Oohhhh haha nee nog niet ongesteld. Net na wc geweest. Dan zal het vanacht wel. Meestal snachts of na lang zitten haha
Haaaalloooo! Daar was ik ook weer...ben net naar de kapper geweest. Kon daar niet uitgebreid gaan zitten lezen . @ Ronnekes: Wauwie zeg! Mag ik je voorzichtig feliciteren? Ga je nog een CB met weekindicator doen? Ben benieuwd! @ Meisje: Het pendeltopic staat helemaal onderaan de lijst. Ik zie dat ik ook een foutje heb getypt. Eén van de pendelaars zei dat ik in okt 2014 zwanger zou zijn. Ik zei 2015 . Maar goed, dat is m niet geworden dus. Ja denk dat hij vandaag is. Mn temp is opeens van 36.4 naar 36.3 gegaan dus daar baseer ik het op. Net mn testje was ook weer lichter dan gister dus . Heb het web even rond gespeurd en klussen op de dag van de eisprong is goed! Dus vanavond gaan we 'los' hahaha . Wat vreemd van dat witte slijm...ik weet idd ook niet anders dan dat je voor menstruatie bijna droog bent. Maar jij typte dus net dat het wel kan voor menstruatie.. Maar geen bloed is nog steeds goed....hoewel je door die witte testen wel weer even met je neus op de feiten wordt gedrukt. Wat betreft volgende mnd...ik zou wel weer gaan tempen (met de nieuwe thermometer) en ovulatietesten gebruiken en op een papiertje plakken met de dagen erbij genoteerd. Voor je temp zou ik wel de mama app bij houden. Vond ik erg prettig, goeie tip van jou!! (Maar komt ook omdat ik mn ei nu heb gevonden daarmee). Maar je moet er niet gestresst van worden natuurlijk. Tis aan jou wat je het meest prettige vind. @Nellie: Haha grapjas....12 u...en en en? Verveel je je al een beetje thuis? mag je volgende wk weer werken?
Hoi! Fijn dat je je ei gevonden hebt. Ja en toch ook via de app dan gebruik ik die toch maar vlg week. En is je haar mooi geworden? Hihi tis kappersweek deze week Ik was maandag al geweest. Ik heb even heel ver terug gelezen en jullie vonden nav mijn foto's de test van 24-10 het meest positief dus ik zeg dat ik 14 dagen daarna ong wordt. Dat zou dan vrijdag indd zijn. Dus morgen of zaterdagochtend. Daar hou ik me aan vast en ga vol goeie moed nieuwe ronde in. Ma wel de laatste ronde zonder hulp hebben we besloten. Ma goed proberen het gewoon weer. Tis wat met ons lichaam haha Ik ga zo weer ff aan t werk. Mag fijn eerder weg zodat we op tijd weg kunnen rijden na Feyenoord. Haha beetje overdreven miss ma rijden half 6 al weg. Wedstrijd begint 21:00 ma goed we moeten een behoorlijk stuk rijden.
Zou het iets uithalen als ik morgen een CB doe? Of zou dat nog te vroeg zijn, desondanks de positieve test?
Als je op mijn banner klikt, zie je alles. Ik heb alleen soms last van krampen als ik me uitrek. En heel lichte menstruatiekrampen. Maar voor de rest niets. Ik hoop alleen niet dat ik op reis misselijk wordt ofzo..
Hoelang denk je zelf zwanger te zijn? Dus wat is je eerste dag van je laatste menstruatie? Daar moet je vanuit gaan volgensmij. Denk dat het wel kan....toch? Wat vinden de anderen?
Jahoor gewoon even weet puntjes wat bij geknipt. Ff voor mn feestje aan zaterdag . Beter dat je wat eerder naar huis kan...kan je rustig aan doen . Alvast veel plezier vanavond!! Oke, dus toch na komende ronde de doorverwijzing gebruiken? Spannend! Wie weet heb je m wel helemaal niet nodig
10/10/14 was mijn eerste dag van mijn vprige menstruatie. Ik gok dat ik nu iets van een bijna 4 weken ben vanaf menstruatie geteld.
Mij officiele testdatum is 10/11. Misschien dat de CB het nog niet als positief kan zien? De vorige test was een vroege test van Kruidvat.
De CB test is volgensmij erg gevoelig..... Test tot vier dagen vroeger Zo gevoelig dat je de test al kunt uitvoeren vanaf vier dagen voorafgaand aan je menstruatie1. - See more at: Weet hoe lang je al zwanger bent met de Clearblue DIGITAL Zwangerschapstest
Hahaha had mn vriend net een appje gestuurd dat ik mn ei gevonden had. Hadden het er gister nog over gehad en dat ik dacht dat ik m weer gemist had. Zegt hij: Haha oke, dus vanavond sporten in bed ipv in de sportschool? Hihi vond m wel grappig. Wou t even delen met jullie
Haai meisjes!! Even een vraagje wat betreft alcohol drinken. Zaterdag vieren we mijn verjaardag voor vrienden. Ik vind t altijd wel gezellig om een wijntje te drinken. Nu is t niet zo dat ik altijd drink op feestjes maar op mn eigen feestje valt t wel op als ik helemaal niet drink. Zou t kwaad kunnen als ik 2 wijntjes drink nu ik vandaag mijn eisprong heb? Ik twijfel. Kan t prima missen, heb al paar mnd geen alcohol meer gehad dus als ik drink doe ik dat puur zodat mensen geen dingen gaan denken. Wel een stomme reden maar heb geen zin om met m'n mond vol tanden te komen staan zeg maar... Wat denken jullie?
Een of 2 wijntjes zal wel geen kwaad kunnen hoor meid Zolang je geen flessen drinkt denk ik wel dat het in orde is
Hmmm van die Clearblue ... ik hoorde altijd dat je die best niet gebruikt voor je NOD, omdat die dan toch negatief is... Ik denk dus dat je die best op of na je NOD gebruikt om zeker te zijn. Anders is er weer twijfel Heb je nog een testje gedaan deze morgen Ronnekes? En jij Meisje, hoe staat het bij jou? Proficiat Missaniet, ik denk dat je nu officieel op het wachtbankje zit Je hebt alles gedaan wat je kon, dus nu ... relax!!