Alle info over ovulatietesten: WELKOM!! :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nelllie, 24 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    You go girl!!:D Ik vind het verstandig dat je niet met 'niet-ochtendurine' getest hebt, hihi;) Natuurlijk blijft dat altijd je eigen keuze. Maar het is inderdaad een grotere teleurstelling om een witte test te zien, dan dat je even moet wachten.

En daarvoor hoef je helemaal geen sorry te zeggen:) JIJ moet doen waar JIJ je goed in voelt, wat wij ook zeggen:D Geen rekening mee houden.

Heel veel plezier en succes met je huiswerk!

2. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Dank je wel Missaniet ik hoop het ook.
    Als ik nu naar het rijtje ovu testen kijk is de eerste die ik heb gedaan echt het duidelijkst en dat was vorige week donderdag.
    Ik zou bijna zeggen dat ik vorige week al mijn ei heb gehad. Maar jeetje kan dat zo snel al?

Ik test nog even door

3. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Heb je een foto van die test? Kan het zo moeilijk beoordelen. Op welke dag zit je nu in je cyclus?

4. meisje29

meisje29 Niet meer actief

Hoi!
    Nee er is echt geen touw aan vast te knopen ma goed dat kan alleen maar beter worden :)
    Das dan ook wel een voordeel haha
    Ja hoop dat we allemaal snel en sws dit jaar nog positief testen. Daar gaan we voor :)

5. meisje29

Super goed van je hoor.
    Je hoeft indd geen sorry te zeggen hoor. Hoe langer je volhoud niet te testen hoe beter. Een witte test zien is zeker niet leuk dus kun je beter gewoon wachten tot donderdag of vrijdag.
    We wachten gewoon af en duimen !

6. meisje29

Nou dames !
    Ik heb testen van zwanger & kids en jawel zomaar een heel ander beeld dan ik gewend ben. Okeee geen positief maar ik heb hier nu al meer vertrouwen in dan de testen van sensi.
    Ik zal zo een foto plaatsen en dan wil ik van jullie ff horen of jullie denken dat mijn ei nog komt, of al geweest is.

Ik ga nu morgenochtend weer testen denk ik.
    Tenzij jullie wat anders aanraden.

Vandaag post van het ziekenhuis binnen gekregen.
    Heel dik pakket moet je helemaal invullen.
    Voor je zelf en manlief.
    Bijv. Je geboortegewicht, wann begonnen met de pil, wann voor eerst ongesteld, hoeveel drink je, rook je, sport je, temperatuur je, enz enz.
    Echt letterlijk alles willen ze weten.
    Dus ik heb die net ff netjes ingevuld en dan horen we het wel. Hihi
    Hoe is het bij jullie verder?
    Hier begint de hoofdpijn nu een beetje, miss is dat een teken van eisprong of juist niet kan ook haha.
    Ach ik zie het allemaal.
    We klussen voldoende en temp voldoende dus komt goed.

7. meisje29

image.jpg

Deze test is van 18:30 vandaag.

Oja ehm hoe kan ik mijn bijlagen beheren. Hij is bijna vol?!

8. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Fijn dat je over de zw&kids al een beter gevoel hebt! Ga zo je foto bekijken! Ben benieuwd!!
    Super dat jullie al zo snel een vragenlijst hebben gekregen :). Wat een vragen zeg, haha ik weet niet eens precies meer wanneer ik ben begonnen met de pil ;).
    Maar ze willen idd wel veel van je weten als ik het zo lees. Ook wel goed natuurlijk, ze moeten zoveel mogelijk info hebben om het plaatje compleet te krijgen en jullie te helpen.

Hier gaat t wat beter. Verkoudheid nog niet over maar voel me weer wat fitter. Verder nog steeds wit slijm en af en toe steekjes in mn buik. Verder geen gekke kwaaltjes... Pff spannend hoor!
    Mn vriend en ik hadden t vanavond over onze poes, dat ze een dikke buik had..hij zei al; ze zou zo zwanger kunnen zijn (kan niet, ze is gesteriliseerd, maar bij wijze van;)). Maar mn vriend vraagt dan niet hoe t met mij is...qua evt. zwangerschap ofzo...beetje jammer, merk ik.

Heb geen idee of hoofdpijn bij de eisprong kan horen? Andere dames?

9. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Woooow deze test lijkt wel positief!! Of net niet....als dit m niet is komt hij er zeker heel snel aan denk ik. Maar bind me er niet op vast he...zou iig goed blijven klussen en je temp in de gaten houden. Maar dat doe je wel :).

Ja goeie vraag!! Dat dacht ik ook al...de mijne is nog niet vol maar duurt niet lang meer denk ik...

10. meisje29

Hoofdpijn weet k ni zeker hoor maar viel me op haha

11. meisje29

Jaaaa dat dacht ik ook!
    "Wauw! Is dit nou een bijna echt positieve test?!!"
    Wie weet krijg ik met deze testen wel een duidelijk beeld.
    Hoop het.
    En dan zie ik het nog wel aan me temp hoop ik.
    We gaan zeker goed blijven klussen. Morgen weer 😀👍👏

12. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    @ Missaniet.
    Nou vanavond weer een test gedaan en hij wordt nu (eindelijk) duidelijk donkerder. Ik test even door in de hoop morgen of donderdag mijn ei te hebben. Als ik denk de knaller te hebben ga ik een foto plaatsen ;).

@ meisje.
    Wow!!! Wat een knal streep zeg dat ziet er volgens mij positief uit.
    En nu dan? Moet je met een knal test juist 1 dag wachten (i.v.m de 12/48 uur). of juist vanavond gelijk aan het werk

13. meisje29

Oja ff een vraag.
    Ik krijg elke keer mails van
    "Je abonnement bij zwangerschapspagina"
    Betaal ik hier nu voor ? Of wat bedoelen ze met abonnement?

14. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Ja het zal ook wel zo zijn dat mannen er anders mee om gaan. Ach ja, dan verwacht ie t ook niet donderdag of vrijdag. Gna gna :p.
    Hahahaha! Ik moest net even heel hard lachen om je vriend zijn reactie...wel humor hoor ;). Maar jammer dat hij de hints niet begreep. Ik herken het wel! Maar jullie noemen het ook echt klussen? :p

15. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Ja denk t wel hoor!! Regelmatig blijven testen dus ;). Good luck!!

16. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Is dat niet omdat iemand heeft gereageerd op dit forum? Waar jij een abonnement op hebt? Je betaald er iig niet voor :).

17. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Mooizo!! Ben benieuwd naar je foto! Succes!!

18. meisje29

Hoi!!
    Ja ik weet niet zeker of deze positief is maar mocht dit m zijn dan klussen wij morgen pas weer.
    Omdat wij gisteren geklust hebben dus als het goed is ligt er ergens in mijn lichaam een voorraadje klaar.
    En tot 48u na je test kan je ei nog springen dus wil niet zeggen dat ik nu echt een eisprong heb. Kan dus morgen wel zijn.
    Wij blijven klussen om de dag en dan hebben we echt alle kansen benut.
    Dacht ik toch zo :)

19. meisje29

Ja dit noemen hun dan dus een abonnement ?
    Haha ik dacht qat is dit dan.

20. meisje29

Precies als je dan indd gaat testen merkt ie niks waarsch haha.
    Hahaha ja soms snappen mannen ons vrouwen niet haha en andersom zou ook vast wel. Haha
    Ja wij noemen het echt klussen haha
    Door dit forum hoor, eerder noemden we het niet zo haha

Ik kijk verslaafd. Poeh blijft heftig !

Deel Deze Pagina