindt altijd 14 dagen vóór je menstruatie plaats, met hooguit 2 dagen speling (12-16 dagen). Wanneer je een regelmatige cyclus hebt van 29 dagen, kun je het beste op de 13de dag van je cyclus beginnen met testen. Jouw eisprong zal rond de 15de dag van je menstruatiecyclus plaatsvinden. Wat hierboven staat heb ik geknipt en geplakt uit een mail die ik heb ontvangen van de predictor app. Ik had een vraag gestuurd naar de kinderwens consulent, tijdje terug al. Dit kreeg ik vanmorgen.
Thnx voor je reactie. Ik heb geen regelmatige cyclus hoor. Had altijd tussen 28&31 dagen alleen laatse keren 29 dagen. Hier ga ik dan ff vanuit. Dus als ik het goed heb: 7-10 menstruatie 13e dag = 19-10 testen 14e dag = 20-10 testen 15e dag = 21-10 (eisprong waarsch) testen 16e dag = 22-10 testen (en me temp moet omlaag gaan) 17e dag = 23-10 temp. Moet weer iets omhoog gaan Alsssss me eisprong 21-10 is Dan kan ik dus officieel 4-11 testen of 4 dagen eerder 31-10 (Foto van temp lijst toevoegen lukt nog niet)
Moet ff inspringen op mjn eigen reactie. Denk dat dit wel een "regelmatige" cyclus benoemt wordt. Sorry Er zijn natuurlijk mensen die ene keer 28 hebben en andere meer 55 dagen ofzo dus dan noemen ze mijn cyclus regelmatig
Ja volgensmij wordt er gezegd dat -wanneer je een cyclus hebt van 28-35 dagen- je een normale cyclus hebt. Ik zou dan uit gaan van t gemiddelde. Denk dat je het goed geschetst hebt net. Alleen tempen ben ik nog niet zo in thuis dus daar zal jij meer over weten . Hopelijk morgen een knaller!! Test je sowieso 2 x per dag? Ik heb ook een cyclus van 29 dagen dus ga ook het advies van haar maar even aanhouden. Alleen wel iets eerder beginnen met testen denk ik. Stel dat hij wel op dag 12 is! Dan mis je m gelijk al. Maargoed, dat duurt nog even bij mij. Heb nog steeds bruin bloedverlies en echt kleine beetjes. Wel menstruatiegevoel en hoofdpijn (heb ik altijd tijdens ongi). Dus ga er maar vanuit dat gister dag 1 van mijn nieuwe cyclus was. Ben trouwens nog niet begonnen met tempen, is t een probleem als ik daar morgen of woe mee begin? Verwacht de thermometer en ov.testen vandaag of morgen. Heb er ook ov.testen van clear blue bij besteld met een smiley gezichtje . Dus dan kan ik dubbel checken als ik denk dat mn ei springt. Check, check, dubbelcheck .
Oohhhh je bent nog niet officieel ongesteld dus. Het kan natuurlijk een innestelingsbloeding zijn. Als je indd bruin bloedverlies hebt? Heb je al wel een zt gedaan deze maand of zegt je gevoel dat het een menstruatie is. Met temperaturen moet je beginnen op de dag van je menstruatie zeggen ze. Hoe secuur dat erop aan komt weet ik eigenlijk niet. Vlg mij is het meer zodat je eind van de maand weet dat je weer op die tempt. Moet komen. Maar ovulatietesten van cb is wel een goeie trouwens ! Dan weet je het zeker als er een smiley komt. Ik ben deze maand ook wel veel te vroeg Begonnen met testen maar ik wou een beetje inzicht krijgen in hoe de testen oplopen dus vandaar. Ik test sws 2 keer per dag en misschien wanneer ik een knaltest krijg wel een 3e keer. Puur en alleen om ff uit te vinden wat me temp gaat doen. Ik heb nog zo'n lading testen thuis liggen dus maak er graag gebruik van 😀 Waar heb je spullen besteld?? Ik bestel alles altijd bij sensi maar mijn thermometer is best irritant. Het duurt heel lang voor hij gaat piepen en de temp. Heegt gemeten. Hij blijft miss wel 1,5/2 minuten lang oplopen. En ik vind het al niet zo'n pretje dat temperaturen hihi Moet er nog ff aan wennen denk k
Ja dat bruine bloedverlies heb ik al sinds dinsdag!!! Dacht innesteling, maar dat is niet zo lang denk ik. Daarbij gisterochtend een zw.test gedaan en zo wit als sneeuw. En voel me idd wel ongesteld. Buikkrampen, pukkels, hoofdpijn... Moet wel zeggen dat ik sinds pilstop veel minder ongesteld ben dan tijdens de pil. Ook veel minder pijn. Ja wist dat je tijdens menstruatie moet beginnen. Als ik hem vandaag krijg ga ik morgen gelijk beginnen. Ga er vanuit dat het bloedverlies niet vandaag stopt. Goed dat je op tijd bent begonnen. Kan nooit kwaad natuurlijk. Het tempen moet ik ook ff goed onder de knie krijgen. Nou ja tempen is geen probleem maar het resultaat, wat het precies betekend moet ik ff goed weten. Ga iig ook je tip van de mama app opvolgen! Ik had m al maar nooit gebruikt. Ik heb de ov.testen (dipsticks) en thermometer bij zw&kids besteld. De thermometer kon je voordelig erbij bestellen. De clearblue ovulatietest weet ik zo niet meer. Heb gewoon de goedkoopste opgezocht via vergelijkingssite. Wat raar van je thermometer. Normaal gesproken meten ze t wel sneller toch? Ze zijn niet zo duur, dat scheelt. (Mocht je een nieuwe willen). Heb je trouwens Nieuwe buren gezien? In één keer zwanger, lekker voorspelbaar he! Maar testte ze nou met een ovulatietest? Of heb ik dat verkeerd gezien?