@missaniet dat is niet leuk inderdaad! Klaag lekker raak hier, hihi even je hartje helemaal leeg maken! @jezzebel niet?? Dat is toch wel heel vreemd hoor!
Aaah ik ken t! Voelt als een stomp in je maag! Ik snap je wel hoor, ik wil je ff een dikke knuffel geven xxx
Bedankt dames . Zit er echt ff doorheen... bah! Vanmorgen weer een aankondiging op fb van een oud klasgenootje...normaal kan ik dat wel hebben maar nu huil ik echt om de haverklap.. Wanneer stopt dit gevoel?! Alle zwangeren: ik gun het jullie echt! Begrijp me niet verkeerd alsjeblieft!
Heey dames, ik heb een vraagje. Ik wil graag beginnen met ovu testen. Nu zit ik te twijfelen tussen de dipsticks van Sensitest of die van Zwanger & Kid. Hebben jullie ervaring hiermee? Welke raden jullie aan, of zit er eigenlijk geen verschil tussen?
Ik weet niet wat het verschil is, maar aan de hand van dit topic die van zwanger en kids besteld! Die bevallen me heel goed moet ik zeggen
Ik heb net weer een test gedaan maar blanco ... pfff weet het ff niet meer nu ik wacht nu tot woensdag ochtend
Hai dames, Mijn 1e reactie hier! Vanavond gestart met ovu testen. Geen idee van m'n cyclus, een maand gestopt met minipil (een aantal mnd geslikt), nog geen menstruatie. Ik begin dus maar gewoon, vandaag was de ovu test, op de controlestreep na, Omo wit, op naar morgen, hopelijk heb ik überhaupt een eisprong (geef nog volledige bv). Fijne avond allemaal, Warme groet, Simone (37 jr)
Hier op dag 12 een dikke vette streep. Dat is dus een vroege ovulatie. 29 december. We hebben flink geklust, dus ben benieuwd. Meer mensen die zo vroeg een positieve ovu test hadden
Och meid, wat vervelend. En zo onzeker...wel, niet, wel, niet? Succes, hoop echt voor je dat je weer 2 streepjes krijgt! x
Ah meid toch. Heb zo met je te doen! wat een rottige situaties maak je allemaal mee! Ik kan er heel goed inkomen dat je je zo voelt. Morgen je NOD, hoop echt dat je een positieve test krijgt!! Of test je niet en wacht je gewoon af? Dikke knuffel xx
Hi... Heb net negatief getest. Had ik ook wel verwacht, maar omdat ik m'n menstruatie ook nog niet voel aankomen was t misschien toch... Ben ook al paar dagen niet fit, dik verkouden dus misschien stel ik m'n menstruatie wel uit...
Wat rot voor je Jezzebel! Helemaal omdat je een hele duidelijke test had de eerste keer...toch? Of ben ik in de war met iemand anders?
?!? Ik begrijp er niets meer van Je had echt een super duidelijke test enkele dagen geleden Pffft dat is echt balen meid!! Welke test was die eerste die je gedaan had? Allez, bedoel die met een duidelijke tweede streep? Edit: heb nog eens teruggekeken en zie dat het een kruidvat test is... Vreemd ... echt heel vreemd!!