Of de cyclus langer is moet ik nog afwachten. Nog geen ervaring mee. En het is te koop voor vlg mij 3,- ofzo bij kruidvat Dus zeker het proberen waard in mijn geval.
Inderdaad, ben al benieuwd! Hoe lang zit je nog op het wachtbankje? Ik hoop dat mijn ei er weldra aan komt. Oeps, ik lijk wel een kip als ik het zo zeg, haha Tok tok toooook
Hahaha ja hoe wij hier praten. Haha als kerels dat zien dan denken ze vlg mij echt wow die vertellen ook alles hahaha 😄 Maar ik moet tot denk di/woe op wachtbankje En duimen dat ik niet ongesteld wordt. Durf bijna niet meer na de wc. In de buurt raakt iedereen maar zomaar opeens Zwanger grrr. Ze moesten eens weten... Mjaaaaa Jou ei komt vast nog wel. Ik gokte op zondag toch. Dus denk dat je morgen een positieve test hebt. 😀😀
Laten we hopen op die positieve test van morgen! Hihi inderdaad zoals je zegt, ze zouden denken 'die zeggen ook echt alles'!! Maar eerlijk gezegd ben ik dat al gewend van op mijn werk. Als je in de verzorging werkt, dan moet je over je gasten ook alles echt letterlijk bij naam noemen tegenover je collega's of verpleegkundigen, heel gedetailleerd. Ook als dat over minder gangbare zaken gaat zoals over kleur en textuur van stoelgang, een ontstoken eikel van een penis,... en al van die 'ranzige' praktijken. Sommige mensen kijken raar op als we eens met heel het team gezellig op cafe zijn en te gedetailleerd uitbreiden over een bepaald onderwerp Hahahahaha, altijd grappig! Ik merk dan ook wel dat er op dit forum veel dames zich excuseren als ze eens een woord of term gebruiken die ze niet gewoon zijn, bv. hoe hun slijmverlies eruit ziet ofzo. In de maatschappij is het precies 'not done' om over je lichaam en de kwaaltjes ofzo te spreken. Maar ik vind het gewoon leuk dat dit hier allemaal kan, we zijn toch allemaal vrouwen onder elkaar. We weten allemaal hoe het eruit ziet En ik denk hoe gedetailleerder we erover vertellen, hoe interessanter we het allemaal vinden, niet? Hihi Top dus dit forum!!
Hoi!! Even snel mee gelezen! We zijn net aangekomen in Vielsalm (Belgische Ardennen). Grappig, wist niet dat je in Belgie woont . Ga zo ff een testje wagen! Succes dames! Ik zal niet zoveel reageren komende week. Niet zo gezellig voor m'n ventje . Doeiii!
Hihi, groot gelijk. Geniet maar samen met je ventje! Da's veel belangrijker. En ben echt benieuwd hoe je test was hoor! Als je terug bent van vakantie moet je zeker verslag uitbrengen Maar nu: ontspannen!! En veeeeeeel klussen op verlof natuurlijk, haha! Veel plezier, geniet ervan!
Nog ff dan.... Dank je wel!! M'n test is nog niks veranderd....grrr!! Ik zei net al tegen m'n vriend; we moeten veel seksen omdat ie nog niet was veranderd. Hij; Oh, geen probleem hihi. Allemaal veel succes met eitjes zoeken en daarna met wachten. Tot snel!!
Hihihi, toch verslavend he dit forum Inderdaad, klus er maar op los, dat er een mooie voorraad zaadcellen klaarstaat als je ei springt!! Hier vanavond nog een restje gedaan. Nog steeds hetzelfde ook, een duidelijke lijn, maar geen knaller maar!! Wel veel vruchtbaar slijm gehad vanavond, dus hoop ik mijn knaller morgen wel te hebben. Duim duim duim!! Slaap lekker meiden! X
Ja erg verslavend, erg he . Hmm geloof dat we beetje gelijk lopen Nelllie, had gisteravond ook veel vruchtbaar slijm...helaas niet geklust, allebei moe van de reis. Maarrr we gaan er vanavond voor (denk ik ). Haha zijn jullie ook weer op de hoogte . Morgen kom ik nog wel even spieken, hopelijk zie ik dan mooie testjes voorbij komen!
KNALLER DEZE MORGEN!!!!! YES!! Allez, dat denk ik toch Haha! Ik heb het vlug deze morgen stiekem op het werk gedaan. Na 5 min vlug eens gekeken en toen was hij echt heel donker! Bijna even donker als de testlijn. En meestal staat er na 5 min nog niets van mij, pas na een kwartier. Nu zou ik natuurlijk graag nog eens kijken of hij donkerder geworden is na die 5 min, maar kan jammergenoeg niet Heb de test in wcpapier gedraaid en in zijn verpakking teruggestoken en dan in mijn handtas gedaan. Mijn vriend is me komen ophalen op het werk, dus kon erna niet meer kijken. En die handtas staat nu beneden, waar mijn vriend ook is... en die weet niet dat ik testen gedaan heb Nuja, ik heb al van gisteravond last van buikpijn en vruchtbaar slijm. En deze morgen zo'n donkere test. Kan geen toeval zijn toch!! Joepieeee! Als ik de mogelijkheid heb neem ik vanavond een foto en zet ik hem op het forum Jammer dat het klussen gisteravond niet meer gelukt is. Maar dat zal nog niet nodig geweest zijn, gezien de test nog niet positief was. Vandaag klussen zal veeeel beter zijn! Have fun!! x
Wat fijn dat je je ei hebt gevonden Nellie!!! Veel plezier vanavond Wij hebben gister een gezellig avondje gehad ik gebruik de action testen en hier is mijn resultaat
Amai, 3/10 was wel heel duidelijk een knaller!! leuk!! Ik had me vergist, deze avond was de test nog duidelijker dan die van deze morgen ik zet hem onderaan dit bericht als bijlage. Seg nu had ik een vraagje... we hebben deze namiddag seks gehad onder de douche, rechtopstaand dus. Zou dat kwaad kunnen voor de bevruchting? Met het feit dat je niet neerligt en met de warmte van het water... Of wat denken jullie? Het was in ieder geval onder de douche of helemaal niet (moest meteen naar het werk vertrekken), dan keek de douche toch wel wat meer slaagkans te hebben Maar zou het wel jammer vinden moest rechtopstaand vrijen minder kans hebben... Want denk niet dat het er morgen nog van zal kom m'n vriend vind dat ik er te obsessief mee bezig ben (en dan weet hij nog niet van dit forum en de ovulatietesten, oeps), en normaal vrijen we al geen 2 dagen na elkaar. Zal dus noppes worden denk ik :/ hopen dus dat er goede en sterke zwemmers tussen zaten, hihi
Sow je test is zeker een knaller. Wauw. Qua staand of liggend weet ik niet. Heb wel eens gelezen dat liggend beter is en dan nog 5 min blijven liggen ook maar k spreek niet uit ervaring 😉
Jaa, mooie knallers meiden!! Spannende weken voor jou Nelllie! Hopelijk heeft het staand klussen iets goeds opgeleverd . Ik heb geen idee of dit kwaad kan voor de bevruchting. Liggend heb je wel meer kans denk ik, maar wie weet . Hier nog steeds geen knaller. Gisteravond nog getest, weer een vage streep. Ik had gister of vandaag mijn eisprong verwacht, maar de testen lijken dit niet te zeggen....en nu?? Test vandaag nog wel even weer, maar verwacht er weinig van....
In welke positie je klust is voor nu niet heel erg belangrijk! Als je het maar leuk hebt! En staand of liggend, ik denk dat alles beter is als geen sex... Wij zijn al 3 jaar bezig en dan moet je het ook nog steeds leuk zien te houden, dus probeer er wat meer plezier in te hebben ipv welk standje beter is... succes!!
Bedankt voor de lieve woordjes Chapeau, al 3 jaar bezig en nog altijd met volle moed lees ik. Hebben jullie al kindjes?
Vraagje, zowel gisteravond als deze morgen knaltest ... wat wil dat zeggen? Dat eisprong pas maandag komt? Of nog iets anders?
Ja we hebben al een zoontje, hij word over 3 weken 3 voor hem zijn we ook ruim 3 jaar bezig geweest dus daarna besloten geen ac te gebruiken. Nu dus weer 3 jaar verder, in mei een klein jongetje verloren met 15 weken zwangerschap en de nodige mk's en nog geen 2de kindje... maar we genieten heel erg van onze zoon en van elkaar