Kan nog wel even duren... Maar we hebben nog 8 maanden eh Moest het niet klaar zijn, kunnen we bij mijn vriend z'n ouders nog intrekken. Hij heeft een hele bovenverdieping ter beschikking.
Nee je moet het wel leuk blijven vinden. En wat ik okk had, toen op t wachtbankje echt oke rust, niet meer verplicht klussen. Hihi Jaaa jij op t wachtbankje, en als jij mag testen kan ik ong testen voor een ei Grappig!! Dit jaar zwanger gaan wij zeker voor 👍
Hier net terug van tennis. 2 keer gewonnen, joehoew ! 👏👏 Ehm ik heb een inlegkruisje in gedaan voor de rode duivels, na de eerste wedstrijd dacht ik shit t loopt er uit. Dus snel na wc, noppes... Grrrr dacht ik. Kom nu gewoon. Nou weer gaan tennissen en daarna dacht ik ja nu ben ik het echt. En weer niet. Alleen klein beetje wit slijm / afscheiding. Ik moet echt super vaak plassen dus hoop niet dat ik er nu nog een blaasontsteking bij krijg. Ben k best gevoelig voor dus hoop t niet. Wel hoop ik morgen ongesteld te worden want anders wordt mijn cyclus nog langer 😞 Irritant dit... Nou jullie slapen vast allang ma dacht zeg het toch ff. En Nellie hoe was de eerste echo?? Ik vind het zelfs spannend voor jullie ! Hoor het morgen wel.
Hee dames! Nou heb nog geen rust op t wachtbankje...ben natuurlijk nog wel aan t tempen en hij stijgt niet. Gister was hij 36.4 en vanmorgen weer 36.3...dus hij daalt juist! Bah wat een gedoe weer, haal al vanalles in mn hoofd....heb ik wel een eisprong?? Ik weet t even niet meer. Hoop dat mn temp morgen toch gaat stijgen! @ Meisje: Hoe was t tennistoernooi? Grr wat duurt t lang voordat je menstruatie begint. Hopelijk vandaag. Oh hoop idd niet een blaasontsteking. Ik moet wel altijd vaak plassen als mn menstruatie gaat beginnen... @ Ronnekes: Oke, dat is wel een prettig idee .
Of heb ik vandaag mijn eisprong? Ging namelijk net naar de wc en heb nog steeds vruchtbaar slijm en mn bmm stond hoog en voor zover ik kon voelen open.....*zucht* Vanavond vriendlief nog maar eens probeten te verleiden...? Of zal klussen van do avond ook nog goed zijn geweest? Maar dan hebben we weinig kans denk ik.... Sorry meiden...ik weet t even niet meer.
He, ja het is erg lastig als je denkt dat je ei geweest is ma je temp wat andere zegt. Was hier netzo het geval, mijn temp gaf niks aan. Heel vreemd. Ja wat je het beste kan doen. Ik zou zelf zeggen rustig op het wachtbankje gaan zitten maar goed niet dat je straks je ei toch duidelijk later had en denkt had ik maar niet naar meisje geluisterd hihi. Ik vind het een lastige. In mijn andere topic heb ik meerdere mensen zitten die net als mij met testen geen duidelijke ei vinden en die hebben ook een temp. Waar je niks wijzer van wordt dus met het temp. Ben ik nog ni helemaal op de hoogte. Ik heb vrijdag niet getemp. Omdat ik dacht ik wordt toch ong dus laat maar zitten. Nu dacht ik gisteren oke toch ff tempen en dat was wel 1uur snachts maar had ik ineens 37,4 Ik neem aan dat dit verschil zo groot is omdat ik niet in "rust stand" was toch. Vanochtend was hij 36,6 Normaal is hij 36,4/36,5 Ik wil nu gewoon ong worden ! Wordt hier weer onzeker van, zou het dan heeeeel miss toch zo zijn ?! Pffff irritant!
Gewoon grote verbouwing van een ouder huis. Nu noch bezetting, vloerverwarming, vloer, badkamer en dan aanbouw leefveranda. Dan moeten we er zijn. Rest is al in orde.
Ja het via je temp doen is lastig! Maarja via ov.testen vind ik m ook niet. Maarja nu ben ik ook gestopt omdat ik gevonden had (dacht ik). Zal het morgen pas weten...aangezien ik morgen weer kan tempen. Maar ja dan is t al te laat dus denk vanavond nog wel klussen. Vriendlief zei vanmorgen al: nou dan kan t vandaag toch nog? Ik zei ja maar ben er zo flauw van...moet leuk blijven. Hij was er nog niet flauw van zei hij.... dus dan vanavond nog maar proberen als meneer niet flink in de olie zit.... Ja 's nachts tempen is niet helemaal betrouwbaar...zeker niet na sporten denk ik . Maar snap dat je gaat twijfelen nu je menstruatie nog niet is begonnen! Inmiddels ook nog niks? Wij zijn net druk bezig geweest tent opzetten voor vanaaf....wat een gedoe .
Haha ik ken het, vriendlief hier zegt ook wel eens na een feestje van kan toch wel. En als hij eenmaal in bed ligt slapen ze snel haha. Maar wel lief dat hij het nu zelf zegt en vanavond nog wil proberen. Krijg je veel mensen vanavond? Leuk leuk, ja is wel ff een werk een tent ma dat is verder wel ideaal dan heb je dus niet iedereen binnen. Scheelt een hoop rommel. Hier nog steeds niks te bekennen. Wel witte afscheiding ma ik dacht net toen ik terug kwam van boodschappen ja nu is het echt. En weer niet... Nu denk ik dus weer van ja miss heb ik nu een langere cyclus en toch wel veel later mijn eisprong mja nu hebben we daarna niet meer geklust ): Omdat ik dacht nee nu is het niet meer nodig nu heb ik toch echt mijn ei wel gehad, ja niet dus. En in dat geval zou ik bij jou ook zeggen doe voor de zekerheid nog ma wel ff. Anders krijg je net als wat ik nu heb. Het moet iig nu snel komen, als ik na ga dat ik anders nu bijna van me menstuatie af was als het dinsdag begonnen was haha Mja zo kun je bij alles wel wat denken. Ik wacht het wel af.. Ons lichaam is wel raar hoor. Haha
We zijn incl. ons tweeën vanavond met 18 man...tenminste van 14 weet ik t zeker. Van 1 stel niet, dus we wachten af. Ja klopt, 1 statafel binnen en 2 buiten in de tent. Ja ik zorg er wel voor dat hij nog niet slaapt en anders maak ik m gewoon wakker . Ja ons lichaam houdt ons soms zo voor de gek...stom ding . Hoop dat t nu niet te lang meer duurt meid!!
Gezellig clubje dus. Haha ja gewoon wakker maken indd. Hihi Hier wachten we gewoon af. Veel plezier vanavond !
Sorry meiden, kan niet lezen wat jullie hier nog geplaatst hebben, moet meteen weg. Maar wou gewoon laten weten hoe de echo geweest is De echo was super!!!! We hebben een mooi hartje gezien. Niet gehoord, maar het zien was ook al fantastisch!!! Wat een geruststelling!!!! De gynaecoloog wil dat ik binnen 2 weken nog eens terugga, wegens m'n miskraam 2 maand geleden. Gewoon om nog eens te checken. Voor mij geen probleem, dan zie ik m'n beebje nog eens ben zo blij!!! Prettig weekend meiden!! Hoe zit het bij jou Meisje???? Ben benieuwd! En moest je het al geschreven hebben, dan lees ik het morgen wel, hihi
Nellie, wat fijn dat jullie het hartje hebben gezien!! Jammer, nog niet gehoord maar dat komt ook nog wel! En zo snel alweer heen....ja geloof wel dat je dat niet erg vindt . Ben jaloers!! Ik wil ooooook!! Ik heb even geen idee meer wanneer mijn eisprong nu was. Ik dacht eerst donderdag maar mijn temp steeg niet, hij daalde juist. En zaterdagmorgen had ik weer heel veel vruchtbaar slijm en als het goed is voelde ik dat mn bmm open stond....dus dacht gister. Rest vd dag amper vruchtbaar slijm meer, wordt nu weer droger. Dus....of donderdag, of in de nacht van vrijdag op zaterdag?? Schiet mij maar lek! Ik weet t niet meer. Gisteravond ook niet meer geklust, ben er wel beetje klaar mee voor nu. Ga nu gewoon afwachten....hoewel ik geen idee heb wanneer mijn NOD is. Denk rond de 20e... *ZUCHT*
Pfffft Missaniet, echt niet leuk voor je!! Zo onzeker allemaal... Wat kan een lichaam je toch voor de gek houden he. Heb je vorige maand duidelijk je ei gevonden? Hoe was het feestje trouwens? Ben benieuwd!! iets gedronken? Ah, ik denk dat het nu gewoon belangrijk is om er vrede mee te nemen dat het klussen niet meet gelukt is en je nu gewoon op het WACHTBANKJE zit. Is misschien niet gemakkelijk (ik ken het gevoel), maar heeft geen zin om je er druk over te maken, het haalt niets uit. Daarom ben ik eigenlijk nooit aan temperaturen begonnen. Ik was wat bang dat m'n lichaam vreemde kuren zou hebben. Misschien is je temperatuur ook hoger/lager als je meer moe bent of even niet zo lekker bent en krijg je een vertekend beeld? Ik weet het niet hoor, ken er niets vanaf... En natuurlijk ook gemakkelijk gezegd natuurlijk door iemand die een knal ovulatie test had en nu ook zwanger is :/ Het is allemaal zo ingewikkeld he...... Ik duim heel erg voor je!!!! Prettige zondag x
Gaaf man ! Het hartje zien is al super gaaf. Het hartje horen komt nog. En dan mag je over 2 weken weer. Leuk man! Wat Nellie ook al zegt, ik ben jaloers !! Hier is alles nog hetzelfde, wel witte afscheiding, geen rood, en geen Pos. Test ):
Hey Meisje. Hoe zit het bij jou? Ben benieuwd!! Seg en ... ik had er al lang nog een zwangerschapstest tegenaan gegooid in jou situatie ... Wat een geduld heb jij, respect!! Ben zo benieuwd!!!
Oeie, dus je hebt een test gedaan en die was negatief?! o nee, nu nog veel meer onzekerheid dus!!!!! Pfffft wat balen voor je!!!!