Ik ben denk ik zelf in de war.... maar dan heb ik mn knaltest gewoon gemist dus. Komt ook door de app dat ik in de war ben. Denk dat je gelijk hebt. Voor de zekerheid straks nog ff testen.... Als mn temp morgen omhoog gaat weet ik t zeker dat hij vandaag was. Sorry voor mijn warrige toestand . Lijk wel zwanger , mijn zwangere vriendin is soms ook zo in de war en vergeetachtig.
Is te begrijpen dat je in de war bent natuurlijk. Gewoon nog even afwachten en inderdaad vanavond klussen Jullie hebben om de dag geklust, dus veel meer dan dat kon je niet doen he... Hihiii en zwijg me van in de war en vergeetachtig zijn ... 't is hier ook van dat, amai!!
Jaaa joh. Als het om een ander gaat kan ik er prima rustig over nadenken maar bij mezelf loop ik alleen maar te stressen en warrig te doen. We gaan idd vanavond gewoon nog klussen (voor de leuk ) en dan is t afwachten. Ohhhh ik hoop zo dat mn temp morgen omhoog gaat!! Bedankt Nellie!!
WAAAAAAAAAAAAAAH ik zie ook een streep, een ROZE zelfs Indroogstreep is grijs als ik me niet vergis... Spannend!!! Hoeveel dpo ben je nu?!? Amai wat een spanning En was het met ochtendurine?
Ik ben nu 11 dpo... Met ochtendurine. Streep stond er na 3 min. denk ik. Heb het niet zozeer getimed. Ik ben benieuwd
Bij 11dpo en al zo duidelijk ... volgens mij ben je zwanger Maar je weet ... als je voor NOD test is het een risico dat het nog verkeerd kan lopen natuurlijk Ik gun het je van harte, maar wees op je hoede meid... Maar ben alvast wel super blij voor je!!! Geniet ervan.
Ik ben op mijn hoede hoor... Alleen vertrek ik volgende week donderdag naar Boa Vista. Daar gaan de cocktails en groentjes... Ik had verwacht dat het deze keer niet zou lukken. Aangezien mijn temperatuur ook maar 37 blijft zoals verleden maand.
Hihiiii ... altijd leuk he, net op zo'n moment dat je het niet verwacht. Ah, misschien gewoon een alcoholvrije cocktail drinken? Dan kun je lekker meedoen En waarom geen groentjes? Laat anders bloed nemen bij de dokter en controleer het op toxoplasmose. Als je immuun bent, dan mag je toch lekker wel groentjes eten Wie weet valt het allemaal wel mee
Oei, jammer ... misschien een komkommer kopen op de markt, goed wassen en de schil eraf doen? En dat meenemen aan tafel, haha
Hoiiii! Ik moet alles nog nalezen ma ben aan t werk dus begin bij het begin?! Ehm ja mijn cyclus is tussen 28-33 dagen. Dus dat is vanaf 4&9-10 Ik heb gisteren weer getest. Omowit. Het gaat m niet worden deze maand. DUs ik wacht tot mijn rode duivels komen. Haha Heb alleen nog wit slijm, niet super veel maar wel dat ik soms denk oke nu loopt t eruit hihi Hopelijk wordt ik vandaag ong. We wachten af. 😀
Ahaaa ik snap m nu. Die pendels. Ik dacht al zie dat bij meerdere staan ma nooit iets over gelezen of gezien. Bij mij nog steeds niks. Had net bij Nellie al getypt hopelijk komt t snel. Jij hebt je eisprong gehad zie ik! Joehoeeeeee ! Ik zeg vanavond gewoon klussen. Spannend!!!
Wauwwwwwww Die wil ik ook!!!! Gefeliciteerd (voorzichtig ) Oh echt super ! Ehm hoe heb je het gedaan met klussen enz?
Hmmm en toch blijf ik dat wit slijm vreemd vinden... Is het veel, of is het weinig? Heb er eens over opgezocht op internet: Witte afscheiding voor de menstruatie Voor de menstruatie is er ook sprake van witte afscheiding. Er kunnen zich nu twee dingen voordoen: veel of weinig witte afscheiding. Wanneer de eicel niet bevrucht is, zal het lichaam zich klaar maken om het opgebouwde baarmoederslijmvlies af te stoten. De productie van het witte slijm neemt ook af. Dit kan zelfs zo sterk afnemen dat sommige vrouwen klagen over droogte van de vagina. Dus als ik het goed begrijp, zou volgens de theorie je vagina erg droog moeten zijn als je nu ongesteld moet worden ... en moet je geen witte afscheiding hebben Dus ... ik zou de hoop toch nog even houden hoor meid. Wil je ook geen valse hoop geven natuurlijk, dat is nu ook weer mijn bedoeling niet... Maar je begrijpt me wel Hoe was onze uitspraak nu ook alweer? "Geen bloed geeft moed?" Of was het iets anders? Hahaha Welke test heb je deze morgen gebruikt? Ik had het liefst die van Kruidvat die van 2v5, die waren bij mij altijd betrouwbaar... Ik ben zo benieuwd zeg!! x
Hahaha ik ben erachter. Als ik Google pijn en zwanger staat er ja Als ik Google pijn en ongesteld staat er ja Dus wat je wil, vind je haha Er staat dar je voor je menstruatie ook witte afscheiding hebt dus dat heb ik nu waarsch. Hihi Ons lichaam doet iets met ons. Ik lig altijd (niet lachen!!😜 na het klussen met een kussen onder me kont haha En moet voor me vriend een 15min blijven liggen. Nou ik geloof d'r ni meer in. Ga toch maar eens voorstellen onder de douche te klussen haha Grapje! Maar denk dat ik veel te veel met app,temp en testen bezig ben. Vlg ronde ga ik wel Temp & testen ma schrijf het op. En ga klussen en dan eind van de maand ga ik pas kijken hoe mijn cyclus was. Of zou dit dom zijn?! Haha Wil alles proberen.
Ja klopt Nellie Dat had k ook gelezen. Test heb ik gisteren gedaan, gisterenavond een sensi test. Ja heb nog maar 1 2v5 testen en die vertrouw ik wel ma daar kwam woensdag niks uit dus helaas ): Ehm ja afscheiding heb ik niet continue. Nu 3 keer gehad dat k "het voelde lopen" en dacht dat ik ong zou zijn en het afscheiding was. Maar wel ong pijn gehad dus het komt er toch aan denk ik. Verwacht 12uur. Haha meestal komt het 12uur. Miss omdat ik dan pauze heb en van me plek ga ofzo. Haha geen idee. Ik weet echt niet maar tis ni raak. Weet bijna wel zeker ):