Hihi, hier geen vlokje sneeuw gevallen. En iets eten hielp ook niet, want een minuut later kwam alles er gelijk weer uit. Gisteren dus overleefd op af en toe een half droog boterhammetje en nu en dan een slokje thee... Vandaag al iets beter. Niet meer zo misselijk en heb al een hele boterham in 1x kunnen eten vanmiddag ... zonder te hoeven overgeven, wat een prestatie hoofdpijn is no aanwezig, maar al veel minder. Wel pijnlijke longen nu van het vele hoesten en nog steeds gigantische loopneus. Vervelende is dat ik bijna niks mag nemen. Inderdaad zoals je zegt, af en toe een dafalgan, maar that's it. En neusspray op basis van zoutoplossing, maar dat helpt voor geen meter... In bed blijven en heel veel rusten is de enige optie vrees ik. Al een geluk dat ik zo'n lief ventje in huis heb. Amai die soigneert me nogal! Ben met m'n kont in de boter gevallen. Komt met theetjes aan bed en stopt me lekker in enzo. Sliep deze nacht zelfs op de zetel, zodat ik lekker op het gemak kon uitzieken en plaats genoeg zou hebben. Ocharme, dat wou ik eerst niet, maar er was geen zeggen aan. M'n lieve schat
Ja zoals je zegt waarschijnlijk een emotioneel momentje daar bij je ouders. Zoiets wens je niemand toe en al zeker je eigen kind niet natuurlijk. Natuurlijk is het niet goed om vanalles op te zoeken en zelf doktertje te spelen, maar het is zo menselijk. Je hebt zoveel vragen en daar wil je zo snel mogelijk een antwoord op. Ik hoop dat je die antwoorden ook snel zal krijgen. En dat je zo snel mogelijk aan een behandeling kunt beginnen... Was het onderzoek niet bij je eigen gynaecoloog dan? En moet je nu wel naar je eigen gynaecoloog dinsdag?
@ Meisje wat sneu voor jullie! Dikke knuffel!! @ Missaniet, veel plezier! @ Nellie: Wat fijn dat je iig iets binnen kan houden... Hier tellen we af naar de 31e wel krampjes en steekjes maar dat kan net zo goed een naderende menstruatie zijn! Ging van de week wel over de nek van een frikandel en stoofvlees.... fingers crossed!
@nellie balen dat je zo misselijk bent ... en geen sneeuw bij jullie hihi hier is het mega glad hihi Hier Veel Last van mijn buik maar dat had ik vorige keer ook voor mijn NOD dus dat zegt niks
Ohhhhhh meisje ik hoop zo dat jullie enig sinds goed nieuws krijgen dinsdag . @ nellie hopelijk snel weer beter. @ beautiful echt spannend he. Jij ging toch ook de 31ste een test doen? . Ik heb totaal geen symptomen dus ga er eigenlijk al weer vanuit dat het niet raak is . Dat zou betekenen dat we ronde 6 in gaan.
@ jezebel en hummeltje: de 31e is mijn NOD, ik ga bij geen bloed een test doen! Ik verwacht er niks van hoor! Maar hoop t natuurlijk wel Ik heb juist wel symptomen maar dat kan ook de menstruatie zijn die nadert. Heb wel op het juiste moment de babydans gedaan dus wie weet haha! Ik brand morgen een kaarsje voor ons allemaal! X
Ik kijk nog even wat ik doe met testen we hebben wel op het juiste moment baby dansjes gedaan maar heb dezelfde klachten als vorige cyclus dus verwacht gewoon ongesteld te worden mijn NOD is officieel de 31ste
Hummeltje, Beautevil en Jezzebel, Wat spannend dat jullie allemaal op de 31e gaan testen zeg. Ik krijg zelf altijd testdrang van zo'n berichten, grappig! Dan tel ik af naar die dag en gaat de tijd zooo langzaam. En dan ben ik al heel vroeg wakker om te kijken of er al iemand getest heef. Precies of ik zelf moet testen De een heeft al wat meer symptomen dan de ander zie ik. Spanneeeeeeeeeeeeeeeeeend!!! En raar maar waar, veel of weinig symptomen, het zegt niet altijd iets hoor. Je lichaam kan je gedachten zo in de war sturen! Het is me een raar beestje Ik denk dat het belangrijkste is dat je kijkt van: "Welke symptomen heb ik normaal voor mijn NOD, en heb ik die ook? Of net niet?" En dan nog kan je lichaam je helemaal misleiden Zo had ik helemaal geen kwaaltjes ofzo. Dus ik de hele maand overtuigd dat het niets zou zijn. Ik viel haast achterover toen ik een duidelijke 2e streep zag, haha!!! En achteraf gezien had ik wel symptomen, maar op hetzelfde moment herkende ik die niet meteen. Zo heb ik normaal net voor mijn menstruatie enorm veel buikpijn en een halfuurtje later word ik zeker ongesteld. Die keer had ik ook veel buikpijn, maar mijn menstruatie kwam maar niet door die dag (2 dagen voor NOD) Ik vond dat wel vreemd, maar doordat het echt identiek dezelfde pijn was als menstruatiepijn, had ik er niet bij stilgestaan dat ik zwanger was... Het kan dus alle kanten op meiden. Het is kwestie van je kwaaltjes wat herkennen enzo, maar dan zelfs nog is het heel moeilijk op het moment zelf. Achteraf is het altijd veel makkelijker te zeggen van "Oja dat was dat" dan op het moment zelf. Ik vind het alvast heel spannend!! Hebben jullie symptomen of net niet de symptomen die jullie anders tijdens de cyclus hebben een dag of 3 voor jullie ongesteld moeten worden? Ik ben alvast benieuwd
Pffft... afspraak gemaakt bij de dokter deze namiddag. Vannacht niet kunnen slapen, kreeg bijna geen adem meer omdat m'n neus helemaal dicht zat. En mag alleen zoutoplossing gebruiken, maar dat helpt voor geen meter. Echt een benauwd gevoel! De barstende hoofdpijn is er nog steeds en sinds gisteren hoest ik ook bijna mijn longen uit mijn lijf. Heb echt pijn aan m'n longen. Voor de zekerheid gewoon eens laten controleren dat ik niets 'ergers' aan het broeden ben ofzo, je weet maar nooit. Hopelijk kan hij me iets voorschrijven, heb de nacht op het werk, dus kan wel iets gebruiken om op te kikkeren!... Gek he ... als je niet zwanger bent, een goeie hoeststroop en neusspray en een mens is er vanaf. Je staat daar dan zelfs bijna niet bij stil. En nu ... het wordt steeds erger. Heb er eventjes genoeg van, echt waar!
He bah, had mezelf niet onder controle en heb een test gedaan! Negatief... Terwijl ik met mezelf zo had afgesproken op oudjaarsdag pas te testen
Hallo allemaal, Mag ik me hier ook aanmelden. Ik had ook gereageerd in onduidelijke testen zwangerschap en ovu. Maar ik ben nog niet zwanger haha dus reageer ik liever hier Het is mijn eerste week dat ik ovu testen gebruik. Volgens mijn kalender zou ik vandaag mijn ei krijgen. Maar aan de testen te zien, heb ik nog even geduld nodig Mijn vraag: testen van gister zijn iets donkerder dan die van vandaag. Wordt bij iedereen de testkleur zo donker zoals de controle streep, of hoeft dat niet perse?
Beautevil hè verdorie balen zeg maaaaaaar. .. je bent nog vroeg he alles kan nog ik test morgen denk op de 'verjaardag' van mijn vader 1 dag voor nod
beautevil Ik vanavond nog wel even testen, ben gewoon benieuwd hoe het gaat bij mij. Ook omdat ik nog niet zolang gestopt ben met de pil. Hoop dat iemand nog wel kan antwoorden op mijn vraag over de kleur van de test. Zijn er ook ervaringen bij iemand die altijd een lichte test kleur krijgen? Dus niet zo donker als de controle streep?
@Kinderwens het kan zijn dat je geen mega knaller krijgt maar toch een ei sprong hebt je moet de donkeruste uit de reeks aanhouden voor je lh piek... Dus als je ziet dat ie oploopt en daarna weer afloopt kan je de donkerte aanhouden ... als die schommelt dan kan Door testen. Toen ik net gestopt was met de pil liep die op en weer af maar had ik 2 weken later toch een knaller
@ beautivul. Ahhhhhh nee niet negatief . Dat is balen meis. Maar nog niet opgeven je zit nog niet op je nod . Als ik woensdag gaat testen zit ik ook 2 dagen voor mijn nod . @ nellie. Echt bagger als je je zo rot voelt. Ik kan me herinneren toen ik een week of 17 zwanger was van mijn zoontje ik precies hetzelfde had. En indd die zoutoplossing heb je geen moer aan. Hoop echt dat je je snel beter voelt. Om antwoord te geven op je vraag. De andere 4 rondes was ik rond mij nod echt misselijk, daar heb ik nu totaal geen last van. Wel had ik vanmiddag wat van die ongi krampen net als altijd voor mij nod. Dus al met al het enige wat nu anders is, is dat ik niet misselijk ben. Ik ga er eigenlijk al vanuit dat het niet raak is. Ik voel gewoon echt niks jammer genoeg. Woensdag gaat ik een test doen, 2 dagen voor mijn nod. Wil het gewoon weten, en als de test negatief is hef ik savond om 24 uur het glas op een vruchtbaar 2015