Alle info over ovulatietesten: WELKOM!! :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nelllie, 24 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kinderwens2014

kinderwens2014 Actief lid

8 nov 2014
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks jezzebel! Ik ga rustig door opzoek naar me ei 😇

2. Mir78

Mir78 Bekend lid

21 nov 2014
    838
    81
    28
    Vrouw
    Goedenavond meiden,

Drie testers rond oud en nieuw, wat spannend. Zal voor jullie duimen!

@Nellie; Heeft de dokter wat voor je kunnen betekenen? Zou fijn zijn als je je weer wat fitter zou gaan voelen. Dat in combinatie met de goede zorgen wordt je vast snel weer beter.

@Meisje29, Wat een naar bericht hebben jullie gekregen, eerst al aan de pillen en nu ook dit nog. Vandaag weer naar de gyn, succes!! Hoop dat hij nog wel wat positiefs kan brengen qua behandelplan.

@Misaniet; Heb je het leuk gehad in Duitsland?

@Kindewens2014; Welkom hier, en succes met het zwanger worden. Ik kan je helaas niks zinnigs vertellen over je ovu testen, ik probeer er ook wat wijzer juist te woorden vandaar dat ik hier zit

3. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Hier negatieve test helaas ... Door naar de volgende ronde ... nog geen rood hier

4. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!

Jij bent ook nog vroeg toch? ;)

5. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Ik zit trouwens te denken.. mijn vorige cyclus was 31 dagen. Dan moet ik nu toch ook 31 dagen aanhouden? Dat zou betekenen dat zaterdag mn NOD is...

6. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Hey meid

Je testjes zijn nog niet positief hoor. Maar als ik ze vergelijk met de eerste beginnen ze precies wel wat op te lopen. Een raad dat ik je wil geven: vanaf dat ze beginnen oplopen is het best om 2x (of ik deed zelfs 3x soms) per dag te testen, zodat je je ei zeker niet mist. Want dat is zo vlug gebeurd! Je volgende kan gewoon je knaller zijn. Maar het kan ook dat je nog een paar dagen zal moeten wachten om je knaller te hebben. Het lichaam kan soms onvoorspelbaar zijn. Daar kan je geen kalender tegenover zetten;)

Normaal gezien wordt hij toch wel ongeveer even donker als de controle streep hoor. Maar ik begrijp het dat je daarover twijfelt, ik had dat ook toen ik de testjes voor de eerste keer gebruikte. Heb er gewoon vertrouwen in, je zal wel zien wat komt;) Het kan zelfs zijn dat je teststreep opeens veel donkerder is dan de controlestreep.

Welke testjes gebruik je trouwens?

7. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Op welke dag had je je positieve ovulatietest?
    Normaal gezien heb je 14 dagen na je eisprong je NOD...

Dus ... neem misschien de dag van je positieve ovulatietest en reken daar 16 dagen bij (2 dagen tegen dat je eisprong komt + 14 voor de rest van je cyclus;)) om bij je NOD uit te komen. Normaal gezien zou dat redelijk juist 'moeten' zijn. Natuurlijk kan dat altijd een dagje verschillen;)

8. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Balen meid!:(
    Maar is vandaag toch je NOD nog niet?
    Niet balen voor er rood te zien is;) Hihi!
    Veel succes nog!!

9. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Hihiiii die testdrang toch, is om gek te worden;)
    Het was nog een beetje vroeg ook, dus wie weet ... er is nog hoop.
    Ik hoop het alvast voor jou!!
    Dus morgen test je nog eens als ik het goed begrijp?

10. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Gisteren naar de dokter geweest.

Volgens hem zijn m'n sinussen verstopt door de verkoudheid, waardoor ik die bonkende hoofdpijn heb. Ook hoort hij irritatie op mijn longen, door het vele hoesten. Vandaar de pijn dus ook.

Hij heeft lang moeten zoeken, maar gelukkig een neusspray meegekregen die ik wel mag gebruiken tijdens de zwangerschap, YES!!! Thank God, echt waar! Geen adem krijgen 's nachts vond ik gewoon nog het ergste!:) Ook kreeg ik een siroop op kruidenbasis. Hij zei dat dit misschien niet veel zou helpen tegen de hoest, maar het zou misschien iets verzachten.
    Ik kreeg ook een voorschrift mee voor antibiotica die ik mag nemen tijdens de zwangerschap. Wanneer het vandaag nog niet beter was, dan mocht ik dit halen naar de apotheek.

Die antibiotica heb ik vandaag ook gelijk afgehaald. Het is nog niet verbeterd, integendeel, heb het gevoel dat alles nog meer vast zit en dat ik nog meer hoest. Heb echt pijn. Ik weet dat je beter geen antibiotica neemt tijdens de zwangerschap. Maar ziek rondlopen is ook niet alles. Heb geen zin dat het weken (of maanden) gaat aanslepen en dat ik van het ene in het andere sukkel, of dat het evolueert in iets veel erger. Met de antibiotica hoop ik dat ik er in één keer terug bovenop geraak en dat het dan gedaan is!
    En daarbij ... moest het kwaad kunnen voor de baby, dan zou hij het toch niet voorschrijven...

Hopelijk gaat het vlug beteren dan:)

11. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!

Hoop ik ook voor je meissie, veel beterschap :)

12. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Mijn positieve test was op 19 december, plus 16 dagen is aanstaande zondag :)

13. kinderwens2014

8 nov 2014
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mir78 Dank je wel :) Jij natuurlijk ook veel succes!! Ik zit ook nog niet zo lang op deze site en topics, maar ik vind het helemaal leuk. Gewoon fijn als je met vragen zit enof onzeker bent.

Jezzebel Ik duim voor je dat de test nog te vroeg was...

Nellie Thanks voor je reactie!! Ik gebruik sensitest Pro, deze zijn vooral voor vrouwen waarbij het ei moeilijk te vinden is. Maar deze waren nu in de aanbieding ;) en wat geeft het als de test gevoeliger is. Hopelijk vind ik hem snel :p

Vervelend zeg dat je nu ziek bent :( ik hoop dat de antibiotica snel aanslaat!! Hoe voel jij je verder? Al zwangerschapssymptomen? :)

Hier onder mijn testen, zoals je ziet is die van vanmiddag rond 13u heel licht. Dus ik ga gewoon vanavond weer testen. Ben benieuwd wanneer de knaller komt :D Mijn partner en ik zijn lekker vrij deze week, dus we klussen ook gezellig door. :)

Zijn er dames die haar slijm checken? Ik gisteren wel, maar was nog wat dik en zeker niet rekbaar.. Net voor de eisprong zal dit veranderen, maar dan vraag ik mij af: is dat bij iedereen wel zo?

14. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Edit: net bruinverlies gespot... dus menstruatie is onderweg!

Ach ja nieuw jaar nieuwe kansen!

15. kinderwens2014

8 nov 2014
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    :( toch duim ik voor een innestelingsbloeding voor jou!!!

16. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!

Aah das lief van je :)

Het komt vast ooit een keer goed, dit was "nog maar" ronde 2 ;)

17. kinderwens2014

8 nov 2014
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat valt gelukkig mee dan, maar toch is het jammer.. Ik ben nu ronde 3, zal het nu wel iets meer bale als het niet gelukt is. Al hou ik er rekening mee dat het minstens 6 maanden kan duren! (Hopen we natuurlijk niet). :)

18. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Lief voor het duimen kinderwens 2014
    als mijn ei wat later is gesprongen zou het nog vroeg kunnen zijn... vandaag ineens veel geel slijm verloren ook weer wat nieuws wel buikpijn geen ongie gespot .. wel de pijn van een aankomende ongie ... ga er vanuit dat het niet lang meer duurt ...
    om precies te zijn 2 weken terug een positieve ovulatietest. ..
    beautevil hoop op je voor een innestelingsbloeding als je van je positieve ovulatietest uit gaat en je nod op zijn vroegst vrijdag is en je Lf 14 is zit je nu 10/11 dpo zou vroeg zijn voor ongie ... Hoop dat het wat anders is

19. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Fijn dat je geholpen ben bij de huisarts nellie !!! Beterschap !! Al zou ik proberen de antibiotica te laten

20. VaDa87

VaDa87 Actief lid

3 aug 2014
    265
    0
    16
    Hallo meiden, heb ook even wat mee gelezen met jullie, en aangezien ik deze keer dus echt dat dat het "raak" was ben ik vanmorgen toch helaas weer ongi geworden.. Heb wel ovulatie testen gedaan van Predictor, maar het mocht dus niet baten, nu is mijn vraag welke ovulatie testen jullie adviseren en vanaf wanneer gaan jullie testen? Ik ga nu ronde 6 in..
    Alvast bedankt voor jullie reacties!

Deel Deze Pagina