Oké thnx jezzebell! @mir lijkt zeker wel een mooie streep! Ik zou nog even doortesten om te kijken of hij miss nog wat donkerder word! @jade deze lijkt zeker wel positief! Succes meiden
Bedankt meiden! Net een test gedaan die al veel minder positief was. Dus ik denk dat mijn piek geweest is. We hebben het vandaag en de afgelopen dagen gezellig gemaakt dus daar kan het niet aan liggen. Voor de zekerheid woensdag nog gezellig maken denk ik. En dan op het wachtbankje. .
Spannend Jada! En de rest van de dames nog ff doortesten! Vanochtend teste ik negatief, maar vanmiddag verloor ik van dat doorzichtige slijm! Mijn ei komt eraan, straks nog even gezellig doen voor t slapen gaan
Die zit eraan te komen denk ik!!! Nog even doortesten en doorklussen zou ik zeggen. Test je 2x per dag? Op dit moment heel belangrijk hoor! Op de foto ziet hij er volgens mij te licht uit om je knaller te zijn ... maar ik weet natuurlijk niet of hij in het echt donkerder is of niet... Ik zou zeggen, test nog even door
Hihi voor de dames met hun eitje onderweg! Have fun met het gezellig maken! Ik test inderdaad nog maar even door.. CB was net weer negatief.. Benieuwd wat de z&k gaat doen vanavond..
He dames, Vanmorgen bij de HA geweest. Heb een inwendige echo gehad. Bm en eierstokken zagen er goed uit. Mn menstruatie kon uitblijven door stress of iets hormonaals...dus bloed geprikt op LH, FSH, Oestrogeen en prolactine. En ook nog op mn schildklier. Dus nu is t afwachten...
Hallo dames. Voor iedereen weer veel succes deze ronde. Ik ben gisteren op dag 11 weer begonnen met de ovulatie testen. Hij zit er nog niet echt aan te komen denk ik. Zal waarschijnlijk rond vrijdag of zaterdag zijn. Van het weekend wel heel gezellig gemaakt hahahaha maar dat had nog geen invloed op mijn ei. Vanaf vanavond of morgen maar weer gezellig maken en dan om de dag. Hoop nu eindelijk na ronde 6 einde van de maand een positieve test in handen te hebben. Voor iedereen veel klus plezier weer
He wat naar dat je wel zoveel pijn hebt gehad uren achter elkaar. Onzekerheid is slopend, dan ka je , ook als het mis is maar weten waar je aan toe bent en kan je daar wat op in stellen. Fijn dat je het goed een plekje heb kunnen geven, wens voor je dat je het positieve deel allemaal snel opnieuw mag gaan beleven want dat klinkt wel erg leuk.
Hallo Meiden, Bedankt voor jullie reactie op de ovu testen, ik had vanmorgen nogmaals één gedaan, deze was echt knal positief. Daar durfde zelf ik niet over te twijfelen, zal hem zo hieronder nog even plaatsen. Maar nu is de vraag, hoe zorg ik voor voldoende zaadjes in de aanslag. Gisterenavond gezellig gemaakt, kan het dan kwaad vanavond en morgen avond weer? Elke dag zijn de meningen over verdeeld maar ja je weet natuurlijk nooit precies wanneer het ei springt en wil wel alle kansen gebruiken. Daar is hij dan: @Jezzebel & @Missaniet; Wat balen dat jullie zo zitten te wachten op de menstruatie en er komt maar niks. Tuurlijk liever geen menstruatie maar een positieve test maar in ieder geval dat je weet waar je aan toe bent . @Missaniet; Wat fijn dat je zo snel terecht kon en gelijk een echo hebt gekregen , wel erg netjes dat je zo serieus genomen wordt!! Nog beter ook dat baarmoeder en eierstokken er goed uitzagen. Werd er al iets gezien van een rijpend eitje op de echo? Hopelijk wordt je iets wijzer uit de bloedtest. @Nellie, leuk weer een echo van jullie meiske, zijn toch de dingen waar je naar toe leeft om weer even een blik te werpen op de baby. Leuk dat je weer mee schrijft overigens. . Ik was inderdaad begonnen met twee keer per dag vanaf zaterdag avond nadat ik smiddags veel slijm had. @VaDa; De 11e leek positief ten op zichten van de test van de 12e, maar misschien dat op foto slechter te zien is ivm met belichting. heb je vandaag nog een test gedaan of niet meer? @Beautevil; Vandaag ook weer testen of ga je vooral af op je slijm? Bij mij zat er nog tussen slijm en eisprong (vanaf nu elk moment ) een dag of 2/3 @Hummeltje; succes met zoeken , hopelijk heb je snel positieve ovu test. Testte jij al langer en kan je goed je ei vinden middels ovu testen?
@ Mir78: Mooie test hoor! Klussen maar! Ja ben erg blij met deze HA. Zit nog niet zo lang bij haar maar heb absoluut geen klagen tot nu toe. Het zag er allemaal gord uit, maar of het ook goed werkt is natuurlijk de vraag. Ze zag een follikel maar die was nog lang niet rijp. Ook niet zo gek als je op je mrnstruatie zit te wachten.... Ben erg benieuwd of er wat uit de testen komt....
Snap dat uiteraard dat het niet alles zegt dat het er goed uit ziet, maar in ieder geval op het oog geen gekke dingen. Zit je nu qua cyclus over je langste van 38 heen? Weet jij dat, wat klussen betreft, kan het kwaad voor wat betreft de zaadjes om ( na het gisteren ook gezellig gemaakt te hebben ) dat nog twee avonden te doen achtereen gezien natuurlijk niet weet of ei nu springt of over de max 48 uur.
Ja zit nu op dag 47... Uh ik zou wachten tot morgen denk ik. Er ligt sowieso al een vooraadje klaar van gisteren... maar als jullie er geen moeite mee hebben het vanavond weer te doen dan zou ik t gewoon doen. Hou het iig leuk!!
Dat is alweer een stuk langer zeg, kan me voorstellen als je dan die 38 dagen voorbij gaat je toch maximale hoop gaat krijgen. Erg, nee hoor dat vinden we het zeker niet, is geen opgave hoor Voor me gevoel als dag oversla zit er ruim 24 uur na positieve test, straks laten we anders kans lopen.
Ja die hoop had ik toen nog wel maar ik had vanmorgen zeker niet verwacht dat ik iets op de echo zou gaan zien. En dat was ook niet zo. Dan zou ik t gewoon vanavond nog gezellig maken, anders heb je er voor je gevoel niet alles aan gedaan. Have fun!
Fijn dat je terecht kon zeg! Gelukkig ziet alles er goed uit, Ben 4 maand geleden ook op schildklier getest en heb dus last van een traag werkende schildklier nu dus aan de medicijnen, helaas wel m'n hele leven lang En wanneer ik zwanger ben gaat de dosis omhoog. Succes nog eventjes met wachten!
Ik heb ook alle dagen geklust!! Het is ook weer zo wat als je zin hebt beide om dan nee te zeggen omdat er een dag tussen moet zitten.. Gewoon gezellig houden en een dagje er tussen kan geen kwaad, je ei springt altijd later pas! Hier nu 10 DPO, vrijdag NOD. Wil nog niet testen, maar morgen met plaatselijke verdoving geopereerd. Als deze bijv niet goed zit krijg ik wel narcose.. Dan wil ik wel weten eigenlijk of ik zwanger ben.. Dus zit nog in twijfel omdat op 11 DPO ook nog negatief kan testen!!