Alle info over ovulatietesten: WELKOM!! :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nelllie, 24 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Ik zit nu op 11 dpo.. hoeveel dagen na dpo zou ik dan wel ongi moeten worden? Mijn cyclus is zo vaag, vanaf juli 28-28-28-24-31-27

Die 27 is dan omdat ik vandaag meetel als eerste ongidag ;)

En eigelijk hebben wij alleen maar geklust op de dag van de knaltest! Dit omdat we beide zo druk waren met werken. Het was ook wel te mooi om waar te zijn dat dat net de geluksknaller moet zijn geweest ;)

Wat vaag van dat gele slijm! Dat heb ik nooit, wel dat doorzichtige rekbare slijm af en toe bij het afvegen.

2. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Hey vada welkom hier ... balen is dat hè dat je denkt dat het raak is en dan toch ongesteld worden ... je ben nog niet zo heel lang van de pil af dus zou je er niet blind op staren ... bij de dames net gestopt zijn met de pil is maar 7% in het eerste jaar zwanger ... ik ben eind mei gestopt en ik gebruik de ovulatietesten meer om uit te kunnen rekenen wanneer ik ongesteld moet worden omdat ik hele lange en onregelmatige cyclussen heb zoals je kan lezen in mijn onderschrift. De ovulatietesten van de action zijn goed en het voordeligst in de winkels ... De predictor heb ik ook gedaan die vond ik prima maar duurde lang voordat ze duidelijk af te lezen waren... De action vind ik duidelijker ... heb ze ook van test point gehad vond ik niet zo kreeg geen knaller ... ik had nu de digitale van clear blue zijn wel erg prijzig maar werken perfect :)

3. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!

Ik heb de ovulatie testen van zwanger en kids... Die bevallen me het beste, ik heb vorige maand getest op dag 7.Ik heb de kortste cyclus gepakt van het afgelopen half jaar en dat was 24 dagen.

4. kinderwens2014

kinderwens2014 Actief lid

8 nov 2014
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jezzebel Oww wat gek indd gelig slijm... Waar heb je dat gelezen die 7%?? Laten wij nu gewoon die procenten zijn ;)

VaDa Ik gebruik voor het eerst testen van sensitest, zijn ook niet duur en heb op meerdere forums gelezen dat deze en zwanger&kids toch het beste er uit komen.. Maar dat zal bij iedereen verschillend zijn natuurlijk!

5. VaDa87

VaDa87 Actief lid

3 aug 2014
    265
    0
    16
    Bedankt voor jullie reacties zeg!
    Soms wil je denk ik gewoon net iets te graag en ga ik me te snel aan iets vast klampen en dat is inderdaad niet goed..
    Goh 7% maar.. Dat is zeker niet zo veel.. Ben er dan ook wel redelijk lang.. Zo'n 10/11 jaar denk ik aan geweest.. T zou dan ook wel te mooi om waar te zijn om zo vlot in verwachting te raken,
    Dat is inderdaad erg handig om via de ovulatie testen erachter te komen wanneer je menstruatie komt zeg! Mijn cyclussen zijn dan toch wel met wat enige regelmaat, soms wat korter en soms wat langer,
    Ik ga die van zwanger en kids maar eens proberen.
    In elk geval dankjulliewel voor de reacties!

6. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Mijn huisarts vertelde dit nadat ik gestopt was met de pil ... ik kwam bij hem op cyclusdag 42 hij zei zei dat van die 7% en dat het heel normaal is dat het lichaam zo veel tijd heeft om op te starten ik heb denk ik 14 jaar de pil geslikt

7. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Hi dames!

Ik ben er weerrr!
    Heerlijke dagen gehad in Dld. Genoten van elkaar en van een witte wereld! c
    Veel sneeuw...prachtig in de bergen...hoe romantisch ;).

Hoe gaat het met jullie? Ik ga niet alles terug lezen hoor :)...ik lees vanaf hier wel weer mee :).
    Hier nog geen gekke dingen te merken. Paar dagen veel wit slijm maar meer ook niet.

8. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!

Welkom terug meid! Dus lekker romantisch de dagen doorgebracht? oeh oeh.. hihi

9. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Thanx :).
    Uhhh jaaa ;). Wel fijn hoor om gewoon te genieten zonder enige stress van ovulatietesten en verplicht klussen etc.

Heb ik nog iets gemist hier?

10. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Uh er is best wat gekletst dus ik zou zeggen lees ff terug hihi :p

Bij mij bruinverlies, dus ik ga uit van een menstruatie. Afwachten nog ff tot morgen... Heb op de dag van de knaller (19e) 1x geklust daarna niet meer dus het lijkt me stug dat dat een gelukstreffer was!

En die symptomen wat ik had zal dan wel zijn omdat ik te graag wil. Het lichaam is raar soms hihi

11. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Welkom terug missaniet

12. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Het is zoveel :p. En kan niet op iedereen reageren...dus vergeef me!! ;)

Balen van t bruinverlies, maar aan de andere kant...het is niet rood! En de kans is natuurlijk wel aanwezig met 1 keer klussen.

Ga je vandaag testen?

13. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Dank je :)

14. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!

Denk het niet meis, het wordt nu wel heeel veel donkerbruin/donkerrood verlies.

Wel ga ik ff weer naar de acupunctuur om die pijn tijdens en voor mijn menstruatie weg te halen. Volgens die man was het niet normaal dat vrouwen pijn hebben bij hun menstruatie. Hij heeft me toen behandeld en ik was na genoeg pijn vrij :)

15. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Hmm jammer :(.
    Wat vervelend dat je zoveel pijn hebt. Ik heb t ook wel maar is wel dragelijk.
    Hopelijk ksn hij je nu weer helpen!!

Ik heb sinds vandaag steeds steken in mn buik/zij. En vannacht weer misselijk...heb ook wat keelpijn. Hopelijk geen opkomende griep!

16. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Beautevil ik heb altijd pijn tijdens menstruaties verschrikkelijk hoor pfff echt een enorm band gevoel om mijn rug onwijze hoofdpijn en dag 1/2 alsof mijn baarmoeder verscheurd word

17. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!

He bah! Das naar he?
    Ik had destijds echt baat bij acupunctuur dus ik ga van de week direct even bellen :)

@ misaniet: Hopelijk niet nee... of misschien toch... :)

18. kinderwens2014

kinderwens2014 Actief lid

8 nov 2014
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beautevil Wat jammer meis :( Nieuwe jaar nieuwe kansen dan maar... Hoop dat je toch een fijne jaarwisseling hebt vanavond :) en dat de pijn meevalt! Sterkte.

Ik ben nog steeds opzoek naar mijn ei! Misschien vanavond mijn knaller :( :p Vandaag liep de test weer iets op, dus ben benieuwd..

Meiden alvast een gelukkig, hoop roze en gezond nieuwjaar toegewenst voor 2015!! Fijne dag vandaag xx

19. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Voor jullie allemaal een heel gezond en liefdevol 2015!!

20. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Hey dames

Heb even niet meer gereageerd, was druk met de feestdagen.

Gisteren ook iets niet prettig meegemaakt:(
    's Morgens ging ik naar buiten en had niet gezien dat het glad was. Ik zet een stap en glijd meteen uit, plat op mijn rug...:$
    Dat was echt schrikken hoor! En de schrik zit er nog altijd in hoor. Ik hoop echt dat er hierdoor niet iets mis is met m'n kleine beebje:(:( Die onzekerheid, 't is verschrikkelijk.

Niet dat ik pijn heb ofzo, alles lijkt normaal. Ook geen bloeding gehad ofzo. Maar op 1 januari moest ik natuurlijk niet gaan bellen naar de gynaecoloog, die werkt toch niet. Ik zal vandaag eens bellen om te vragen of ik extra op controle moet komen.

Heb eens opgezocht op internet en normaal gezien zit je kindje zo goed beschermd dat het daar wel tegen kan. Maar toch ... hoop echt dat m'n kleintje er geen hinder van gehad heeft hoor, ocharme:(

Nog een groot uur en ik kan bellen, ben benieuwd...

Deel Deze Pagina