Hoe het bij mij zit weet ik niet precies ... ik noet over 2 5 week naar een fertiliteistarts mijn eitjes springen niet ... moet nog even afwachten
Vada gefeli!!!! Ik zie een streepje! @ jezebel: Ik snap je post maar heb er net nog 1 van de action achteraan gedaan en ook gelijk een overduidelijke streep.. dus nee niet vals... Ik heb ook ooit van CB een valse test gehad! Zo frustrerend! Ik kan het nog niet geloven, na de mk toch weer snel zwanger! Niemand krijgt me van mn wolk af.... ik ga lekker nog even van ons geheimpje genieten
Spring ff in. als je ovutest posi is smorgens en je voelt ook je eisprong die middag...hoelang heb je de tijd om t te bevruchten?? stel als je savonds of smorgens volgende dag pas kan klussen heb je dan kans? Of is het verloren zaaak als hij eenmaal gesprongen is? Dacht vanaf moment dat je ovu posi is je 48 uur heb maar ook al je weet dat hij gesprongen is?
Ja klopt. De sfeer was ook gezellig. Geen ruzie oid wat je op sommige feesten wel eens ziet. De sfeer was heel gemoedelijk. Maaruh jou test: volgensmij wel positief hoor!! Gefeliciteerd!! Heb je al een CB test gedaan?
Zit inderdaad stiekem op de roze wolk hihi! Vandaag ook de hele dag op het dochtertje van een vriendin gepast, ze word 3 straks en het was echt zo leuk! Heb meteen een cb digital gehaald die ik morgen vroeg maar doe, vertrouw toch wat meer op ochtend urine Kan het echt haast niet bevatten.. Vandaag ook meteen de ha gebeld omdat ik thyrax slik, moet maandag meteen weer prikken en heb een "ik word mama" pakketje gekregen hoe leuk! Ook vl was helemaal in de wolken maar wilde wel nog graag een duidelijkere test.. Dus hopen dat de cb morgen de doorslag geeft!
Leuk leuk! Waar heb je dat pakketje gekregen? Ben benieuwd naar de CB digital! Hou t forum morgen in de gaten!
Amai dames, wat gaan jullie hard zeg, haha!!! Kan niet meer volgen Vada en Beautevil, een super super dikke proficiat hoor!! Wat een leuk nieuws zeg!!! Hihiiii heel fijn! Ik kan niet wachten om jullie testen te zien oplopen! Spannend!!! Wanneer testen jullie nog eens?
Wat gaat er gebeuren met de resultaten van het bloed, of wat gaan ze juist onderzoeken? Ben benieuwd!!
Sorry meiden, heb geen tijd meer om op iedereen te reageren. Wil niet zeggen dat ik niet gelezen heb wat jullie schrijven! Tot de volgende keer maar weer en heel veel succes iedereen x
Ze hebben weer getest op LH, FSH, Oestrogeen en ook op testosteron. Geloof nog een paar dingen maar weet zo niet meer welke... Als de uitslag goed is gaat er niks gebeuren (denk ik) en anders naar de gyn.
Oei, dat is chinees voor me Dus ... als het goed is de test, dan gaan ze niets doen en dat wil dan eigenlijk zeggen dat je sowieso een eisprong zal hebben en dat ze niet zullen moeten helpen?
Kreeg dat pakketje bij de huisarts, die moest ik gelijk inlichten zodra ik wist dat ik zwanger was aangezien ik medicijnen slik toen gaf de assistent me dat pakketje met heel veel informatie van zwanger tot bevalling en wat ik nu verder moet doen en hoe het gaat verlopen erg interessante boekjes Ga morgen nog een kv2v5 doen en zondag (als het lukt) gaan uitgerekend met collega's een nachtje weg.. Zucht.. Ze mogen namelijk nog van niks weten, we slapen met 2 personen op 1 kamer dus hoop dat ik smorgens even stiekem die cb kan doen haha!
Kort gezegd: ze hebben getest op verschillende hormonen. Denk dat ik dat er idd wel uit kan concluderen... we wachten het af...