En meisje, dat van het NOD forum heb je eigenlijk wel wat gelijk in. Als je heel veel schrijft, krijg je ook veel reactie terug... Ik denk niet dat het slecht bedoeld is dat de meiden niet meteen reageren. Maar als je maar 1 reactie hebt over 5 pagina's, dan wordt dit sneller over het hoofd gezien dan dat je er 10 hebt natuurlijk... Vond het op het NOD forum ook altijd spannend wanneer iedereen begon met testen. Amai, ik werd zenuwachtig in de anderen hun plaats, hahaha!! Gewoon blijven schrijven op de plaats waar je je goed voelt
Meis, ik heb ook ff naar je fotos gekeken. Vind t lastig te beoordelen maar de 7e is idd wel de donkerste. Samen met de allereerste test maar dat lijkt me geen positieve ivm 2 dagen na menstruatie. Maar ik heb wat dat betreft weinig ervaring met ov.testen...erg benieuwd hoe t bij mij gaat uitpakken. Heb je topic ook ff gelezen. Fijn dat je al wat reacties hebt. Ik herken het wel wat je schrijft over het NOD forum. Ligt er trouwens wel aan welk topic maar t zijn wel hechte groepjes idd. Misschien maar goed ook, anders zat ik nog meer op t forum. Kan t nu nog verbergen voor mn vriend (hij zit nu naast me op de bank en heeft niks door). Maar ja, hij kijkt voetbal dus dam issie sowieso bijna gehypnotiseerd hihi . Uhm wat betreft je cyclus. T kan dat ie wat langer is. De mijne week afg. mnd ook iets af. Maar misschien merk je t wel aan symptomen. Vind t lastig te zeggen.
Ik ga uit van 8-11 mijn nod helemaal goed. Je hebt gelijk, anders ga ik weer veelste vroeg testen en als ik die dag aanhoud en echt niet in kan houden test ik hooguit 1/2 dagen voor nod Maar ik zit iig op het wachtbankje. Hihi joepieeeeee Ja of het lang is. Tuurlijk had liever nu al willen testen enz. Maar ik vind het wel fijn dat mijn nod op een vrijdag is, door de weeks ben ik druk op werk dus dan test ik hopelijk niet te vroeg. Ja ik vind het ook super leuk om te lezen hoe alles bij jou nu gaat. En wat je zegt klopt ook wel, het nod forum is zo super druk dat de pagina's voorbij vliegen. Moet eerlijk zeggen ik lees ook alleen de stukken met klachten en testen enz. Niet de hele levensverhalen. Terwijl ik dat hier juist wel leuk vind haha Maar goed sommige denken hier weer van waar hebben ze het over dus achjaaa
Ja ik hou de 7e test aan als positief. Dan zullen we het wel zien. Ik zit op dan op het wachtbankje Het nod forum (1tm11 nov is het gelood ik) is echt super druk. En kan ik helemaal niet bij houden. Hihi Weet je vriend niet dat je hier zit om een reden? Of zou hij het onzin enz vinden? Hoor het wel vaker hoor ma was wel ff benieuwd. Grappig bij ons is het andersom, ik wil altijd voetbal kijken en mijn vriend liever niet haha Ma zo langzaam aan begint hij er aan te wennen dat ie soms wel mee wil kijken hihi Maar als voetbal is dan hoor ik ook ff niks anders en moet ik de gedachten erbij houden haha 😀😀
Oeh spannende weekjes dus!!! Hoop t voor je meis!! Weet niet zo goed wat hij ervan zou vinden. Maar wil niet dat hij weet dat ik er zoveel mee bezig ben. Als hij er wel achter komt, prima. Maar zolang hij er niet naar vraagt zeg ik lekker niks . Haha grappig zeg. Voetbal je zelf ook? Bij ons is t op zondagav standaard om 7 uur voetbalop tv. Maar gisterav waren we er niet dus hsd hij opgenomen. En vandaag is ie vrij ivm sansluiten van nieuwe modem enz. Dus vanochtend had ie daar tijd voor.
Ja zeker spannend! Nee heb je goed hoor. Die van mij weet het toevallig omdat ik er graag met andere over wou hebben en hij ook wel beetje benieuwd was naar alles hihi Heb wel gevoetbald ma blessure gekregen dus helaas moeten stoppen. Wij hebben fox1,2&3 dus kan gelukkig de wedstrijd die ik wil zien helemaal zien. Vlg week ga ik weer naar een wedstrijd toe dus heb er helemaal zin in Haha klinkt stom ma is zo leuk om in zo'n stadion te zitten Ik kijk trouwens maar 1 wedstrijd per weekend hoor. Niet dat ik alle clubs wil zien haha. Ideaal dat je het op kan nemen, kan hij het terug zien. Al weet hij vast wel wat de stand geworden is. Tegenwoordig via fb enz kun je zoveel volgen 😉
Haha, grappig dat hij er toch benieuwd naar is. Balen dat je moest stoppen met voetbal. Ja wij hebben ook een kanaal waar hij de wedstrijden op kan zien. Mijn vriend is vooral fan van fc Groningen, dus die kijkt hij meestal (als hij niet naar de wedstrijd toe gaat). Ben wel eens mee geweest maar is niet zo mijn ding. Ja opnemen is wel ideaal hoor. Had nieuwe buren ook opgenomen maar omdat we zijn overgestapt naar een andere provider kunnen we t nu niet terug kijken. Misschien dat t bij de nieuwe provider via uitzending gemist kan ofzo...ff afwachten als alles geïnstalleerd is. Haha, mijn vriend wil de uitslag niet horen. Bijv als we in de au t o zitten en de uitslagen komen op de radio, dan zet hij het geluid er even af. Mijn menstruatie is trouwens gestopt maar toch heb ik vanmorgen weer buikpijn en pijn in onderrug. :x Nu wachten tot vrijdag. Dan start ik met testen denk ik. Is ook beetjr afh. wat mn temp en slijm "zeggen". En weer klussen sinds lange tijd! Joepiee!
Oke ja ik ken het helemaal hoor. Uitslagen blijven spannend van voetbal. Ik ben Feyenoord fan. Nouja fan klinkt wel heel kinderlijk haha maar laat ik het zo zeggen dat kijk ik Vlg week ga ik dan na een wedstrijd ma goed dan zit ik ook ruim 1,5 uur in de auto om er heen te rijden dus tja Je moet er wat voor over hebben he. Fijn dat je menstruatie gestopt is maar wel vervelend van je pijn in de rug. Waar dat dan weer vandaan komt. Vreemd Hoe gaat het met tempen dan? Elke ochtend zelfde tijd lukt dat? En hoe temp je?? Ben ook super benieuwd naar je testen. 😀😀 Ik heb vandaag de hele dag al last van pijn onderin me buik. Soort zeurende pijn ... Zucht. Vervelend is dat Zal ik dan toch nu me eisprong hebben?! Heb ook last van witte afscheiding. Gelukkig niet super veel maar dat kan dan weer niet bij een eisprong toch. Sjonge jonge wat houdt ons lichaam ons voor de gek zeg. En tot wanneer zullen we door moeten gaan met "om de dag" klussen. Kan t moeilijk volhouden tot me menstruatie. Dan haal ik geen 10 rondes haha 😜
Ja mijn vriend is ook geen super fan hoor. Maar hij heeft iig voor Groningen een clubkaart. Oke, dan moet je idd nog wel een eindje reizen. Ga je dan alleen? Mijn vriend doet dat wel vaak, lijkt me niks aan. Ja heel vervelend. Maar goed, maar ff afwachten of t weg trekt. Tempen gaat goed. Doe t vaginaal en door de weeks redt ik 7.15 wel. In t weekend week t daar wel wat van af, uurtje ofzo. Maar is dat erg? Doe het iig elke ochtend voor t opstaan. Ik heb nu ook witte afscheiding, best veel ook. Oh ja je gaat je gelijk afvragen wat is lijkt me. Nee wit slijm past niet bij een eisprong. Op de mama app kan je daar ook wel info over vinden (Billingsmethode). Welk soort slijm je in welke week vaak hebt enzo. Wel handig vind ik. Uhm als je een regelmatige cyclus hebt hoef je niet tot aan je menstruatie te klussen denk ik. Maar tot wanneer wel? Moeilijk vind ik dat!
Vraagje, ik heb zaterdag een knaltest gehad met een test van het Kruidvat. Nu waren deze op en heb ik zondag en vandaag getest met testjes die ik had gekocht via Ebay (0,65/stuk voor een midstream!). Maar maakt dit een verschil qua kleur van streep? Ik heb nu wel een foto van de testjes van gisteren en vandaag. Die van zaterdag ligt thuis. Ik zal hem even toevoegen. Maar ik denk echt zaterdag mijn piek gehad te hebben. Toen was de streep donkerder dan de controlestreep. Nu wel last van krampjes en héél af en toe een steekje. maar dat zou al snel zijn denk ik. Wel lichtgevoelige tepels sinds zondag.
Hoiihoiii De kleuren qua streep verschilt vlg mij wel per test. Hoe dat bij alle test os weet ik niet maar kV en sensi verschilt wel. Hoe het zit met steekjes enz tijdens de eisprong kan ik niet over mee praten (helaas) ik merk totaal niks van een eisprong. Of bedoel je met die krampjes enz dat het miss een innesteling is? Ik hoop dat ik net een innestelingspijn gevoeld heb, haha dat weten we pas vlg maand. wanneer is je nod? Of hoeveelste dag van je cyclus is het ??
Innesteling zou al snel zijn denk ik. Mijn nod is 10 november. Momenteel heb ik het gevoel alsof ik mijn maandstonden ga krijgen. Maar zo snel na mijn eisprong, dat kan toch niet?
Nee dat lijkt me ook niet. Natuurlijk is elke lichaam anders maar dan zou je een hele korte cyclus hebben. Wel ideaal trouwens hihi
Haaai! Ik vind deze test niet poitief denk ik. Ik heb afg. maand ook kruidvat ov.testen gebruikt maar werd er niet veel wijzer van. Zo'n test heb ik ook eenbpaar keer gehad maar is niet donker genoeg denk ik.
Oooh sorry ik ben in de war!! Ik keek naar de verkeerde streep hahaha. Gaat lekkerrr. Not!! Duidelijk positief natuurlijk!!!
Hahaha Geen probleem hoor De test van zaterdag is wel een ander merk dan de vorige 2. Ik ga morgen toch nog eens testen. Normaal op 3 dagen, zou die streep toch al weg moeten zijn?
De kruidvat test van zaterdag heb ik vorige ronde ook gebruikt. Heb er mn ei niet mee gevonden, maar het was dan ook mijn eerste ronde met ov.testen dus totaal nieuw voor mij. Deze ronde ga ik zw&kids dipsticks gebruiken. Daar lees ik veel goede dingen over hier op t forum. Ben benieuwd naar de test van vandaag. Geen idee of je 3 dagen een positieve test kan hebben,, lijkt me wel erg lang.
3 dagen lijkt me ook erg lang. Want je ei gaat na de knal test past springen maar heb niet eerder gehoord dat de test ook echt 3 dagen positief kan zijn. Dan wordt het nog lastiger om te bepalen wann je ei springt. Missaniet, ga jij vandaag testen? Spannend ! Ben benieuwd!
Oja gisteren weer een kV test gedaan voor het idee en weer best donker. Geen knal test hoor. Maar blijft het vreemd Vinden. Vertrouwen ze daardoor niet helemaal meer ?!?