Alle info over ovulatietesten: WELKOM!! :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nelllie, 24 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Lang verhaal hahaha sorry dit is de compacte versie
    40 smiley testen van cb
    normaal 105,00 nu 20,00

40 action testen standaard 20,00

2. Mir78

Mir78 Bekend lid

21 nov 2014
    838
    81
    28
    Vrouw
    SHOOOOT, haha. Thanx voor je reactie Nellie. Leuk dat je hier blijft schrijven, als je eenmaal in een clubje zit waar het gezellig is ga je er ook niet snel uit, en waarom zou je. Zie dat je zo een beetje de deskundige bent die ook nog eens snel reageert, wat willen de dames hier nog meer. ;) Super dat het jou al gelukt is om zwanger te worden, gefeliciteerd. Ik las ergens dat je niet op forum kan als vriend thuis is, vind hij je dan ongezellig als je hier zou gaan reageren?

Je antwoord is mooi duidelijk, en hoe jij het ziet is ook wel beetje hoe ik het zie. Zo snel mogelijk mijn cyclus duidelijk krijgen en geen kans onbenut laten indien mogelijk. Ik had de testen van zwanger & kids al in huis, had hier gelezen dat die goed zijn. Ik heb om meteen maar uit te proberen vanmiddag ( 12 uur ongeveer) een ovu test gedaan. Klopt het dat hij eerst in zijn geheel rood wordt, en daarna weer wit op de, in dit geval, controle streep na? Test streep bleef onzichtbaar.

Over wanneer een cyclus stabiel is na (mirena) spiraal zijn hele verschillende dingen over te lezen, van geen menstruatie en zwanger tot na half jaar nog geen bloedverlies en alles daartussen.

Ik hoor daar tussen, dat de ovu test geen teststreep liet zien zou moeten kloppen. Drie uur na het testen kreeg ik mijn menstruatie, (kijken of het langer aanhoud) maar sinds vanmiddag in ieder geval best heftig. Ik had vanaf vannacht al ontzettende buikpijn waar ik paar keer van wakker was geworden, maar dacht eigenlijk aan een griepje. Nou, weet één ding wel, die buikpijn heb ik niet gemist :). Maar dit betekent binnen 48 uur na verwijderen spiraal al een menstruatie, het was geen oud bloed. Nu dus kijken dan of het aanhoudt en hoelang en dan het lijstje raadplegen wanneer met testen beginnen. Volgens de app tot nog toe vruchtbare dagen rond oud en nieuw maar ja, gebaseerd op nog 0,0 schema... lastig. Dat wordt zeker een lange reeks van testen doen dan?

Nu benieuwd naar jou/ jullie idee erover, groetjesss

3. Mir78

Mir78 Bekend lid

21 nov 2014
    838
    81
    28
    Vrouw
    Ideaal als je zo dichtbij het vuur zit, zeker gebruik van maken. Een A-merk voor B-merk prijzen, wie wil dat niet. Jij hebt er zeker behoorlijk lange cyclussen tussen zitten, daar loop je anders wel op leeg ja.

4. Mir78

Mir78 Bekend lid

21 nov 2014
    838
    81
    28
    Vrouw
    Vergeet ik de belangrijkste vraag, hoe is de echo geweest? Kindje nog goed gezien of speelde hij/zij al verstoppertje?

5. meisje29

meisje29 Niet meer actief

Joehoeeeee !
    Na 75 dagen ben ik dankzij de primolut ongesteld !
    Ben zoo blij!

Sorry dames ! De rest moet ik nog lezen, ben paar dagen niet online geweest ma dit moest ik ff kwijt :)

Haha hoe blij kan een mens zijn😀👍

6. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!! Dikke proficiat!!!!!!!!!!!!!! xxxxxxxxxx

7. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Hey ladies

Niet veel tijd om te reageren. Moet binnen tien minuutjes vertrekken naar het werk. En moet nog douchen, haha:D

Gisteren een heel mooie echo gezien bij de gyn. Ooooh wat is ons kindje al gegroeid. En zo gedetailleerd!!!:) We kregen ook een mooi 3D echootje te zien wanneer hij/zij mooi in foetushouding ligt. Armpjes mooi over de borst en beentjes lekker gekruist, hihi. Superlief om te zien.
    Mijn prutske was aan het slapen en was zich opeens heel mooi aan het strekken:):) Ben weeral verliefd.
    Ook voor de eerste keer het hartje gehoord trouwen. Het mooiste geluid dat ik ooit al in mijn leven hoorde!!!!!!;) *zucht* :)

"Slechte nieuws": ik moest gaan voor de nekplooimeting, maar meneer of mevrouw was een beetje koppig en wou niet juist gaan ligggen. Dus kon het niet gemeten worden.

Goede nieuws: omdat de nekplooimeting zeker nog deze week (of begin volgende week) moet gebeuren, mogen we vrijdag terug. Dus dan zie ik mijn beebje nog eens. En daar ben ik zeeeeeeeker niet triestig om!!!:D

Babaaaaaaaaaaai xx
    Prettige dag!!!

8. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Joepieeeeee!!! Wat fijn, eindelijk na 75 dagen!!
    Hihi snap heel goed dat je blij en ook opgelucht bent lijkt mij?

Hoe voel je je nu?

9. Mir78

Mir78 Bekend lid

21 nov 2014
    838
    81
    28
    Vrouw
    @Meisje29; Super stap in de goede richting, gefeliciteerd! Even om gekeerde wereld, normaal zijn wij dames er niet zo blij mee maar alles voor een kleine!

10. Mir78

Mir78 Bekend lid

21 nov 2014
    838
    81
    28
    Vrouw
    Hoe krijg je het voor elkaar in tien minuten nog reageren, douchen en op tijd de deur uit gaan... doe het je niet na.

Wat gaaf dat jullie het hartje hebben gehoord, wat lijkt me dat bijzonder, dat je letterlijk het nieuwe leven binnen in je hoort. Je bent nu 12 weken toch? ( kan je onderschrift niet lezen als ik reactie aan het schrijven ben). Dacht dat het hartje al eerder te horen was?

Nu al een eigenwijsje die kleine dat ze niet liet meten, vast een meid. Fijn om vrijdag dan weer even te mogen spieken, maar in dit soort gevallen wil je gewoon weten waar je aan toe bent. Duimen dat ukkie vrijdag meewerkt.

11. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Haha dat doe je goed....zo snel douchen! Ik doe het je ook niet na!

Wat fijn dat jullie jullie kindje weer hebben gezien en gehoord! Eindelijk :). Heb he ook een fotootje mee gekregen? :)
    Eigenwijs is jullie frummeltje dus al wel ;)...nog niet meewerken. Hihi. Gelukkig mag je vrijdag alweer heen, hoef je niet zolang zenuwachtig te zijn. En dan kan je hem of haar nog een keet zien!! Hoe leuk is dat!

12. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Wat fijn Nellie! Altijd leuk om nog een keer te kijken hihi
    Fijn om te lezen dat alles goed is... fijne dag!

13. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Dames... mijn ei is onderweg!

Bijgevoegde bestanden:

14. Triena

Triena Actief lid

13 dec 2014
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben zooooo onzeker.. Blijf maar door testen! Op de foto lijkt het streepje van 11/12 donker maar in werkelijkheid is het een heel smal donkerstreepje en de rest is licht. Van de week ookal gevraagd maar hij lijkt op de foto positiever.. maakt het ook uit of die niet net zo breed is??

Wat zeggen jullie?

Bijgevoegde bestanden:

15. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Het lijkt wel zo idd, maar zeker kan ik het niet zeggen....

16. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Ja lijkt er wel op... nog ff door testen. Succes!
    Hier nog niks. Ik gok dat mn cyclus weer rond de 38 dagen is...dat betekend rond dag 26 mn ei....

17. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Ik denk de 11e je piek ... ik denk dat je ei de 12e gesprongen is hopelijk kan je daar wat mee . Als je uit gaat van een Lf van 14 dagen is je nod de 26ste

18. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Ik sluit weer even aan :).
    Heb het de afgelopen weken zo druk gehad met van alles en nog wat dat ik gewoon de tijd en de zin niet had om ook nog hier te reageren.
    Ook wil ik proberen me iets minder te focussen op een zwangerschap. Vorige maand ben ik er zo bizar mee bezig geweest dat ik er echt moe van werd.
    Nu kijken we wel hoe het loopt.
    Afgelopen maandag wel weer begonnen met de ovulatietesten en tot op heden nog geen ei gevonden, dus we wachten het rustig af.

Hoe gaat het met de zwangere dames hier? Ik las in de gauwigheid dat er al wat echo's geweest zijn :) leuk zeg. Heerlijk he om je kleine hummeltje te zien.

19. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Welkom terug! Gezellig!
    Herkenbaar hoor, je verhaal. Alleen ik vind t toch wel gezellig hier en ook wel beetje afleiding. Klinkt gek maar anders denk ik er steeds over na en daar word ik gek van!
    Hopelijk vindt je snel je ei!!

Succes!! :)

20. meisje29

meisje29 Niet meer actief

He meid ! Hoe gaat het met je?
    Sorry ik heb hier al ff niet gereageerd ma ik zag zoveel nieuwe betichten dat ik geen tijd had om iedereen persoonlijk te vragen.

Hier gaat het goed. Ben zo blij dat ik ongesteld ben.
    Kuur nr 1 heeft gewerkt.

Zaterdag mag ik beginnen met clomid. Hopelijk niet al te veel last van de bijwerkingen.
    En dan 27e mag ik voor de echo naar het ziekenhuis.
    Super spannend allemaal.
    Dan krijgen we meteen de uitslag van het zaadonderzoek.

Hoe gaat het met jou? Knaltest gehad??
    Hoe voel je je verder?

Deel Deze Pagina