Alle info over ovulatietesten: WELKOM!! :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nelllie, 24 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!

Het kan nog meid... duimen....

2. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Hahaha ja nellie de periode is weer aangebroken ;).
    nu maar eens gaan hopen dat het raak is :)

3. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Hey meiden hier even een update van mij ben vandaag bij de gyn geweest en de reden dat ik nog niet ongesteld ben is omdat mijn eitjes niet springen en er zitten nu meerdere. Waarom ze niet springen nog geen idee en daarom moet ik over 3 weken terugkomen bij de fertiliteistarts ze hebben ook een kweek gemaakt voor bmhk een uitstrijkje en een uitgebreid bloed onderzoek.
    We wachten dus weer even af.

4. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Oke dus je hebt nu meerdere eitjes die niet springen.
    Wat moet je nu de komende 3 weken doen? Of gewoon afwachten.

Ik neem aan dat die kweek gewoon preventief is om het 1 en ander uit te sluiten.

Ben benieuwd wat er allemaal uit gaat komen

5. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Meid, wat vervelend dat je weer 3 weken moet wachten! Je bent iets wijzer, maar nog niet veel dus :(. Gaan ze je menstruatie niet opwekken met medicatie?
    Wel even heftig al die onderzoeken... ze hebben geen reden genoemd dus waarom ze niet springen?

Sterkte meid met wachten! Knuffel voor jou!

6. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Ik ben benieuwd meis... wel rot dat je weer drie weken moet wachten :(

7. VaDa87

VaDa87 Actief lid

3 aug 2014
    265
    0
    16
    Wat vreemd zeg dat ze niet springen, balen dat je er dan weer 3 weken op moet wachten :(
    Ben erg benieuwd wat er uit de andere onderzoeken komt, heb je ook bog iets gekregen tot aan die 3 weken? Of gewoon wachten op de uitslagen?

8. Mir78

Mir78 Bekend lid

21 nov 2014
    838
    81
    28
    Vrouw
    Het kan zeker nog, de test die ik twee dagen terug gedaan had, heb ik als negatief bestempeld terwijl er wel een licht streepje zichtbaar was, puur uit zelfbescherming, omdat ik niet wilde dat ik me dat streepje inbeeldde. :( Omdat het toch in mijn gedachte bleef heb ik hem in het testtopic geplaatst en daar zagen nog vijf mensen dat tweede streepje, dus echt heel spannend. Durf haast niet te testen morgen, bang voor toch een teleurstelling ook al staat de zelfbeschermingsmodus aan...

9. Mir78

Mir78 Bekend lid

21 nov 2014
    838
    81
    28
    Vrouw
    Hallo Meiden,

Het wordt echt spannend met zoveel meiden die mogen testen tussen nu en vijf dagen... zouden we een babyboom kunnen activeren op het forum ;) Ik mag morgen testen, ik zou het uit zelfbescherming niet willen doen maar ben toch niet sterk genoeg en gezien ik met regelmaat misselijkheidsvlagen heb die weggaan als ik wat eet en steken in mijn buik/ lies. Klachtn die ik normaal nooit heb. Daarnaast geen enkel symptoom die ik normaal heb rond mijn menstruatie. Ik duim voor ons allemaal :)

10. Mir78

Mir78 Bekend lid

21 nov 2014
    838
    81
    28
    Vrouw
    Ahh jezzebel wat vervelend zeg dat ze niet springen. Waren de eitjes die er zitten nu gegroeid door de medicatie die je gehad hebt? Balen dat je nu weer zo lang moet wachten. Verklaarde het niet springen van je eitjes je buikpijn die je de afgelopen dagen had? Hoop dat ze je over drie weken wel duidelijkheid kunnen geven, sterkte meis.

11. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Heb nooit medicatie gehad voor het groeien
    .... moet nu gewoon wachten mag pijnstillers nemen als ik wil ...

12. Mir78

Mir78 Bekend lid

21 nov 2014
    838
    81
    28
    Vrouw
    Sorry dacht dat jij ook medicatie had gehad van de huisarts....even in de war.

13. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    En...en en Mir?? Spannend hoor!

14. Mir78

Mir78 Bekend lid

21 nov 2014
    838
    81
    28
    Vrouw
    @Missaniet, heel spannend.. hier het verlossende bericht. Leuk dat jullie zo meeleven.

En dan... tromgeroffel... Ik zit hier al bijna vijf uur stomverbaasd te wezen, en ben vol ongeloof maar er liggen twee testen naast me die me vertellen dat ik zwanger ben!! :):) Ik ben zo blij!! Kan niet wachten tot vriendlief thuis komt, wat duurt de dag opeens lang. Ik ga straks cadeautjes even inpakken die ik al in huis had zodat ik het hem kan vertellen middels de cadeautjes. Het boek van Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt en een romper met I love Papa :D

Ik had dit zo niet verwacht, het is zo onwerkelijk. Mijn lijf werkt me in vele opzichten al 20 jaar tegen maar dit doet het gewoon meteen goed?! Tuurlijk het is nog pril maar laat ik er positief ingaan, want grip heb je er toch niet op. Als ik zo reken ben ik 7 Oktober uitgerekend, maar weet niet of ik het goed heb. 25 december was de eerste dag van laatste menstruatie bij cyclus van 35 dagen. Ik had bij het opstaan wel zoiets van, als de test me niet verteld dat ik zwanger ben dan ga ik naar de huisarts omdat ik al een week steeds erg misselijk ben, het komt en het gaat... ik heb nu de verklaring.

15. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!:$ Dikke proficiat meid!!!!! Ooooooh ben zo zo zo zo zo zo zo blij voor je, echt waar!!!!!!! Zo'n leuk nieuws!!!!:D

Amai, ik kan geloven dat het een eeuwigheid lijkt dat je vriend thuiskomt!! Hihiiiiiiiiiiii zo leuk!!! Weet hij dat je zou testen? Of komt het totaal onverwacht voor hem? Man man man, ik ben even erg in spanning als jij denk ik!!!:) Laat weten hoe het geweest is he!!!!:D Ben zo benieuwd!!

En zoals je zegt, het is inderdaad nog pril, maar ga er alsjeblieft positief in zoals je zegt heb je er toch geen grip op. Dus beter positief wezen dat steeds maar te denken dat het misschien mis zal lopen (niet altijd gemakkelijk, maar positief is altijd leuker) Het is zo'n wonder!! Geniet ervan, geniet, geniet, geniet!!!:D Ben echt onwezenlijk blij voor je, haha:)

16. Mir78

Mir78 Bekend lid

21 nov 2014
    838
    81
    28
    Vrouw
    Nellie bedankt voor je super enthousiaste reactie, echt zo leuk en lief. Opeens komt het besef bij me en tranen van blijdschap, ben zo blij dat ik het hier op het forum kan delen, zou me anders echt geen raad weten met de tijd tot vl thuiskomt. Het gaat voor hem als een verrassing komen, mijn misselijkheid viel hem wel op maar ik had zijn enthousiasme een beetje getemperd ;). Had hem niet verteld dat ik ging testen, had het erop gehouden dat we als het mee zat het weekend wisten of het raak was. :)

Ik laat zeker nog even weten hoe de reactie van mijn vriend was.

17. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Ooooh leuk dat hij helemaal uit de lucht zal komen gevallen!!! Zo heb ik het ook gedaan, hij wist niet wat hem overkwam, haha!! Je ventje zal zo gelukkig en zo trots zijn meid, echt waar. Daar zullen traantjes bij komen kijken, ben er bijna zeker van:);) Een heel mooi moment, koester het maar!! Geniet ervan!!

Kan geloven dat je er emotioneel van geworden bent. Het is zo mooi! Wees maar lekker emotioneel. Je krijgt een kindje meid!! Zo'n heel lief, klein schattig spartelend wezentje! Helemaal van jou!! Van jullie!!:) Hoe kan je nu anders dan daar traantjes bij laten van geluk:)

Seg ... en laat die test eens zien als je wil, haha!!:D Altijd leuk, positieve testen kijken:p

18. Mir78

Mir78 Bekend lid

21 nov 2014
    838
    81
    28
    Vrouw
    Wow, slik. Je raakt mijn emo centrum volledig met wat je zegt. Ik weet nog hoe trotst ik was toen ik mijn neefje geboren zag worden, straks is het ons eigen kindje... zo mooi, zucht. Leuk dat jij het ook zo hebt gedaan met verrassing voor je partner. Ben zo benieuwd hoe hij reageert.

En de test, natuurlijk: :D

Test ZK en CB 28-1.jpg

19. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Pffft vind het rot voor je meisje:( En heel jammer dat je nu gewoon 3 weken moet gaan wachten. Zal wel een eeuwigheid lijken voor je... Hopelijk kan je je gedachten wat verzetten.

Bij wie heb je een afspraak binnen drie weken? Bij de huisarts terug? Of bij de gynaecoloog of nog ergens anders?

Wel goed dat je bent langsgeweest, nu weet je tenminste wat er aan de hand is. Voor hetzelfde geld bleef je nog een hele poos rondlopen zonder dat je de oorzaak wist.

Heel veel succes!! x

20. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Oja, neefjes en nichtjes die geboren worden, altijd heel leuk en wat ben je daar als tante toch zo fier op:) En dit keer zal het nog zoveel mooier worden!! Haha, kijk ben echt super blij voor jou, precies of m'n dag kan niet meer stuk;) Goed nieuws is altijd leuk! Fijn fijn fijn!!!:)

En de test, daar zijn geen woorden voor nodig he... overduidelijk.
    Mag ik het nog eens zeggen????? JE BENT ZWANGER, WAAAAAAAAAH!!!!:D Hahahahaa, je kan het waarschijnlijk nog niet echt geloven. En dat zal je de eerste weken ook nog niet doen. 't Is gewoon veel te mooi, haha:D Heel speciaal gevoel, precies alsof je je hoofd tegen de muur wil bonken, om er zeker van te zijn dat het echt is:):D

Deel Deze Pagina