Misanniet en Beautevil, veel succes op het wachtbankje!!!! Hummeltje, spannend, bijna testen voor jou!!! Nog even volhouden
Hallo 😄 Beetje aan de late kant, maar ook een fijne Kerst voor jullie 😉 Ik ben momenteel Kerst aan het "vieren" op het werk. Heb de nacht. Nog een uurtje en ik mag in m'n bedje kruipen, eindelijk 😋 Groetjes en tot de volgende keer 💋
Allemaal nog een leuke tweede kerstdag! Heb je weer nachtdienst gehad? Belgische , dus toch. Grappig. Leuk taaltj altijd, dus verstop het vooral niet. Het is zeker gek de verschillen met België en Nederland terwijl het zo dichtbij elkaar is in principe. Maar het verklaart wel de andere aanpak inderdaad. 😃 Even een vraagje, even flink balen hier! Sinds vanmorgen weer veel bloedverlies en megabuikpijn, klopt van geen kant. Ben nu drie dagen vrij ervan geweest. Ik baal er erg van, ik heb de spiraal toendertijd gekregen omdat ik dit patroon toen ook had zo een vier maanden achter elkaar met soms even paar dagen niks om er vervolgens weer dagen-weken mee opgescheept te zitten. Vrees dat het de gynaecoloog gaat worden, wacht even af hoe lang dit weer gaat duren en wanneer het er dan weer is en anders vraag ik meteen verwijzing. Kan ik nu wel ovu testen doen of worden die vals positief als er een bloeding is? Iemand een idee?? Groetjes
Oudjaarsdag is mijn NOD. Bij geen bloed ga ik ook testen! Ik hou je in de gaten haha.. @Mir.. ik heb geen idee. Beter met je gynaecoloog bespreken denk ik.. wel rot zeg dat je er niks van op aan kan...
Top. Als ik een test gedaan heb zal ik het hier laten weten . Ben ook heel benieuwd wat er bij jou uit komt
Hahaha 3 testers hier met oudejaar !!! Mijn nod is 30/31 december maar verwacht er niet veel van eerlijk gezegd voel me namelijk hetzelfde als vorig cyclus
Pffft heel de nacht wakker gelegen. Snot en bàrstende hoofdpijn, amai... Denk dat ik sinusitis heb ofzo, het blijft maar bonken en bonken Zal niet veel typen hier, het licht van de tablet doet al pijn, auw!! Alsof dat niet genoeg was gaf m'n kleintje ook nog een cadeautje deze morgen: misselijk en moeten overgeven, joehoew! Dat wordt een leuk weekend We hadden met vrienden afgesproken deze avond, maar denk dat dit ook naast onze neus zal zijn..........
Ah balen nellie de hoofhoofdpijn kan ook Door de sneeuw komen ik heb altijd hoofdpijn met sneeuw weet niet of er bij jullie veel gevallen is ..? Zou een paracetamol nemen dan zakt het wel... en misschien als je wat gegeten hebt je wat minder misselijk bent .
He dames, Vandaag uitslag VAB echo gehad. Eitje groeide goed, dinsdag terug komen. Helaas wel slecht nieuws gekregen. De zaadanalyse zag er niet goed uit. Het zaad beweegt niet dus geen mogelijkheid voor ons om op een natuurlijke manier zwanger te raken... Flinke tegenslag voor ons. Disndag horen we welke behandelingen er nog mogelijk zijn. Ff afwachten. Maar goed we waren het nieuwe jaar liever anders in gegaan....
He meis, Wat een naar bericht stuur je ons . Och, wat een tegenslag!! Bah, t zit jullie echt niet mee. Dikke knuffel voor jou! He leef echt met jullie mee, dit is wel even een flinke domper. Ja, geen fijn einde van dit jaar en een slecht begin voor het nieuwe jaar. Het is natuurlijk afwachten wat er dinsdag gezegd gaat worden. Spannend hoor voor jullie. Hoe is je vriend er onder? Hou je taai meid! Xx
Vanaf morgen ben ik een paar daagjes naar Duitsland dus zal niet of bijna niet reageren. Dinsdagavond weer terug! @ Nellie: beterschap meid!! Lekker onder de wol kruipen. @ alle andere dames: succes nog even met wachten!! Xxx
@ meisje29. Jee wat een rot nieuws zeg . Hopelijk kunnen ze dinsdag nog iets voor jullie betekenen. Sterkte voor jullie xx
Hoihoi. Ja tis echt ff super klote. Mijn vriend is er ziek van. Net als ik. Bijna niet geslapen en je denkt toch continue maar aan 1 ding. Je wilt iets zo graag en tja en dat blijkt opeens een hele moeilijke weg te worden. We willen ook liever morgen dan dinsdag na zhuis omdat we echt willen weten wat de mogelijkheden nog wel zijn. Tja en hoeveel er vergoed worden natuurlijk. Want ook daar krijgen we nu mee te maken. We wachten het af maar tis wel echt ff een flinke tegenvaller.
Meisje toch!!! Wat schrik ik van dit nieuws 😯 Wat rot voor jullie!!!!😞 ik kan er heel goed inkomen dat je er beide ziek van bent... Weet even niet wat zeggen, ben beetje van m'n melk. Het zag er zo mooi uit dat je weer ongesteld was enzo, en dan hup, weer slecht nieuws 😔 Gelukkig mag je dinsdag al terug gaan, zitten er toch geen weken tussen. En ik lees tussen de lijnen door dat er dus wel een kans is dat jullie zwanger kunnen worden? Natuurlijk weten jullie dinsdag meer. Laat het nu maar eerst even wat bezinken... Kunnen jullie een beetje bij elkaar terecht met jullie verdriet en er samen over praten? Denk wel dat dit heel belangrijk is... Hebben jullie het verteld aan je ouders, of hou je het liever voor jezelf? Heel veel sterkte meid en hopelijk horen jullie dinsdag een goede oplossing. Dikke dikke knuffel!!!!! 💋
Ja we zijn wel super geschrokken. Je grote wens (wat eigenlijk je hele leven beïnvloed) kan niet op de manier hoe we het gehoopt hadden. Ma goed we proberen er niet te veel bij na te denken. Wel hebben we natuurlijk zoiets van oke en ik had al problemen dat het zo niet ging lukken en dan nog eens een keer bij me vriend. Hoeveel tegenslagen kun je krijgen. We praten er wel over met elkaar hoor. en ben gisteren met mijn zus na mijn ouders gegaan om het hun te vertellen. Wel emotioneel momentje en ze waren geschrokken ma ze zeggen ook wacht even je eigen gyn. Af die Zou alles rustig uitleggen. Ik heb natuurlijk even een beetje zelf gedokterd, wat niet altijd even goed is.maar was zo benieuwd, als ik het goed heb gelezen is IUI een eventuele oplossing of ICSI. Dat zijn wat ik lees de enige 2 mogelijkheden. Via een catherer het zaad meteen jn baarmoeder brengen (sorry voor de details) Ma goed helemaal zeker weet ik het niet dus ik ga morgenochtend direct bellen en dan duimen dat mijn vriend meteen een nieuw monster kan inleveren en we deze uitslag dan dinsdag krijgen. Spannend ff.